דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר אירוח תרבותי אותנטי
אירוח תרבותי אותנטי
totach kidum 08/08/13 |  צפיות: 2579

מערכות יחסים רבות מגיעות לשלב שבו יש עצירה. אם בתחילת הקשר, הכל זורם הכל כיפי, הכל מרגש, כמו בכל הדברים, כאשר הזמן עובר. ההתרגשות יורדת. לכן חשוב למצוא כל מיני גיוונים על מנת להשאיר את הקשר זורם, אם זה אומר פלפול בחיי המין, אם זה אומר, יחס חם ואוהב, לתת תשומת לב. ולא לקחת כמובן מאליו, דבר חשוב מאוד ששומר על הקשר חם. זה הוצאת הקשר מכותלי הבית. אם בתחילת הקשר אנחנו כל הזמן נוסעים מבלים ועושים דברים. בהמשך אנחנו עיפיים. נשארים בבית. גג הולכים לסרט, אם ניקח את הקשר החוצה. ניקח את האישה ליום כיף מפתיע. אולי לאיזה טיול בצפון, יש הרבה מקומות שישמחו לארח אתכם, יש מקומות מאוד מיוחדים ללכת אליהם, אפשר לנסוע לצימר בצפון ולקחת טיול. אולי ללכת לאיזה מאהל שמציע אירוח דרוזי אותנטי, משהו שבהחלט יכול קצת לשנות את האווירה , חברות רבות משתמשות במקומות האלה לימי כיף וגיבוש וזה בהחלט תופס גם לזוגות שרוצים לבלות ביחד. חשוב לשמור על הקשר בצורה כזו שהוא לא יהיה תקוע. אם ניקח את הדברים כמובנים מאליו, נתעורר היום אחד למציאות אחרת. גם אתם חושבים שהכל בסדר, אם אתם נמצאים בשגרה מסוימת. בסופו של דבר היא תימאס, תפתיעו את האישה שלכם, תשלחו לה פרחים לעבודה. תכתבו לה מכתבי אהבה, תדעו לשמור על הגחלת חמה, ואתם תקבלו בחזרה הרבה מעבר למה שנתתם, בסופו של דבר מדובר במערכות יחסים שהולכות לאורך זמן, וחשוב לחדש את האהבה, ולחדש את התשוקה, אפילו שכבר יש משפחה. ויש ילדים, והחיים כבר לוקחים אתכם למקומות אחרים. עדיין חשוב לשמור על הקשר הבין זוגי. תכין לה ארוחת בוקר למיטה, תקחי אותו לטיול בשדה, לא חסרים דברים שניתן לעשות על מנת לשמור על הקשר, תקחו את הטיפ הזה , תשקיעו בקשר שלכם, תשקיעו באישה שלכם, תגידו לה שאתם אוהבים אותם, תגידו לה כמה היא חשובה לכם, תאמינו לי שתקבלו אישה שמחה , חשוב כמובן גם לעשות את הדברים הקטנים, לעזור בניקיון הבית, לשתף פעולה. ולעשות הכל ביחד. אין ספק שזה יתרום לכל האווירה בבית. יגרום לשמחה בקרב בני הזוג. ולהתקרבות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI