דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מסיבת רווקות
מסיבת רווקות
totach kidum 21/10/13 |  צפיות: 2706

מסיבת רווקות נהפכה למסורת רבת שנים, כחלק מהמסורת כמה ימים מתאספות החברות הכי טובות של הכלה ובנות משפחה קרובות כשהמטרה העיקרית היא להקיף את הכלה באהבה וצחוק ולעזור לה להנות ולהירגע מההכנות והסידורים לחתונה. אחת הדרכים הנפוצות בשנים האחרונות לחגוג מסיבת רווקות היא על ידי השכרה של וילה בקיסריה ללילה.

וילה בקיסריה היא המקום המושלם לחגוג בו מסיבת רווקות, להתפרע במסיבה עם הבנות ולהירגע יום למחרת בבריכה או בחוף הים היפיפה של קיסריה.

ניתן להזמין וילה בקיסריה ללילה ולהנות מאירוע אינטימי או מחגיגה פרועה עם כל החברות. מיקומה של קיסריה בין המרכז לצפון מבטיח גישה נוחה מכל רחבי הארץ. אף חברה שלך לא תאלץ להפסיד את המסיבה מאילוצי מרחק, קיסריה נמצאת במיקום המושלם שיאפשר לחברותיך מכל קצוות הארץ להגיע לחגוג איתך  ולהנות יחד בחוויה מיוחדת ומגניבה.

וילות בקיסריה נמצאות במיקום מבודד המשקיף לנוף היפיפה של קיסריה, מאובזרות לחלוטין וכוללות חדרי שינה, מטבח, בריכה ומתחם גדול שניתן לערוך בו מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה. ניתן לערוך מסיבות ברביקיו במתחם מחוץ לוילה ולשחות בבריכה בלילות הקיץ החמים. למי שלא בעניין של מסיבות ורוצה להירגע ולנוח, ניתן גם להזמין טיפולים הוליסטים שיאצו ומסאג לוילה, ארוחות גורמה ועוד שלל אטרקציות והפעלות נוספות שיבדרו אותכן ויהפכו את הערב למגבש מהנה ובלתי נשכח.

וילות להשכרה בקיסריה ניתנות להשכרה במחירים נוחים השווים לכל כיס ומאפשרים לך להנות מערב ברמה גבוה של יוקרה נוחות ואיכות.

דנה לקוחה שאירגנה לחברתה מסיבת רווקות מספרת : "החלטתי לארגן את מסיבת הרווקות של חברתי הטובה ענת, מכיוון שענת במקור מחיפה אך כיום מתגוררת בתל אביב ויש לה חברות טובות משני הערים הוחלט על מקום מושלם באמצע: קיסריה. חיפשנו באינטרנט באתרים שמציעים וילות להשכרה בקיסריה, מהשלל הגדול של וילות בקיסריה שעברנו עליו בחרנו את המקום המושלם. וילה יפיפיה שתי דקות מהים. היה לנו יום מדהים! זה בהחלט היה שווה את ההשקעה! וילה שלמה רק לעצמנו בלי לדאוג שאנחנו עושות רעש לשכנים! רקדנו ושתינו כל הלילה, שיחקנו במשחקי חברה מטופשים ובבוקר למחרת עשינו מסאג ושחינו בבריכה. היה מושלם! ענת לא תשכח את הערב הזה בחיים, לא פחות מיום חתונתה!"

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI