דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים – כי היום, בעידן המודרני כבר אי אפשר בלי זה !
קידום אתרים – כי היום, בעידן המודרני כבר אי אפשר בלי זה !
ilevel קידום אתרים SEO- שני סלמה 30/09/13 |  צפיות: 6365

מכיוון שעולם האינטרנט, האפליקציות, רשתות החיפוש, הרשתות החברתיות וכו' התפתח בקצב מסחרר, החלו לצמוח חברות רבות ולהציע את שירותיהן בתחום קידום אתרים. שוק מקדמי האתרים מלא באנשי מקצוע אשר מבטיחים לבעלי האתר שהם יהיו הראשונים במנועי החיפוש. כמובן שמיקום האתר חשוב אך הוא אינו הגורם היחידי במשוואת ההצלחה.

במידה ותבחרו להיעזר בשירותי החברה שלנו, תוכלו לקבל מגוון שירותים נוספים אשר יגרמו לאתר שלהם להצליח ולמשוך עוד לקוחות. אנו נגביר את תנועת הגולשים אל עבר האתר שלכם ונגרום להם להשאיר את הפרטים שלהם.

החברה שלנו הוקמה בשנת 2008 על ידי אנשי מקצוע מנוסים בקידום אתרים. במהלך השנים, עבדנו עם מגוון לקוחות וצברנו ניסיון רב. כיום אנו משתמשים בשיטות ייחודיות שפיתחנו. בעזרתן, אנו גורמים לגולשים להיכנס אל האתר ולהפוך ללקוחות, כמובן שככל שיש לאתר יותר לקוחות – אתם, (בעלי האתר) מרווחים יותר.

.קידום אתרים  -  לשווק בישראל ובמקומות אחרים

מעבר למיקומו של האתר (חשוב שהוא ימוקם בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל), יש לדאוג לכך שהגולשים ירכשו ממנו מוצרים ויהפכו ללקוחותיו. בכדי לעודד את הפיכתם של הגולשים ללקוחות, הקמנו בחברה חטיבה מיוחדת אשר מתמקדת בקידום אתרים והפיכת הגולשים ללקוחות אשר משאירים פרטים. אנו מקפידים לקדם את האתר בגוגל, ברשתות החיפוש, משתמשים בשיטות המתקדמות והחדישות ביותר, מקדמים את האתר במובייל (מבצעים קידום אפליקציות), משדרגים את תכניו של האתר, משתמשים בתמונות וצבעים נכונים אשר מניעים את הגולש לפעולה ונעזרים ברשתות החברתיות (מבצעים פרסום בפייסבוק) ועוד.

הידע הנרחב שרכשנו במהלך השנים, מאפשר לנו לדעת כיצד לגרום ללקוחות להגיע אל האתר שלכם. כמו כן, מבצעת החברה שלנו קידום אתרים ברוסית, קידום אתרים באוסטרליה, קידום אתרים בחו"ל ועוד. בכדי לקדם את האתר בשפה האנגלית, אנו מבצעים מחקר מילות מפתח, בונים עמודי נחיתה טובים, מתאימים את מבנה האתר לקהל הלקוחות ולדרישות מנועי החיפוש, מגדילים את החשיפה של האתר ברשתות החברתיות באמצעות ניהול בלוג מקצועי, מעסיקים כותבי תכנים מקצועיים אשר כותבים את תכני הבלוג, דואגים להעביר את האתר לשרת קרוב יותר כדי להפוך את הטעינה למהירה, מנהלים עמודים ברשתות החברתיות המובילות, משתמשים בבלוגים ופורומים כדי להגביר את השיווק ועוד.

זקוקים למידע נוסף ?

אם נותרתם חסרי תשובה בפני השאלה - מה זה קידום אתרים ? או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי החברה שלנו, חטיבת קידום האתרים אשר עובדת אצלנו, החשיבות של קידום אתרים ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, אתם מוזמנים למלא את טופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה ונימוס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ilevel קידום אתרים SEO- שני סלמה

ilevel- קידום אתרים SEO

בעלת החברה שני סלמה.

קידום אתרים PPC, קידום אתרים, בניית אתרים

לפרטים נוספים!! לחצו כאן.



 


מאמרים נוספים מאת ilevel קידום אתרים SEO- שני סלמה
 
אתר מובייל – להתאים את האתר שלכם לעתיד. אל תישארו מאחור !
אתר מובייל – לא מפסיקים לגלוש

קידום אתרים – כי היום, בעידן המודרני כבר אי אפשר בלי זה !
קידום אתרים – הדרך שלכם ללכת קדימה

אפיון אפליקציות – לא רק בארץ אלא בכל הכדור
אפיון אפליקציות - להצליח בכל העולם

בניית אתרים – אי אפשר בלי לבנות אתר
בניית אתרים - מה זה בעצם ?

קידום ממומן PPC – לקדם ולהעלות את ההצלחה
קידום ממומן PPC – יחד איתנו תגיע רחוק
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI