דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר ייעוץ וטיפול של זוגות
ייעוץ וטיפול של זוגות
totach kidum 18/08/13 |  צפיות: 2866

במיוחד כאן בארץ ישנם משפחות וזוגות שהולכים לסוג של טיפול כזה או אחר הם לא מנסים להכחיש את זה,הם לא מתביישים מהעניין הזה,כיום המשפחות והזוגות הרבה יותר פתוחים לגבי עניין הטיפולים,כאן אני רוצה לרשום לכם פרטים המדברים לכוון של הטיפולים האלו,אתם בטח גם שואלים מה זה אומר,ישנם פרטים שאני חושב שלא ידעתם וגם אני בטוח שאף פעם לא העזתם לשאול.

תאמינו לי אנשים יקרים שלי, למרות הפתיחות שיש לזוגות השונים לגבי הטיפולים ולמרות שהם אוהבים את העניין הזה,רוב לא קטן  מהאנשים, אלה שכן הולכים לטיפולים ואפילו אלה שיודעים שהם צריכים ללכת והם לא יודעים אפילו שהם צריכים ללכת,האנשים לא יודעים מה המשמעות של טיפול משפחתי ובכלל גם באילו מצבים אתם תצטרכו בכלל ללכת אל איזה שהו מטפל זוגי כזה.

הטיפול המשפחתי דומה לפסיכותרפיה ,הבסיס העיקרי שלו הוא לשנות את המצב של האנשים הכול כדי למצוא את הפתרון הנכון ביותר בשביל לשנות את היחסים בין בני המשפחה לבין עצמם.גם עוד דבר שלא ידעתם לגבי הילדים שיכול להיות שהילד עצמו מושפע מהמשפחה וזה יבוא לידי ביטוי בצורה הכי נכונה שיש אם זה בגן או בבית ספר,מה שכן הילדים מחוברים למשפחה שלהם הרבה יותר.אם יש איזו בעיה אצל הילד אז תדעו שהשורש עצמו מגיע מהמשפחה.

הדבר נכון גם לגבי ייעוץ זוגי ,של אנשים שהם נשואים אבל עדיין הם ללא ילדים.הייעוץ להורים מסוימים יכולה לפתור בעיות שהם בעיות משפחתיות. החשוב ביותר שתדעו שאם במקרה יש ילדים האימא והאבא הם אלה שגורמים להשפעה הכי גבוהה על הילדים עצמם.הדרך שהאימא והאבא מתנהגים אחד לשני זה מאוד משפיע וישפיע על דרכים שבהם הילדים יתנהגו אחד לשני גם בגן וגם בבית הספר וגם אפילו כלפי ההורים עצמם.

התהליך של ה טיפול זוגי צריך להתנהל בני שני אנשים, שזה המטפל והמטופל, לרוב התהליך הזה מתבצע על ידי גורם גוף צד שלישי נוסף שזה הבן זוג או בת הזוג של המטופל שבדרך כלל מגיעים ביחד איתו,הדבר הפשוט ביותר הוא שבעצם המטפל הזוגי הוא זה שמעניק את הטיפול שלו באופן פסיכולוגי והוא בעצם מעניק למטופל הרגשה שאין דבר כזה שזה בעצם מאפיין את כל המטופלים שמגיעים לטיפול עצמו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI