דף הבית עסקים שיווק ופרסום סדנאות שיווק מעשיות - עכשיו במאה הימים
סדנאות שיווק מעשיות - עכשיו במאה הימים
ענבל בנימין 25/03/09 |  צפיות: 2147

"השוק חלש" זו לא תשובה טובה. זו לא צפויה להיות שנה קלה לאנשי השיווק: המיתון דוחק בחברות לנהל את מערך השיווק ביתר יעילות ובמינימום השקעה כספית. הלחץ על מנהלי השיווק גובר, והם נדרשים לייצר פתרונות מקוריים ומעשיים ולשכלל את הכלים העומדים לרשותם. התירוץ של "השוק חלש" משפיע על המוטיבציה של כל המעורבים בדבר,  וההמשך - יכול להיות עגמומי מאוד. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

ב'מאה הימים' רואים תוצאות. בזמן שרוב החברות והעסקים בשוק מצמצמים את פעילותם, ב'מאה הימים' הצלחנו להגביר את פעילויות השיווק של לקוחותינו מבלי לגזול נתחים גבוהים מתקציב החברה. את ההצלחה הזו תרגמנו לסדרת סדנאות קצרות, בנות 4-5 שעות. סבב הסדנאות הקרוב יחל בחודש אפריל ויכלול מגוון סדנאות:
סדנת מבוא לניהול מותג
סדנה מעשית לאסטרטגיה מנצחת
סדנה מקיפה לשיווק ב-360 מעלות
סדנה להגדלת מכירות בכסף קטן
סדנה ליצירתיות בניהול מותג

למה דווקא עכשיו? כי במיוחד בתקופה הנוכחית, תכנון נכון הכולל תכנית שיווק שנתית מדויקת וחכמה יכול להפוך את תקציב השיווק המצטמק ליעיל ומשמעותי הרבה יותר. הסדנאות שלנו מיועדות לאנשי שיווק, לבעלי עסקים ולמנהלי חברות. הן מעשיות, ממוקדות מטרה ונותנות כלי עבודה פשוטים וחכמים, שאפשר להפעיל למחרת בבוקר.

לפרטים והרשמה התקשרו 077-5241800 או צרו קשר באתר: www.100days.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענבל בנימין


 


מאמרים נוספים מאת ענבל בנימין
 
סדנאות שיווק מעשיות - עכשיו במאה הימים
רבים מרימים ידיים בייאוש לנוכח המיתון וההאטה, אבל גם בימים האלה, רק מעטים מנצלים את הכלים השיווקים העומדים לרשותם על מנת למקסם את רווחיות העסק או החברה. 'מאה הימים' מציעים סדרת סדנאות מעשיות להקניית כלים ולשיפור היכולות השיווקיות של מנהלים ובעלי עסקים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI