דף הבית חוק ומשפט משפחה חוקר פרטי
חוקר פרטי
עיצוב הבית 28/08/13 |  צפיות: 4269

חוקר פרטי

חוקר פרטי הוא איש שירות שברוב המקרים יתמודד עם מקרים לא נעימים בחייך. יחד עם זאת, לעתים תידרש להשתמש באדם זה. מדובר במקרים בהם אתה חושד כי אשתך בוגדת בך, או בנושאים הקשורים לענייני עבודה: חשד כי מישהו גנב לך רכוש שעה שביקר בביתך או במשרדך, חשד כי מתחרייך מנסים לנפות אותך מתחום העיסוק שלך באמצעות הקמת ארגון רשמי עם קריטריוני קבלה שאין קשר בינם לבין המקצוע, ורצון שלך להשיג מידע אישי על המתחרים. ארבעת הסעיפים הללו הם הסיבות העיקריות להזמנת חוקר פרטי. לפנייך פירוט על סעיפים אלה.

חקירה עקב חשד לבגידה

מדובר במקרה מצער של אישה שהחליטה לבגוד בבעלה. הסימפטומים לכך מאד דומים לסימפטומים של פיטורים צפויים ממקום עבודה: חוסר תשומת הלב של האישה כלפייך, וקבלתך כמובן מאליו, מזכיר מאד את היחס האדיש של הבוס לעובד בטרם הפיטורים. אם מדובר באישה בעלת מזג חם, הדבר כמובן מחשיד עוד יותר ומצריך חקירה של חוקר פרטי במשרד חקירות.

חקירה עקב חשד לגניבת ציוד

מדובר באדם שבא לבקר בביתך או במקום העבודה שלך, ולאחר עזיבתו – ציוד ששמת במקום מסודר נעלם ממנו. ההרגשה היא מיידית, משום שהאינסטינקט אומר תמיד – לחזור למקום האחרון בו שהית, אך אם מדובר בציוד שבין כה וכה לא זז מהמיקום שלו, ואין כל סיכוי שהוא הוזז בדרך כלשהי, ושום אדם אחר ממשפחתך או חברייך האחרים – לא יודע דבר על המוצר הזה ולא מביע בו עניין, סימן שיש כאן CASEשל גנבה. שירות מעקב אחר חשודים בגנבה מוצע על ידי חוקר פרטי. אצלנו תמצא את הציוד המתקדם לאיתור הגנב, כולל מכשירי איכון לטלפון הסלולרי.

חקירה עקב חשד לניפוי אדם מתחום העיסוק שלו באופן לא כשר

מדובר בעיקר במקצועות שיש בהם תחרות גדולה, אך הם לכשעצמם מגדירים תחום צר ביחס לשוק. למשל, "תכנות מחשבים" הוא תחום גדול, אבל "אחזקה ותכנות של ממשקי CRM" הוא נושא צר ומוגדר. אנו מבצעים חקירה בגין חשד שלך שקולגות שלך לאותו תחום מנסים לנפות אותך ממנו, כלומר – להתאגד באופן לא תחרותי, שלא יאפשר לך להיות חלק מכללי המשחק, תוך המצאת קריטריונים לא מקצועיים, שבלעדיהם לא תוכל להמשיך לעסוק בענף. חוקר פרטי מטעמנו יעקוב אחר גורמים אלה. במידה ויימצא CASEשהם פועלים נגדך באופן אישי, תוכל לתבוע אותם בבית דין אזרחי על חבירה למונופול או קרטל ללא אישור הממונה על ההגבלים העסקיים מטעם הממשלה.

השגת מידע על המתחרים שלך

חוקר פרטי מטעמנו ישמח לספק לך מידע על טובי המתחרים שלך, הכולל: שיטות שיווק, שיטות פעולה, אופן הערכת המחירים שלהם מבחינה אקטוארית, ואופן כתיבת המאזנים שלהם לרואי החשבון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עיצוב הבית


 


מאמרים נוספים מאת עיצוב הבית
 
כורסאות
30/12/13 | רהיטים
מתעניינים ברכישת כורסאות ? הגעתם למקום הנכון. מאמר זה ימפה לכם את הכורסאות להם אתם זקוקים במסגרת קניית הריהוט עבור ביתכם.

סלונים איכותיים ומעוצבים
02/10/13 | ריהוט
סלונים הם החדרים המהווים את הלובי הביתי שלך: מתוקף היותם כאלה – עלייך להצטייד בסלון המעוצב ביותר, שישרה אווירה טובה בביתך, ויעיד על בית מעוצב, מסודר ומרווח. על מנת להגיע לסלון שכזה, עלייך לפעול לפי השלבים הבאים. חשוב לבצעם לפי סדרם, על מנת להשיג תוצאה אופטימילת שתשרת אותך שנים רבות:

רוצים לבנות בבית גלריה
רוצים לבנות בבית גלריה? חלל פתוח בקומה נפרדת? זה רעיון מצויין לניצול מירבי של חלל הבית. גלריות ולופטים הם אחת הצעקות האחרונות בתכנון בתים ודירות במרכז העיר בשנים ההאחרונות.

מטבחים
29/08/13 | שיפוצים
מטבחים בישראל מעוצבים בהתאם לצרכים המנהגים והסגנונות שלכם. יש מנהג פופולרי בארץ וזה אירוח חברים. הים כשמחירי המסעדות בשמיים, הרבה ישראלים החלו לארח ביתם או בחצר ביתם. המטבח הפך להיות החלק הכי עיצובי של הבית. מטבחים בארץ, הם מעודכנים באופנה ומשתדרגים כל העת. מטבחים בארץ אינם רק חדרי בישול, הם הפכו להיות חדרי אירוח של המשפחה או החברים. יש סגנונות מאוד בולטים של מטבחים בארץ, הסגנון הבולט ביותר הוא הסגנון הכפרי. הישראלים אוהבים אירוח ביתי חם ואינטימי.

חוגי יוגה
צרכנים רבים הפכו להיות מודעים בשנים האחרונות לצורך להירגע , לקחת שאיפה עמוקה פנימה ולהוציא עמה כל מיני לחצים רעילים שפוגעים בתפקוד האדם וביכולות שלו . השינוי התפיסתי הזה בקרב הצרכנים הישראלים , הבאים ממדינה בה הלחץ , המהירות , חוסר האיזון והתובעניות של העבודה , הם מהגבוהים בעולם , גרם לרבים מהם לסור לחוגי יוגה שונים . חוגי יוגה אלה מאפשרים לכם להירגע באמת בשיטה הייחודית של תרבות יוגה .

חוקר פרטי
28/08/13 | משפחה
חוקר פרטי הוא איש שירות שברוב המקרים יתמודד עם מקרים לא נעימים בחייך. יחד עם זאת, לעתים תידרש להשתמש באדם זה. מדובר במקרים בהם אתה חושד כי אשתך בוגדת בך, או בנושאים הקשורים לענייני עבודה: חשד כי מישהו גנב לך רכוש שעה שביקר בביתך או במשרדך, חשד כי מתחרייך מנסים לנפות אותך מתחום העיסוק שלך באמצעות הקמת ארגון רשמי עם קריטריוני קבלה שאין קשר בינם לבין המקצוע, ורצון שלך להשיג מידע אישי על המתחרים. ארבעת הסעיפים הללו הם הסיבות העיקריות להזמנת חוקר פרטי. לפנייך פירוט על סעיפים אלה.

כל בית צריך שיש
כאשר בנינו את ביתנו החדש הקפדנו על כל פרט קטן שיביא לשלמות את ביתנו החדש, הלוא הוא "בית החלומות" שלנו. אחד הדברים המרכזיים שמאוד מאוד התעקשתי על קיומו בבית היה שיש. שיש יכול להביא למילה "יופי" משמעות חדשה לחלוטין ובית שיש בו שיש הוא בית נפלא! בוודאות!

מטבחים איכותיים במבצע
ידוע שמטבחים הם הוצאה לא מבוטלת , אבל מה לעשות שאנו זקוקים למטבח, לא תמיד יש את האפשרות לרכוש מטבח במיוחד שמדובר בסכומים גבוהים ולא תמיד מצדיקים. ניתן למצוא אלטרנטיבות נוספות. אחת מהם היא לרכוש מטבחים במבצע ניתן למצוא מבצעים רבים בחנויות המטבחים השונות, תוכלו למצוא פעמים רבות שיש חנות או חברה מסוימת שיוצאת במבצעים של מטבחים וציבור הלקוחות רק נהנה מזה. ולמה יש מבצעים? אז יש הרבה סיבות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI