דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר חברות כוח אדם
חברות כוח אדם
מרגול 29/08/13 |  צפיות: 3306
אם בעבר הכרנו רק את המונח חברות כוח אדם הרי שהיום התווסף מונח נוסף והוא חברות השמה. מה ההבדל בין חברות כוח אדם וחברות השמה? האם יש בכלל הבדל ביניהן? חברות כוח אדם יכולות להיות חברות שבאמצעותן מועסקים אנשים וגם כאשר הם עובדים בחברה מסויימת הרי שהם אינם נחשבים לעובדי אותה חברה אלה לעובדי חברות כוח אדם. כעובדי חברות כוח אדם אין להם זכויות שיש לעובדים בחברה בה הם נשלחים לעבוד ואין להם את ההטבות של עובדי אותה חברה.
לדוגמא חברות כוח אדם יכולות לשלוח עובדת כמזכירה לחברה מסויימת והיא תעבוד שם כעובדת מחליפה למשך הזמן שידרש. לעומת זאת כאשר עובדת כזו מועסקת שלא דרך חברות כוח אדם היא תתקבל לעבודה בחברה ותהיה מועסקת שם כעובדת מן המניין. בכל המדובר בתשלום שכר העבודה חברות כוח אדם גובות תשלום בעבור כל עובד מהחברה אליה הם שולחים את העובדים ולוקחת לעצמה עמלה מתוך הסכום הזה, כך שהסכום הסופי שמקבל העובד איננו הסכום שמשלמת החברה המעסיקה אותו בפועל. נחזור אל הדוגמא שנתנו, החברה משלמת למזכירה סכום מסויים. אם המזכירה מועסקת ישירות על ידי החברה היא תקבל את הסכום במלואו, אך אם המזכירה עובדת בחברה דרך חברות כוח אדם היא תקבל את הסכום פחות העמלה כך שבפועל היא תרוויח פחות כסף על אותה עבודה.
לגבי עובדי חברות כוח אדם קיים חוק העסקת עובדים על ידי קבלני כוח אדם. חברות כוח אדם  הנותנות שירותי השמה ובפועל רק משמשות כמתווכות בין מעסיקים ובין עובדים ולא מעסיקות עובדים דרכן. יש חברות כוח אדם והשמה קטנות ומקומיות אבל יש חברות כוח אדם רבות שיש להן סניף ראשי וסניפים במספר ערים נוספות. כאשר פונים ליותר חברות כוח אדם גודל הסיכוי למצוא עבודה.
לייעול העסק שלך מוקד טלפוני אנושי ומענה אנושי חכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרגול


 


מאמרים נוספים מאת מרגול
 
ברזים
16/09/13 | צרכנות
כולנו צריכים ברזים בבית. ברזים, באופן מפתיע, יכולים להיות דקורטיביים במיוחד ולשפר את כל חדר האמבטיה שלנו. לא רק ברזים אלא כמובן גם הכיורים המיוחדים והמגוונים שיש בשוק כיום יכולים לשוות מראה מיוחד וחדיש לאמבטיה.

חברות כוח אדם
ם בעבר הכרנו רק את המונח חברות כוח אדם הרי שהיום התווסף מונח נוסף והוא חברות השמה. מה ההבדל בין חברות כוח אדם וחברות השמה? האם יש בכלל הבדל ביניהן?

חברות השמה
חברות השמה כיום מהוות חלק חשוב ביותר ובלתי נפרד משוק התעסוקה בישראל בפרט וברחבי העולם בכלל, כאשר חברות השמה מחזיקות שני סוגים של לקוחות אשר להן היא נותנת שירותים – המעסיקים, אשר פונים אליהם כאשר הם זקוקים לכוח אדם,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI