דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ לומדים על העיר העתיקה
לומדים על העיר העתיקה
totach kidum 06/11/13 |  צפיות: 3480

ירושלים היפה, העתיקה ומלאת הסיפורים, מושכת אליה לא מעט מבקרים (ביניהם מגיעים הרבה תיירים מכל העולם). בכדי להכיר את העיר בצורה הטובה ביותר, נרשמים תיירים ומטיילים רבים לסיורים וטיולים. סיורים בירושלים יגלו למטיילים פרטים רבים על העיר הנפלאה. סיורים בעיר העתיקה בירושלים יחד עם מדריך מנוסה, יפגישו את המטיילים עם הקונפליקטים הרבים בין העדות הנוצריות הרבות אשר שוכנות בה. במהלך סיורים בירושלים, ישמעו המטיילים סיפורים רבים והם יתעכבו בתחנות שונות, בהן הם ישמעו על ייסוריו של ישו, יטעמו שטרודל וינאי, יעלו על גגות השווקים ויצפו בנופים נפלאים, יבקרו בכנסיית הקבר הקדוש, ילמדו על סטטוס קוו, יטיילו בכותל המערבי ועוד. אם אתם מעוניינים להכיר את ירושלים וללמוד עליה, אתם מוזמנים להירשם לסיורים ולטיולים.                                                                                                                  במהלך סיורים בעיר העתיקה בירושלים, תוכלו לבקר ליד אתרי בנייה אשר שנויים במחלוקת, תשמעו הסברים על קווי התפר בירושלים – קווי הגבול של שנת 1948, קווי התפר של 1967, קווי התפר בין השכונות היהודיות והערביות ומערכות הגומלין בין היהודים והערבים בירושלים.

תוכלו להירשם גם אל טיולים בירושלים. במהלך הטיולים הללו תוכלו לטעום את מטעמיה של העיר. ירושלים מציעה לתושביה ולמבקריה מגוון טעמים וריחות. במהלך אותם טיולים בירושלים, תוכלו לטעום אוכל מזרחי אשר מכיל תבלינים וניחוחות ייחודיים ויוצאי דופן. כמו כן, תוכלו לטעום כעך ירושלמי, פיתה ירושלמית, תוכלו לבקר בחומוסיות המפורסמות של ירושלים, תשתו מיצים ברחוב הנוצרים, תאכלו שטרודל עם קצפת ותיהנו ממבחר בשרים על האש, קבבים מיוחדים ועוד.

אם אתם מעוניינים לצאת לטיולים וסיורים בעיר העתיקה, כדאי לכם לבחור במדריך אשר מכיר את ירושלים. מדריך מנוסה, אשר מבין את המחלוקות הרבות אשר קיימות בעיר, בקיא באקטואליה, מבין בהיסטוריה ומעניק זווית אישית ומעניינית, יוכל לגלות לכם עובדות רבות ולספר לכם מגוון סיפורים מרתקים. מדריך שכזה יהפוך כל סיור לחוויית למידה ייחודית ואתם תיהנו מכל רגע.                      נוסף על כך, תוכלו להירשם להרצאות. ההרצאות עוסקות בציונות המעשית בירושלים, איחודה של ירושלים, הרחבת גבולותיה, מעמדם של התושבים הערבים, הרשות הפלסטינאית וירושלים. ההרצאות המגוונות ילוו בתצוגה חזותית והן יקנו לנרשמים ידע  רב.




דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI