דף הבית חינוך ולימודים חינוך ולימודים - אחר קורס מנהלי עבודה – לדעת לנהל עובדים ותהליכים במציאות המתקדמת כיום
קורס מנהלי עבודה – לדעת לנהל עובדים ותהליכים במציאות המתקדמת כיום
הדס כהן 28/10/13 |  צפיות: 2737

כל פרויקט, בין אם מדובר על ייצור מוצר חדש ומהפכני, הקמת מערך שירות חדש או פעילות על רצפת הייצור חייב ניהול נכון ומקצוע על מנת להצליח ולהיות יעיל מכל הבחינות. לכן במציאות העסקית והתפעולית המתקדמת של ימינו יש חשיבות גדולה יותר מאי פעם לתפקידו של מנהל העבודה. קורס מנהלי עבודה הוא הדרך המקצועית להכשרת מנהלי העבודה הנדרשים כיום לשוק העבודה. מנהל עבודה איכותי הוא נכס אמיתי לארגון, הן ברמה התפעולית-לוגיסטית והן ברמה האסטרטגית ארוכת הטווח, לכן אנשי מקצוע אלו חייבים הכשרה נכונה ומתאימה לתנאים השוררים כיום ובעיקר לתנאים שישררו בעתיד.

התמקצעות רשמית בתחום ניהול העבודה יכול לבוא לצד הכשרות נוספות כגון קורס יבוא יצוא או כבחירה לשינוי כיוון בקריירה. זוהי דרך יעילה ונדרשת בשוק להסבה מקצועית והתקדמות מקצועית מתחומי פעילות קשורים. מנהל העבודה הוא הגורם הקריטי שמקשר בין גורמי התכנון, הפיתוח וההנהלה לבין הגורמים המבצעים והלוגיסטיים, לכן המקצועיות, האמינות והאיכות הן הכרחיות ומהותיות להצלחת הארגון.

הכשרה מקיפה ורב גונית

חשוב לציין כי מדובר על קורס מנהלי עבודה לתחומי תעשייה ושירותים ולא על קורס ניהול עבודה לתחום הבניין, אלו שני תחומים שונים מאוד הדורשים הכשרת מנהלי שטח בצורה שונה מאוד. כיום הקורס מספק הכשרה מקיפה ומאוד רב גונית, החל מתהליכים טכניים של ניהול עובדים ותהליכי ייצור, דרך כלים טכנולוגיים מתקדמים למעקב ובקרה אחר תהליכים ועד היבטים מקצועיים משמעותיים כגון ארגון, ניהול, תקשורת בינאישית, כלים בניהול פרויקטים, בקרת איכות, בטיחות בעבודה, משא ומתן, היבטי קורס יבוא יצוא ועוד מגוון אדיר של נושאים ותחומים מקצועיים.

בוגר קורס מנהלי עבודה כיום חייב להכיר שיטות ניהול רשמיות, לעבוד על פי שיטות עבודה שנחקרו והוכחו וליישם כלים טכנולוגיים וניהוליים בשטח לצורך התוצאות הטובות ביותר של העובדים, שלו עצמו ושל הארגון כולו. באופן דומה להכשרות לוגיסטיות אחרות, דוגמת קורס יבוא יצוא למשל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הדס כהן


 


מאמרים נוספים מאת הדס כהן
 
הערכת יהלומים
01/04/24 | ביטוח
רכישת תכשיטי יהלומים דורשת השקעה כספית נכבדת. מטבע הדברים, כרוכשים אנו מצפים לקבל תמורה מלאה למחיר, ומאמינים כי היהלומים שרכשנו הינם אכן יהלומים טבעיים ומקוריים. הבעיה היא שבשוק הזיופים המתפתח של ימינו, לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים כשמדובר ביהלומים יוקרתיים, אלא לפנות לבדיקת הערכת יהלומים מקצועית

הערכת אומנות
תחום האומנות כולל תחתיו מגוון יצירות יוקרתיות ובעלות ערך רב במיוחד, המשמשות פעמים רבות כחלק מאוספים ייחודיים של אספנים חובבים ובעלי הון. בין אם ברשותנו יצירת אומנות ובין אם אנחנו מתכוונים לרכוש אחת כזאת, כדאי תמיד שנדע מה הסיפור שעומד מאחורי יצירת האומנות, וכמובן - מה השווי שלה

שווי יהלומים
01/03/24 | חתונות
עבור רבים מאיתנו, יהלומים הם הבחירה הטבעית כאשר מתכוונים לרכוש תכשיט יוקרתי. בכדי לוודא כי אכן מדובר ביהלום איכותי, ושאנחנו מקבלים תמורה מלאה למחיר הקנייה, חשוב לבדוק את שווי היהלומים. כיצד עושים זאת בדיוק? מוזמנים לקרוא ולגלות

הערכת תכשיטים
01/03/24 | עיצוב
בין אם בחרנו לרכוש תכשיט כמתנה יוקרתית, ובין אם קיבלנו את התכשיטים בירושה, אין ספק כי מדובר בפריטים העשויים להיות שווים כסף רב. בכדי לוודא שאכן מדובר בתכשיטים כאלו, חשוב ומומלץ לקחת אותם לבדיקת הערכה מקצועית ומהימנה, שתצביע על השווי המדויק של כל תכשיט

שווי יהלומים
28/01/24 | נישואין
יהלומים הם ללא ספק הבחירה המועדפת של רבים מאיתנו במסגרת מגוון התכשיטים השונים. לצד היוקרתיות והערך הרב שיש לכל יהלום, ניתן למצוא גם לא מעט חיקויים וזיופים. אז כיצד נדע להעריך שווי יהלומים?

הערכת תכשיטים
בעולם התכשיטים ניתן למצוא מגוון נרחב של תכשיטים, כך שאין פלא שעסקאות רכישה/ מכירה של תכשיטים הן עסקאות נפוצות למדי. מאחר ומדובר בעסקה הכרוכה בהשקעה של סכומים לא מבוטלים, מומלץ יהיה לפנות לשירותי הערכת תשיטים, בכדי לוודא כי התכשיט המיועד אכן שווה את ההשקעה שלנו

שווי יהלומים
יהלומים הם בעלי מקום ייחודי בהיסטוריה, וזה כך כבר מאות שנים. מעבר ליופי המיוחד שלהם, הם גם בעלי משמעות סימבולית- יהלומים מייצגים אהבה, כוח ויוקרה. מסיבות אלה ליהלומים יש שווי גבוה, אותו מודדים דרך ארבעה קריטריונים. השילוב של ארבעתם נותנים לכם את הערך של היהלום ואת השווי שלו בהתאם. את כל אלה מודדים אנשי מקצוע בתחום היהלומים.

הערכת תכשיטים
תכשיטים קיבלו מקום של כבוד בעולמנו, ורבים בוחרים לענוד אותם - גם ליומיום וגם לאירועים מיוחדים. יש להם ערך מבחינה תרבותית ומבחינה היסטורית, והשווי שלהם בהתאם. הערכת תכשיטים היא חיונית מסיבות רבות, ואותה מבצעים אנשי מקצוע שידעו לבחון את הקריטריונים השונים.

הערכת תכשיטים. שווה השקעה
על מנת לבצע הערכת תכשיטים נכון וכדאי לגייס אנשי מקצוע בעלי ידע עשיר ומתקדם בחומרים בהם מיוצרים תכשיטים: כסף, פלטינה, זהב ועוד.. היום ניתן למצוא כמעט כל תכשיט שרק נדמיין בטווח רחב של מחירים. לצד תכשיטים שווי ערך המיוצרים מחומרי גלם משובחים קיים שוק עצום של תכשיטים שעל פניו נראים המיטב שבמיטב אבל בפועל הם מיוצרים מחומרים זולים ופשוטים.

שווי יהלומים – כי יש להם ערך רב
שווי יהלומים צריך להיעשות על ידי מביני עניין ודבר בלבד. אנשי מקצוע מיומנים, בעלי ידע וכלים. ומדוע זה חשוב? כי יש לזה ערך. האם הייתם רוצים שיהלומים שבידכם יוערכו מחצית משווים? ככל הנראה לא. ההשערה היא שתבחרו לגשת למי שייתן לכם הערכה מדויקת. לכן, בדיקה מקצועית של שווי יהלומים שווה את ההשקעה ואת הזמן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI