דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים בשוק יישנם סוגים שונים של חנויות
בשוק יישנם סוגים שונים של חנויות
totach kidum 31/10/13 |  צפיות: 2701

בשוק יישנם סוגים שונים של חנויות. כגון: חנויות לביגוד, למוצרי מזון, להנעלה, לאיפור, חפצים לבית, תמונות ועוד. כל אחד מסוגי חנויות אלה, צריך להיות מעוצב בצורה שתגרום ללקוח לחזור אליו שוב מכיוון, שהאווירה והנוחיות שקיימים במקום יגרמו לו לעשות זאת. כל זאת ועוד, גורם הפן העיצובי לחנות שלך. תחום עיצוב חנויות, הינו תחום בלתי מבוטל בשוק ונחשב לחשוב מאוד. הוא טומן בחובו מספר מטרות, כגון: העצמת חוויית הקנייה של הלקוח, חיזוק המהימנות והנאמנות של הלקוח שימשיך לחזור דווקא לחנות שלי, חיבור רגשי למותג וליעד, הנעה ודרבון הלקוחות לרכוש עוד ועוד מוצרים מכיוון שהם ממוקמים באופן נכון. למשל: בעמדה של הקופה בסופר ישנם ממתקים קטנים ושתייה ובזמן שמחכים בתור לא באמת חושבים כמה כל אחד מהם עולה ופשוט לוקחים, כל זה עניין של עיצוב חנויות באופן הנכון.

כיום כמו כמעט בכל הקיבוצים בארץ נעשית תוכנית הרחבה. מזמן כבר, הקיבוצים אינם מה שהיו פעם ולאחר תהליך ההפרטה ישנה הבנה שאין ברירה על מנת שהקיבוץ ימשיך להתקיים ולשרוד כדאי להתחיל לקלוט לתוכו משפחות צעירות ובנים חוזרים על מנת שימשיך להתקיים. בעקבות מצב זה, החלה תוכנית הרחבת הקיבוצים. כמובן, שניתן להיתקל בזה גם בקיבוצים בצפון. אדריכלים בצפון, אחראים על הפרויקטים הללו ברוב הקיבוצים ודואגים שהבנייה תעשה באופן חכם ותנצל את התנאים המקסימאליים לניצול השטח באופן חכם כך, כולם יהיו מרוצים – גם התושבים שמגיעים למקום החדש בכדי לגור בו וגם הבנים החוזרים של בני המשק שהחליטו לחזור לקיבוץ לשכונה החדשה. מכיוון, שהינה יותר אטרקטיבית הן מבחינת העיצוב והן מבחינת האוכלוסייה הקיימת בה כעת.

בעבר לא הייתה חשיבות גדולה לאיך יראה מקום העבודה שלי מבחינת עיצוב מיוחד. כיום, כאשר בשוק ישנם כל כך הרבה מעצבים שמתמחים לעיצוב משרדים לא ניתן להתכחש לעובדה שעל המשרד שלנו להיות מעוצב באופן בו יתאים לסביבה שלנו. מכיוון, שהיום יותר ויותר אנשים שמים על כך דגש וחשיבות, זה גורם לכך שאין ברירה וגם אתה צריך לעצב את משרדך כי אחרת אתה הופך להיות שונה מכלל הסביבה שלך וזה יכול להקרין עליך באופן שלילי שבא לידי ביטוי בכך: שיהיה פחות תפוקה מכיוון שהמשרד שלך אינו משרה אווירה נינוחה ונעימה לעבודה, פחות שיווק מכיוון שאינו בקונספט שמתאים למה שאתה רוצה להקרין בעסק שלך, פחות מתאים לתרבות הארגונית צריך שתהיה התאמה בין דרישה ארגונית לתרבות ועוד. כיום, ישנם מגוון סוגים של סגנונות עיצוב משרדים וכל מה שעליך לעשות זה רק לבחור מקטלוג או לפנות לחברה שתחום ההתמחות שלה הינו - עיצוב משרדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI