דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר מחשוב ענן לעסקים
מחשוב ענן לעסקים
totach kidum 04/08/13 |  צפיות: 3154

האם אתם יודעים מהו ענן מחשוב? גם אם אינכם מזוהים עם המושג, סביר להניח שאתם משתמשים בו רבות באופן יום יומי. אם אתם לא מכירים את המושג, הנה הסבר קצר: במקום שנצטרך לשמור את המידע שלנו (תמונות, סרטים, שירים, מסמכי וורד וכו'..) במחשב האישי שלנו, נשמור את המידע בשרת אחר שיהיה נגיש לנו מכל מחשב שנרצה להשתמש בו.

בשיטה זו יכולים להשתמש משתמשים פרטיים ועסקיים ולהפיק תועלות רבות. הנה מספר מהיתרונות בשימוש במחשוב זה:

המשתמש הפרטי- בתקופה מודרנית וחדשנית זו, כולנו תלויים בטכנולוגיה. לכולנו שמורים קבצים חשובים הן מבחינה רגשית והן מבחינת עבודות שנות במחשבים שונים. כולכם שומרים על המחשב האישי שירים שאתם אוהבים, סרטונים שצילמתם, פרויקטים בית ספריים או הקשורים לעבודה, תמונות מאירועים חשובים וכו'.. תדמיינו שיום בהיר אחד גיליתם שהסרטון המתעד את הולדת בנכם נמחק. זהו סרטון בעל ערך רגשי רב. מבחינתכם גיביתם ושמרת אותו במחשב, ואין סיבה שימחק. לצערנו, כל גיבוי כיום יכול להיות לא מועיל בגלל וירוסים ואמצעים נוספים שונים. שימוש בשירותי ענן יאפשר לכם לשמור את כל הקבצים הללו שחשובים לכם עד מאוד, במקור חיצוני. בעצם, תשמרו את המידע הנ"ל בשרת חיצוני שאליו תוכלו להיכנס בכל עת ומכל מחשב. שימוש בשירות זה יבטיח לכם גיבוי של המידע ואפילו חיסכון בזיכרון במחשב. במידה ותהיו בחו"ל ותרצו להיזכר בתמונה המעלה זיכרונות מהארץ, תוכלו להיכנס מכל מחשב שהוא לשרת ותראו את התמונה.

המשתמש העסקי- אם מדובר בעסקים קטנים, מדובר במספר עובדים מצומצם. לא כל חברה מחזיקה אדם האחראי על תחום המחשוב. עקב כך, האחריות עוברת לאדם הפחות מתמצא בנושא. מחשוב לעסקים הוא נושא רציני ומשמעותי מאוד מבחינת תפעול החברה. מחיקת מידע עסקי יכולה להיות משמעותית ביותר ואפילו יכולה לגרום לנפילת העסק. כדי שתהיו בטוחים שהחומר העסקי שלכם מגובה תצטרכו לעבוד סביב השעון. תצטרכו לגבות את החומר במספר דיסק און קי, בכמה מחשבים, בדיסקים ועוד.. כל אמצעי כזה יכול להיות לא מועיל בקלות. המחשב שלנו קולט וירוסים שונים בכל יום, אם יתקבל וירוס שהמחשב לא ידע לסנן בחזרה החוצה, החומר העסקי שלכם יפגע. שימוש במחשוב המדובר יבטיח לכם גיבוי של כל החומר ותוכלו להיות בראש שקט. חוץ מגיבוי החומר העסקי, תוכלו להתנהל בצורה יעילה ביותר. כל החומר ישמר בשרת שאליו העובדים יוכלו לגשת בכל עת. לא תצטרכו להיות במשרד בשביל לטפל בתיק חשוב. בנוסף, העובדים יוכלו לתקשר אחד עם השני ולהעביר מידע דרך השרת.

הטכנולוגיה מתחדשת ומתעדכנת כל הזמן, חשוב שנדע להתפתח איתה ביחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI