דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות איך חוסכים בצילום חתונות?
איך חוסכים בצילום חתונות?
נעמה כהן 07/10/13 |  צפיות: 3333

אלבומי חתונה אפשר להזמין בנפרד

צלמי חתונות רבים מציעים כחלק מחבילת צילום החתונה גם אלבומים מודפסים מעוצבים. לא חייבים להזמין את האלבומים דרך הצלם, אפשר להזמין אותם בנפרד ממקום אחר, כמו בית דפוס או אתר אינטרנט שבו אפשר לעצב לבד את האלבומים. שאלו את צלם החתונות שלכם כמה תעלה החבילה ללא האלבומים. כך תדעו כמה עולים לכם האלבומים דרך הצלם ותוכלו להשוות מחירים עם מקומות בהם ניתן להזמין אלבומי חתונה.

לא לשלם על דברים שאתם לא רוצים להזמין מהצלם

חברות שעוסקות בצילום חתונות יכולות לנסות למכור לכם חבילות שמשתלמות להן, אבל שאינן מתאימות למה שאתם צריכים. צלמים יכולים להציע לכם 2 צלמי סטילס, צלם וידאו ומצלמת רחף, כשלמעשה אתם רוצים רק צלם סטילס אחד, לדוגמה. כדאי שתדעו מראש כמה צלמים אתם רוצים שיהיו בחתונה וכמה צלמים אתם רוצים שילוו אתכם לאורך כל היום, ותשארו ממוקדים במה שאתם רוצים.

צלם חתונות יכול להציע לכם חבילת צילום הכוללת אלבומי חתונה יוקרתיים, מניירות יקרים למשל. אלבומים כאלה לא מתאימים לכל חתן וכלה. כשתגיעו לפגישה עם החברה לצילום אירועים תבקשו להסתכל על אלבומי חתונה שהם עיצבו עבור לקוחות אחרים ותבדקו אם הם מתאימים למה שאתם רוצים. תבחנו גם את סידור התמונות באלבומים והעיצוב, כי קיימים צלמי חתונות שאינם מעסיקים מעצב גרפי מקצועי שיודע לעצב היטב אלבומים כאלה.

על כל דבר שמוצע לכם בחבילת הצילום לחתונה ואינו מתאים לכם, תבקשו שיוסר מהחבילה ושהמחיר ירד בהתאם לשירות המוסר.

קופונים והנחות על צילום חתונות

 

באתר חופונים אתם יכולים להסתכל על הנחות לספקי החתונה השונים ובין היתר תמצאו שם הנחות על צילום חתונות. הנחות אלה יכולות לחסוך לכם אלפי שקלים בהוצאות של החתונה. אתם יכולים לראות את פרטי ההנחות באתר חופונים ואף ליצור קשר עם צלם החתונות שפירסם את ההנחה לצורך בירור פרטים נוספים ובדיקה אם הוא פנוי בתאריך החתונה שלכם.

חופונים – הנחות על צילום חתונות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נעמה כהן


 


מאמרים נוספים מאת נעמה כהן
 
איך חוסכים בצילום חתונות?
07/10/13 | חתונות
ישנן דרכים להורדת מחירי צילום חתונות שיכולות לחסוך לכם הרבה כסף.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI