דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר פתיחת חשבון בנק
פתיחת חשבון בנק
אבי 15/08/13 |  צפיות: 2522

מהו חשבון עובר ושב? מה רצוי לבדוק לפני שניגשים לבנק? האם החשבון מתאים לי? והאם בכלל יאשרו לי פתיחת חשבון בנק? שאלות אלו ועוד רבות אחרות מציפות אותנו כשאנו חושבים על פתיחת חשבון בנק ובכלל באופן כללי על פעולה בנקאית כזו או אחרת. על מנת לקבל לפחות חלק מהתשובות לשאלות המציפות אתכם כתבנו את המאמר הבא:

מהו חשבון עובר ושב?

חשבון עובר ושב הוא החשבון האישי שלכם בבנק שכמעט ולא ניתן להמשיך לחיות בשלוות נפש בלעדיו. בחשבון זהו בעצם מתבצעות כל הפעולות הבנקאיות ודרכו ניתן לצפות בכל הנעשה בו בכל רגע נתון- משיכת הכסף, הפקדת כסף, פירעון פיקדונות, הלוואות, פעולות בכרטיס האשראי וכן הלאה.

האם ישנן מגבלות שיכולות למנוע פתיחת חשבון בנק?

ובכן ישנם מספר מגבות שיכולות למנוע פתיחת חשבון בנק. ראשית תלוי בגיל, קטנים לא יכולים להגיע לבנק ולפתוח חשבון בנק אלא אם כן הוריו אתו ומאשרים זאת. בנוסף, אם בעבר היה חשבון בבנק או אם זהו חשבון בנק השני שאתם מעניינים לפתוח במקביל לקיים יש לבדוק מספר דברים לפני האישור שיכולים להגביל את האפשרות לאישור פתיחת חשבון בנק. מצבים כאלה יכולים להיות חשבונות שנמצאים במינוס קבוע, חריגות מוגזמות, קושי בניהול חשבון קיים, הלוואות ללא כיסוי וכן הלאה אך יחד אם זאת הן לא מחייבים סירוב בכל מחיר

מהם יתרונותיו של חשבון בנק?

ראשית, היתרון המרכזי בגללו אנשים מבקשים חשבון פרטי בבנק שלהם או בבנק ירושלים הוא האפשרות לרכז את כל הכספים והפעולות הבנקאיות שאנו מבצעים לידי מקום אחד אמין ובטוח. שנית מפתיחת חשבון בנק אנו יכולים ליהנות משלל הטבות שהבנק שלנו מציע. כלומר, תלוי בסוג החשבון הפעיל- אך לפעמים הבנק מפתיע בהנחות בחנויות מסוימות, הקלות בתנאי לקיחת הלוואה, ביטול עמלות ועוד מגוון של הטבות.

מדוע ישנם אנשים עם שני חשבונות בנק?

חשבון בנק שני קיים אצל המון אנשים והסיבה לכך היא על מנת ליצור סדר מסוים בהתנהלות הכספים. לדוגמא בעלי עסקים שונים בדרך כלל מחזיקים בשני חשבונות. הסיבה לכך היא על מנת להפריד בין חשבון הוצאות והכנסות העסק, לבין הפעולות השוטפות בחשבון הפרטי. מלבד זאת זה יוצר ביקורת עצמית ושיפוטית טובה יותר לגבי ההתנהלות השוטפת והדברים נראים לנו יותר ברורים.

כיצד נדע איזה חשבון הכי מתאים לנו?

מתוך כל המבחר של סוגי החשבונות המוצעים בבנקים הגדולים ובבנקים הקטנים כמו בנק ירושלים, כל אחד יבחר החשבון שיתאים לו ביותר. מומלץ לקבוע פגישה מתואמת מראש עם הבנקאי שלכם, לתת לו את כל הפרטים ולתאים יחד חשבון. כלומר, אם הנכם חיילים או אם הנכם עובדי מדינה, אמרו זאת לבנקאי, בדרך כלל לקבוצות מסוימות יש חשבונות שונים עם הטבות שונות המתאימות במיוחד לסוג הלקוח.

לסיכום, לאור כל הסיבות והיתרונות מדוע כן לפתוח חשבון בנק אנו מבינים שחשבון פרטי בבנק הוא שליטה וכוח, כעת הגיע השלב האחרון והוא לגשת לבנק לעשות זאת. סכמו היטב את הדברים בקשו העתקים לכל המסמכים עליהם התבקשתם לחתום והחשוב מכל- נהלו את חשבונכם בצורה נכונה, חכמה ותיהנו משלל ההטבות המוצעות לכם


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI