דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים חנות פרחים
חנות פרחים
totach kidum 25/08/13 |  צפיות: 3183

אהלן חברים ,יום אהבה שמח ,אני רוצה לדבר איתכם טיפלה על יום האהבה,כמובן יש משלוח פרחים בירושלים שהוא במיוחד בשבילכם הגברים שבינינו,עכשיו זהו יום האהבה וידוע שיום האהבה מתקרב מגיע איתו גם כל הלחץ,הרי ידוע שזה יום שמאוד מיוחד ומדבר אצל הנשים היקרות שלנו,כל הנשים מצפות להפתעה מיוחדת מימכם הגברים ,הם מחכות למתנה מיוחדת או איזה אירוע ספיישל שיהיה מיוחד במינו,כמובן כמו שידוע לכם זהו יום אחד של פעם בשנה.

אז מה אתם הגברים יכולים בעצם לעשות,מהניסיון שיש לי כמו שידוע לי ברגע שיום האהבה מגיע כמה מאיתנו יעדיפו לקחת את הנשים שלנו דווקא לעיר ירושלים,העיר היפה והעתיקה והמיוחדת וכמובן עיר מאוד רומנטית, בדרך כלל בתי המלון בירושלים מלאים כולם ביום זה.

תוכלו בנוסף לשלוח זרי פרחים בירושלים בלי לדאוג לאספקת המשלוח עצמו ובלי לדאוג לאיכות הזר. הזמנת הזר היא מהירה ופשוטה הנשים מתות על זה.

אז מה בעצם תוכלו לעשות גברים יקרים שיהיה ככה רומנטי בשביל לרצות את הנשים שלנו,קודם כל יש אפשרות להביא את האישה לאיזה מלון מפואר ורומנטי בירושלים כמו שרשמתי למעלה ,זה מאוד קלסי,אחרי זה לצאת לאיזו מסעדה רומנטית ככה בשעות הערב בעיר העתיקה,אבל כמו שידוע לנו זה די נפוץ לעשות את כל זה לאישה בדרך כלל זה לא יספיק,יש פשוט את הנשים שמחכות שיפתיעו אותן באמת.

יש לי מספר עצות לגבי פרחים. הייתי מציע לבחור זר של ורדים יפים להביא לבחורה ואם אתם כבר בדייט השני או הרביעי ,הייתי מציע להביא איזה זר מיוחד וייחודי כזה זר שלא רואים כל יום. יש בירושלים מגוון די רחב של סידורי פרחים וקישוטי פרחים מאוד מיוחדים.למשל בחתונה אי אפשר לדמיין את הכלה למשל בלי איזה זר פרחים, פרחים בירושלים מאוד מתאימים לנשים.

אני לא מחדש לכם שפרחים הם השותפים האמינים ביותר בכל מה שנוגע בסיפורים הרומנטיים למיניהם,אפשר להתאים הרבה זרים לאנשים החשובים לכם. יש פה בירושלים הרבה אטרקציות מאוד ייחודיות בתחום.רק בירושלים תוכלו למוצא את החנות שלי שאנחנו מתמחים בעיקר בשזירת פרחים אומנותית שתתאים לכם לכל אירוע שתרצו.לכל אירוע ומטרה,חוץ מיזה גם אנחנו עושים סידורי פרחים מיוחדים ועיצוב של זרי פרחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI