דף הבית עסקים עבודה מהבית הפקת סרטוני תדמית
הפקת סרטוני תדמית
totach kidum 13/11/13 |  צפיות: 12678

בכל הנוגע לסרט תדמית הדבר ידוע שכל ארגון ומקום שמכבד את עצמו זקוק לסרט תדמית טוב . הדבר חשוב משום שאנשים מכירים את החברה שלך רק באמצעות סרט תדמית טוב. במידה בסרט התדמית לא טוב האנשים פשוט לא יצפו מחברה שלך לדברים טובים, שירות טוב ומוצרים טובים . בחיים , סרט תדמית טוב הוא המתכון להצלחה . אנשים יתרשמו ויקבלו את החברה שלך כחברה לגיטימית , חזקה , טובה ומובילה בשוק . כמובן שאילו לא היה לחברה מסוימת סרט תדמית , החברה הייתה נכנסת מייד למצב גרוע ביותר, שבו האנשים לא יודעים מי החברה , ובעולם העסקי מדובר במוות לכל דבר ועניין לעסק . זאת סיבה כל כך חשובה, או גם הבלעדית והיחידה שיש צורך בסרט תדמית טוב, כדי להישאר במשחק.

כשאתה רוצה לעשות סרט תדמית לחברה שלך , אתה זקוק לחברת הפקת סרטוני תדמית ברמה הגבוהה ביותר . הסיבה היא שחברת הפקות ברמה נמוכה נותנת תוצר סרט תדמית גרוע אשר ייצור יותר נזק מתועלת. הדבר יהיה ממש כמו התאבדות עסקית , לכן יש צורך ב הפקת סרטוני תדמית ברמה הגבוהה ביותר עם אנשים המקצועיים ביותר אשר עבדו בתעשייה , אשר הם יהיו בכירים ומוכרים ויכולים להתמודד עם המגבלות ועם השוק שאליו אתה נכנס . כשאתה מתעסק בהפקת סרטוני תדמית, יש לזכור  שסרטוני תדמית הופכים להיות אומנות של ממש משום שמפיקי סרטי התדמית צריכים להכיר את השוק לדעת למי הם מוכרים את סרט התדמית. יש לזכור ולא להקל בזה ראש בסרט התדמית שהרי הוא האחראי הבלעדי לעובדה שמוכרת העסק שלך.

החל מזמן המהפכה התעשייתית באירופה, החברות היו צריכות להגיע לשווקים רבים ולהצטייר בהן כחברות טובות, מועילות , איכותיות  ולעיתים גם זולות. לכן עוד מימים אלו היה צורך בסרטי תדמית. כך למשל חברת משקאות מפורסמת פרסמה ומתגה את עצמה בתור משקה בריאות שיש לתת לכל לילד. זאת אומרת שהחברה הצליחה למתג את עצמך בצורה כל כך טובה שאנשים חשבו שקולה טובה לבריאות! כמובן שיש עוד הרבה דוגמאות לסרטי תדמית ששינו תפיסה והצליחו להחדיר את המותג אל ה"מיינסטרים" ובכך להכניס הרבה מאוד כסף ולהוסיף הרבה מאוד יוקרה למותג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI