דף הבית עסקים נדל"ן השקעות נדל"ן בארה"ב דרך חברת השקעות, מומלץ?
השקעות נדל"ן בארה"ב דרך חברת השקעות, מומלץ?
dana 01/08/13 |  צפיות: 3147

השקעות נדל"ן בארה"ב דרך חברת השקעות, מומלץ?

לא מעט ישראלים בוחנים את האפשרות של רכישת נכס בארצות הברית בשנים האחרונות. התחום של השקעות נדל"ן בארה"ב הופך לפופולארי ביותר. חברות השקעות רבות מציעות את שירותיהם בליווי הרוכש, אך האם כדאי לעשות את ההשקעה דרך חברה או שעדיף בכוחות עצמנו?

מדוע להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?

מאז פרוץ משבר הסאב-פריים בארצות הברית ועד היום, נכסים רבים ממתינים לרוכשים. רכישת נדל"ן בארצות הברית מעולם לא הייתה זולה יותר. מכיוון שאמריקאים רבים אינם בעלי בתים או דירות (נאלצו למכור) הרי שהם מחפשים לשכור נכסים. רכישת הנכס בזול והשכרה שלו מספקת תשואה יפה מאוד כל חודש למשקיע.

מה חברת השקעות נותנת לי?

חברת השקעות העוסקת ברכישת וניהול נכסים בארצות הברית מעניקה ללקוחותיה מספר שירותים חיוניים להצלחת ההשקעה, למשל:

· איתור הנכס – בחירת הנכס הנכון להשקעה הוא משימה כמעט בלתי אפשרית למי שלא מכיר את שוק הנדל"ן האמריקאי ואת השוק המקומי באזור הספציפי בו מחפשים את הנכס. חברת ההשקעות יודעת לזהות את הנכסים הנכונים באזורים הנכונים, אלו שיביאו לרוכש את התמורה הגבוהה ביותר.

· תהליך הרכישה – טיפול בתהליך הרכישה מורכב, לא מעט בשל המרחק. כמו כן, רכישת נכס בארצות הברית שונה מרכישת נכס בארץ, החוק האמריקאי שונה מאוד. החברה יכולה לטפל בכל הליך הרכישה עם הלקוח כולל אפילו קבלת משכנתא מבנק מקומי.

· ניהול הנכס – השכרת נכס הממוקם במרחק אוקיאנוס אינה קלה. חברת השקעות נדל"ן בארה"ב המחזיקה נציגות מקומית תעשה את כל פעולות הניהול עבור הלקוח. כל שעל הלקוח לעשות הוא לאסוף את התשואה החודשית.

האם ניתן בכל זאת לעשות את תהליך ההשקעה בכוחות עצמי?

אם יש לכם את הידע והניסון בשוק הנדל"ן האמריקאי בהחלט, במידה ואתם כמו רוב המשקיעים הפרטיים שפשוט מחפשים הזדמנות טובה, עדיף להתקשר עם חברת השקעות. כמו בכל תחום אחר, רצוי להתייעץ ולהיות מלווים על ידי המומחים ולא להיכנס להרפתקאות פיננסיות בלי ליווי מקצועי. עם ליווי של חברת השקעות מנוסה ומקצועית אתם יכולים להיות שקטים ובטוחים בתוצאות החיוביות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 dana


 


מאמרים נוספים מאת dana
 
השקעות נדל"ן בארה"ב דרך חברת השקעות, מומלץ?
01/08/13 | נדל"ן
לא מעט ישראלים בוחנים את האפשרות של רכישת נכס בארצות הברית בשנים האחרונות. התחום של השקעות נדל"ן בארצות הברית הופך לפופולארי ביותר. חברות השקעות רבות מציעות את שירותיהם בליווי הרוכש, אך האם כדאי לעשות את ההשקעה דרך חברה או שעדיף בכוחות עצמנו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI