דף הבית קניות וצרכנות צרכנות כיצד קובעים את האיכות של מזרונים
כיצד קובעים את האיכות של מזרונים
כותבים 29/07/13 |  צפיות: 2597

כשקונים מזרון חדש, כדאי לקבוע מספר פרמטרים מראש לפני שמחליטים על דגם מסוים של מזרון. אם מציעים לכם בחנות, כדאי לקחת הביתה מזרונים לניסיון. מומלץ להחליף למזרון חדש בתקופה שבין 8-10 שנים.

כיצד בוחרים מזרון איכותי

בחירה של מזרונים איכותיים מתבצעת ע"י קביעת מספר פרמטרים חשובים.

בעת שאנחנו קונים מזרון חדש עלינו להקפיד על נושאים שונים כמו:

* קביעת של דרגת הקושי הרצויה לנו.

* חשוב לדעת אילו חומרים קיימים במזרון.

* הקפידו לקנות מזרון שיהיו לו פתחי אוורור בשני הצדדים.

* חשוב לקנות מזרון עם ידיות נשיאה בשני הצדדים, על מנת שניתן יהיה להרים ולשאת אותם בקלות.

* לפני שאתם קונים מזרונים תבדקו כמות וסוג הקפיצים הקיימים במזרונים.

למה כדאי לקחת מזרונים הביתה לתקופת ניסיון

חנויות ויצרנים רבים מציעים לקחת הביתה, מזרונים לתקופת ניסיון. בעלי החנות או היצרנים, מציעים ללקוחות המתלבטים, לקחת לתקופת ניסיון את המזרון שהלקוח מעוניין לרכוש אותו. ישנם מזרונים שכדאי לקחת אותם הביתה לניסיון, כי לוקח כמה ימים עד שמתרגלים לדרגת הקושי שלהם או לקפיצים החדשים. יכול להיות שאחרי שבועיים של ניסיון, אתם תגלו שמזרון ספציפי אינו מתאים לדרישות שלכם, ואתם צריכים מזרון רך או קשה יותר, או בעל קפיצים מסוג אחר.

פעם בכמה שנים כדאי להחליף למזרון חדש

למרות שתדירות החלפת מזרונים זה נושא שמשתנה מאדם לאדם, או מזוג לזוג, קיימת הנחה, שבין 8-10 כדאי להחליף למזרון חדש. ישנן כמה קריטריונים הקובעים מתי כדאי להחליף את המזרון הישן שלכם. קודם כל, איכות השינה שלכם. אם אתם חשים שאיכות השינה שלכם ירדה משמעותית בזמן האחרון, וזה לא בגלל הכרית, ושאתם קמים עם כאבים בגב או בצוואר, זהו סימן ברור שצריך להחליף למזרון חדש.

סימן נוסף שתקופה של 8-10 שנים זו התקופה הנכונה להחליף מזרונים, היא תעודת האחריות שיצרנים מוציאים על המזרונים שלהם. ישנם יצרנים שנותנים אחריות על המזרונים שלהם, לתקופה של עד 10 שנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI