דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון טיפים בנושא של ניהול תיקים
טיפים בנושא של ניהול תיקים
אבי 14/08/13 |  צפיות: 4003

כספים שמחזיקים אנשים בגופים פיננסיים שונים צריכים להיות מושקעים בצורה חכמה. הכספים הללו צריכים להניב תשואות טובות לבעליהם. הכספים מוחזקים בדרך כלל בקופות גמל, בקרנות פנסיה שונים ובפיקדונות שונים.כספים אלו הם כספים שנצברו לאורך השנים על ידי שכירים בעבודות השונות, או על ידי עצמאיים ובעלי חברות שהשכילו להרוויח אותם. בהרבה מקרים אלו הם כספים שנועדו לשימוש למטרות שונות, ביניהם קניית נכסים לתקופת הפנסיה ועוד. את הכספים הללו צריך לנהל בחברות השקעה מקצועיות שמבצעות ניהול תיקים של לקוחות באופן שוטף.

צריך לבחור חברת השקעות טובה.

חברת השקעות טובה היא חברה שיש לה את המרכיבים הבאים. יש  לה ניסיון עשיר. יש לה ידע. ויש לה זמן רב להקדיש לכל תיק. חברה גדולה תיתן לרוב שירות מצוין. לחברה גדולה יש אתר אינטרנט ידידותי ומפורט. באתר יפורסמו נתונים כספיים שונים על החברה, על יציבותה הפיננסית ועל הצלחותיה לאורך השנים.

צריך לעקוב אחר ביצועי החברה לאורך שנים

יש מדדים שעל פיהם נקבעים ביצועים לאורך השנים. היות וכל ההשקעות נעשות על פי הערכות לגבי ביצועי החברות השונות. ביצועי עבר שלהם, תחזיות לפיתוחן העתידי, תחזיות של מצב השוק בהן הן פועלות ועוד, תמיד יש מצב שיקרו דברים לא צפויים בכלכלה. אם , למרות זאת חברת ההשקעות מצליחה באופן עקבי ושוטף לאורך שנים, לתת ביצועים טובים, הרי שזה מעיד על אופי קבלת ההחלטות של מנהליה, ועל המקצועיות שלה. סביר להניח שגם בעתיד היא תקלע היטב לתחזיות ותביא רווחים ללקוחותיה.

צריך לקבוע שיטות עבודה

הלקוח צריך, בראש וראשונה, לבחור יועץ שיש לו כימיה טובה עימו. ויועץ שהוא סומך עליו. היועץ מבצע ניהול תיקים של לקוחות במשך זמן רב. הוא ימליץ על צורת העבודה, ואם זה מקובל על הלקוח אז יוצאים לדרך. בדרך כלל מציע היועץ לפזר סיכונים. הוא מציע לחלק את הכסף שמושקע באפיקי השקעה שונים, אחוז אחד מהכסף יושקע במניות, אחוז אחר באגרות חוב. ואחר בתעודות סל פיננסיות או בפיקדונות שונים. הלקוח יחליט אם הוא רוצה סיכון יותר גדול או יותר קטן. בדרך כלל יומלץ להשקיע לאורך זמן. לרוב, רק כך אפשר למדוד הצלחה של השקעה.

צריך לנהל את ההשקעה היטב

צריך לחתום על הסכם עם בית ההשקעות. בנוסף, נותן הלקוח ליועץ ייפוי כוח שמאפשר ליועץ לקנות ולמכור מניות אגרות חוב ועוד. הכספים של הלקוח נשארים בבנק של הלקוח. הן הבנק והן החברה גוזרים עמלה מהפעילות. צריך לקבוע ישיבות עם היועץ, או לפחות שיחות על בסיס שוטף. כאשר ירצה היועץ לעשות שינוי בתיק, הוא יקבל את הסכמת הלקוח למהלך. לעיתים נותן הלקוח חופש פעולה מסוים שמאפשר לו לקנות ולמכור מוצרים פיננסים בהיקפים כאלו ואחרים.בכל מקרה אופי הניהול ייקבע בסופו של דבר על ידי הלקוח עצמו.

צריך לעקוב מקרוב על הפעילות

נכון הוא שהלקוח סומך על היועץ ועל בית ההשקעות שהוא עובד בו. אבל יש פה עניין עם כספים חשובים. לכן כדאי ללקוח להיות בעניינים. הוא צריך לקרוא חומר שמתפרסם באתר החברה. חשוב להיות מעורב ברמה כזאת או אחרת. שמירה על כל הטיפים והכללים האלו תיתן סיכוי גבוה, להצלחה של ההשקעות השונות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI