דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי
פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי
אבי 17/09/13 |  צפיות: 2720

בנק ירושלים מציע מגוון פיקדונות במסלולים רבים ושונים. כך למשל תוכלו ליהנות בבנק ירושלים מפקדון ברירת ריבית כלומר הפקדת פיקדון שאינו צמוד למדד המותאם לתקופות חיסכון שונות משלושה חודשים ועד 24 חודשים וכן תקופות ביניים קצרות יותר מדובר בפיקדון של בנק ירושלים שהריביות עליו משתנות. כלומר הריבית משתנה על בסיס ריבית הפריים. במקביל מחושבת ריבית קבועה ובסוף התקופה תקבלו את הריבית הגבוהה יותר מהשתיים.

1. למי מתאים פיקדון ברירת ריבית? יש אנשים שמעדיפים לבחור פיקדון בריבית קבועה כדי שיהיה להם בטחון לגבי הרווח מהפיקדון אך כך הם מפסידים מאותו פיקדון את פוטנציאל הרווח של עליית ריבית הפריים. פיקדון שניתן לבחור בו כול פעם שמושכים חלק או את כול הכסף את סוג הריבית הוא פיקדון רווחי ונוח מאוד ללקוח. הלקוח יכול להחליט ולבחור איזה סוג ריבית הוא יקבל ביום הפירעון של הריבית. גם אם אתם רק שואפים לריבית קבועה בסיסית תוכלו לבחור בפיקדון זה שהוא פיקדון ברירת ריבית ולפדות את הסכומים בריבית קבועה.

2. מתי כדאי לכם לבחור פיקדון ברירת ריבית? כאשר המצב תנודתי בשוק פיקדון בריבית ברירה הוא הימור בטוח יותר כך גם במידה והריבית יורדת תוכלו לקבל את הריבית הקבועה ואם הריבית עולה תוכלו לקבל את ריבית הפריים הקבועה. בסוף התקופה בה אתה חוסך אתה אפילו לא צריך לקבוע ולחשב לפי איזה ריבית תרוויח יותר כי הבנק יחשב עבורך את הריבית בגבוהה יותר ותקבל את הקרן עם ריבית גבוהה יותר.

3. איזה עוד פיקדון של בנק ירושלים נותן לכם גישה נוחה אל כספכם? בנק ירושלים מציע פיקדון בשקלים שנותן אפשרות למשוך את כספי החיסכון בתחנות רבות במהלך תקופת החיסכון בזמן קצר של התראה וללא קנסות על שבירת החיסכון.

4. מהי מהותו של פיקדון זמין של בנק ירושלים? פיקדון זמין של בנק ירושלים הוא פיקדון שהוא צמוד למדד בריבית משתנה או בלתי צמוד ואז הריבית שלו קבועה. ניתן לחסוך בפיקדון זמין תקופות שונות ובמהלכו יש תחנות יציאה שונות שבהן ניתן למשוך את הכסף ללא קנסות וללא תנאי שבירה. כמו בחסכונות אחרים גם במסגרת פיקדון זמין ככול שחוסכים זמן ארוך יותר כך הריביות הניתנות על הפיקדון טובות יותר ומשתלמות יותר.

5. מדוע מומלץ לבחור בפיקדון זמין? פיקדון זמין הוא השילוב בין חיסכון סולידי בטוח ומשתלם לבין תנאים מועדפים של פיקדונות. אם אתם רוצים לחסוך לתקופה בינונית או ארוכה אך מעוניינים מידי פעם לקבל אפשרות למשוך את הכספים או חלקם הרי פיקדון זמין הוא משתלם ונפלא עבורכם. פיקדון זמין מציע ריבית גבוהה באופן יחסי לחיסכון של תקופה ארוכה או בינונית אך גם משאיר אופציות למשוך את הכספים קודם בתחנות משיכה. בפיקדון מסוג זה ניתן אף לבחור את סוג הריבית לפי הריבית הגבוהה. ריבית קבועה וסולידית או ריבית גבוהה שנהנית בעליית ריבית הפריים. כך בכול תרחיש במשך תהיו בטוחים כי תרוויחו מפיקדון זמין. זה פיקדון גמיש גם מבחינת סוג ההצמדה והחוסך יכול להחליט בהתאם להערכותיו של מה שיקרה במשך איזה הצמדה לעשות בפיקדון. יש גם אפשרות לקחת פיקדון זמין עם ריבית קבועה סולידית שנותנת ביטחון לגבי הרווח ואין בה כול סיכון.

מהם היתרונות של פיקדון זמין של בנק ירושלים? אם אתם חוסכים תקופה בינונית או ארוכה בפיקדון זמין אתם נהנים גם מריביות גבוהות וגם מתחנות יציאה נוחות ומשתלמות, אתם יודעים מראש באילו תחנות יציאה ניתן למשוך את כספכם ללא קנס וללא עלויות שבירה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI