דף הבית עסקים עסקים - אחר לטפל באמצעות הריח
לטפל באמצעות הריח
totach kidum 28/10/13 |  צפיות: 1986

כבר בתקופות מוקדמות אנשים השתמשו בשמנים שונים לצורך פינוק, טיפוח, ריפוי, במהלך טקסים פולחניים ובכדי למשוח מלכים למלכות. במהלך השנים האחרונות, החלו אנשים רבים להתעניין ולקבל טיפולים שונים אשר נכללים במסגרתה של הרפואה המשלימה. הטיפולים הללו הינם טבעיים והוליסטיים. אחת משיטות הטיפול הללו הינה ארומתרפיה. הארומרתפיה משלבת שימוש בשמנים. השמנים הינם בעלי ריח חזק והם יכולים להשפיע על הגוף הפיסי, על הרגש ועל הרוח. מכיוון שמדובר על חומרים טבעיים ואורגניים, הם יכולים לחזק את גופינו ולסייע לו לרפא את עצמו.                                                                                                       באמצעות פרחים, צמחי מרפא, שורשים, קליפות פרי, עלים, שרף וכו' ניתן לחזק את הגוף, להמריץ אותו ולמנוע מחלות. באמצעות ארומתרפיה ניתן להעלות את רמת החיוניות של האדם, להפחית את המתח, לשפר מצב רוח רע , להפיג כאב, לחזק את מערכת החיסון ולשפר את איכות השינה. נוסף על כך, ניתן להשתמש בשמנים בכדי לחדש תאים, למנוע מהעור להזדקן, ניתן לשפר את תפקודן של בלוטות הלימפה, לשפר את הזרימה הלימפתית ולסלק רעלים מהעור.

כוח הריפוי של שמן הלבנדר

שמן לבנדר הינו רב שימושי. הניחוח שלו נפלא ויש לו יכולות ריפוי. כיום, משתמשים בשמן הלבנדר לצורך בישום, רחצה, ריפוי (שמן לבנדר הינו חיוני לריפוי כוויות ושיקום העור, הוא אנטי דלקתי, מחטא, מאחה, מונע מהרקמות להתמלא בצלקות והוא מחזק, מרגיע, מונע התכווצויות ומשכך כאבים). נוסף על כך, הלבנדר מסייע בטיפול בבעיות עור, ניתן להשתמש בו בכדי להרגיע גירויים ועקיצות, ניתן להשתמש בו בכדי למנוע סימני צלקות של ניתוחים וניתן להשתמש בו בכדי לטפל בדלקות אוזניים (השמן מתאים לטיפול במבוגרים, ילדים ותינוקות).

הכי טוב להיות טבעי – נסו את זה בבית !

אם אתם מעוניינים להרגיש טוב, להיות יפים, חזקים ובריאים, מומלץ עבורכם לקבל טיפולי ארומתרפיה, להשתמש בקרמים טבעיים, משחות ארומתיות, להסתבן עם סבון טבעי ולטפח את עצמכם באמצעות תכשירים טבעיים. כמו כן, תוכלו לקבל אינפורמציה מהאינטרנט, לקרוא המלצות ולקבל טיפים שימושיים אשר יסייעו לכם לשמור על הבריאות. באמצעות הקפדה יומיומית ושימוש בחומרים טבעיים כמו סבון טבעי, שמנים וקרמים, תוכלו לשפר את התחושה הפיזית והנפשית שלכם ותהיו אנשים רגועים ושמחים יותר.

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI