דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים גיבוש חברות בטבע
גיבוש חברות בטבע
על חבלים 28/03/09 |  צפיות: 2573

ארגון יום גיבוש אשר יאפשר לעובדים להתקרב יוכל לסייע לעבודה המשותפת בהמשך. שבירת השגרה ושינוי האווירה יכולים לסייע להשתחרר ולמלא מצברים. בנוסף, העובדים יכולים להכיר אחד את השני בסביבה אחרת ובאופן טבעי ואמיתי. היכרות זו יכולה לסייע לעבודתם יחד ולשיתוף הפעולה ביניהם.

ארגון של יום גיבוש לחברות על פי ענף Outdoor Training יאפשר לעובדים להתנסות בפעילויות אתגריות שונות. הייחוד של ענף זה הוא בפעילויות המסייעות לפיתוח הפוטנציאל האישי של המשתתפים.

 

ימי כיף לקבוצות יכולים לכלול מגוון פעילויות אתגריות שונות אשר מבוססות על גישה פסיכולוגית-ארגונית. בעת ביצוע הפעילות המשתתפים נהנים מערך מוסף זה ומתנסים בפעילויות המפתחות בהם תחושת יכולת בעת הצלחה בהן. הפעילויות השונות במסגרת יום גיבוש לחברות מאפשרות למשתתפים לגלות את נקודות החוזק והתורפה שלהם ושל חבריהם לעבודה. עקב הצורך להתמודד עם האתגר בהצלחה, נוצרת אווירה תומכת אשר מסייעת לאדם המתנסה באתגר להתאמץ ולהצליח בו.

 

הפקת ארועים עסקיים בעזרת חברה המתמחה בתחום ובעלת ניסיון בו תוכל להבטיח ארגון טוב של הפעילויות השונות ושל האירוע כולו. במסגרת אירוע עסקי המאורגן כהלכה וכולל פעילויות שונות, המשתתפים יוכלו להתקרב וללמוד כיצד לעבוד יחד בהצלחה. כמו כן, הפעילויות השונות במסגרת ימי כיף לקבוצות ידמו מצבים הדומים לאלה עימם מתמודדים העובדים מידי יום, עובדה שתסייע להם להפנים את הלקחים ולהיעזר בהם במהלך עבודתם.

הפקת ארועים עסקיים בידי חברה המיומנת בתחום זה תוכל להבטיח אירוע עסקי מוצלח אשר יגבש ויקרב בין המשתתפים ויוכל לסייע לעבודתם בטווח הארוך.

 

על חבלים הינה חברה המתמחה בארגון והפקת אירועים בטבע. החברה מארגנת אירועים עסקיים, ימי כיף וימי גיבוש אשר כוללים מגוון פעילויות אתגר מענף ה-.Outdoor Training הפעילויות מתוכננות בידי מומחי שטח ובשיתוף עם אנשי מדעי התנהגות, מנהל וארגון. צוות החברה יוכל להעניק יום חוויתי בעל ערך מוסף שיסייע לקרב בין העובדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 על חבלים

על חבלים - דקל 13 רעות, 71908
נייד גבי -  0506984003   
נייד דרור  211958 0544
משרד: 089716276



 


מאמרים נוספים מאת על חבלים
 
בר מצווה שכולה חוויה!
שלוש עשרה שנה חיכיתם לרגע הזה. הנה הוא עולה לתורה. הדודות זורקות סוכריות, את האימא בוכה. הסבא והסבתא לחוצים מהקראת הדרשה. החברים ממתינים עם עיניים גדולות. והנה זה נגמר. עכשיו מתחיל האקשן האמיתי: אירועים לבר מצווה הם הדבר החשוב ביותר במסגרת חגיגות יום ההולדת השלוש עשרה. אתם כבר מנוסים בארגון אירועים לילדים אבל מה עושים עכשיו? לוקחים את סבתא ונוסעים לחו"ל? יורדים לאילת לבקר בבית מלון? אולי מארגנים יום של כיף עם החבר'ה מבית הספר? איך אומרים הילדים – זה כבר ממש פאסה. הגיע הזמן למצוא משהו חדש, מדליק,

חגיגות יום הולדת – אבל במתכונת אחרת!
יש לילד יום הולדת ואתם משתגעים מה לעשות? לא יודעים איך לחגוג לילד את יום ההולדת ולהפוך את החגיגה לאירוע הכי מדליק של השנה? בא לכם לגוון ולהפוך את יום ההולדת לחוויה בלתי-נשכחת? כפי שאתם בוודאי יודעים, אתם לא לבד. הורים רבים רוצים לצאת מן השגרה ולנסות משהו אחר עבור הילדים שלהם. אירועים לילדים יכולים להיות כאב ראש אחד גדול, אבל במקום כאב ראש – הנאה אחת אדירה. אז מה עושים?

הפתעת בר מצווה – טיול ילדים עם סנפלינג!
הפתעת בר מצווה – טיול ילדים עם סנפלינג!

בר מצווה שכולה חוויה אחרת: טיולי בר מצווה עושים את ההבדל
הילד או-טו-טו בן 13 ואתם רוצים להתחיל לחשוב על אירועים לבר מצווה כדי לציין את המאורע. העלייה לתורה, האולם, הסוכריות וההזמנות – הכול כבר מוכן. אבל על דבר אחד אתם שוברים את הראש: איך להפוך את בר המצווה לאירוע מרגש שיחקק בזיכרונו של הילד כל ימי חייו? אם בא לכם לחשוב על משהו אחר, המשלב הנאה וספורט, אתגר וכיף גדול, למה שלא תחשבו על טיולי בר מצווה לילדכם ולחבריו?

טיולי ילדים – לא מה שחשבת
הילדים שלכם רוצים לצאת טיול? צריכה לארגן טיול לילדים בבית הספר או בגן? שובר את הראש איזו אטרקציה חדשה לתת לילד? הגיע הזמן לנסות משהו שונה – טיולי ילדים באווירה אחרת, שונה, עם מגוון אטרקציות שירתק את ילדיכם ויציע להם טיולים לילדים מזווית שונה וחווייתית.

הפקת אירועים וטיולים לילדים
חגיגת יום הולדת לילדים או חגיגת בר מצווה יכולה להתקיים במגוון דרכים. דרך מקורית לחגוג את יום ההולדת או את ההגעה למצוות היא במסגרת אירוע בטבע הכולל פעילויות שונות ומהנות. אירועים לילדים בטבע יכולים לכלול מגוון אטרקציות כמו מבוכי חבלים, קיר טיפוס ואטרקציות נוספות. כמו כן אירועים לילדים בטבע יכולים לכלול גם פעילויות שונות כמו משחקי ששטוס. בנוסף אל האטרקציות והפעילויות השונות, חגיגות יום הולדת בטבע או אירועים לבר מצווה יכולים לכלול גם תכנים נוספים שישלימו את האירוע.

דרכים מקוריות לחגוג את יום ההולדת או בר המצווה
חגיגות יום הולדת לילדים יכולות להיחגג באופן מקורי ומיוחד ולהעניק לילד החוגג ולחבריו בילוי מהנה וחוויה בלתי נשכחת. אירועים לילדים יכולים להתקיים בטבע ולכלול מגוון אטרקציות ופעילויות מהנות. חגיגה בטבע יכולה לכלול אומגה, מבוכי חבלים, קיר טיפוס ואטרקציות נוספות בהן יוכלו הילדים להתנסות. בנוסף יכולים אירועים לילדים בטבע לכלול גם פעילויות שונות ומשחקים.

חגיגות בטבע ליום הולדת או לבר מצווה
חגיגת יום הולדת יכולה להיות בילוי מהנה לילד החוגג ולחבריו ולכלול מגוון פעילויות מהן ייהנו הילדים. אחת הדרכים לחגוג יום הולדת היא באירוע בטבע. פנייה אל חברה המתמחה בארגון והפקת אירועים בטבע, תוכל לסייע לארגון חגיגת יום הולדת ממנה הילדים ייהנו. אירועים לילדים בטבע יכולים לכלול פעילויות שונות ותכנים שונים ולהעניק לילדים הזדמנות להתנסות באטרקציות מהנות כמו מבוכי חבלים, סולמות חבלים ואומגה.

ארגון אירוע או טיול לילדים
חגיגת יום הולדת לילדים יכולה להיחגג במגוון דרכים. המעוניינים לציין את יום ההולדת של הילד בדרך מקורית, יכולים לבחור בקיום אירוע בטבע. על מנת לארגן חגיגת יום הולדת מהנה בטבע, ניתן לפנות אל חברה המתמחה בארגונם של אירועים לילדים בטבע. הפקת אירועים לילדים בטבע על ידי חברה המתמחה בכך, תוכל לספק לילד החוגג ולאורחיו בילוי מהנה והזדמנות להנות מחגיגת יום הולדת מקורית ומיוחדת.

חגיגה מיוחדת בטבע
חגיגת יום הולדת לילדים יכולה להיות מקורית ומיוחדת. אחת הדרכים לחגוג יום הולדת באופן מקורי ומיוחד היא באירוע בטבע שיכלול מגוון אטרקציות ופעילויות שונות. אירועים לילדים הנחגגים בטבע יכולים לאפשר לילד ולאורחים במסיבה, להנות מפעילויות שונות ולהתנסות באטרקציות מגוונות. אירוע בטבע יכול לכלול מבוכי חבלים, סולמות חבלים, סנפלינג ואטרקציות אחרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI