דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי
פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי
אבי 17/11/13 |  צפיות: 2479

לכל אחד מאיתנו יש צורך להתכונן לקראת הוצאות כלכליות שיכולות להיות לנו בעתיד, ובין אם מדובר חתונת הילדים או על מימון הלימודים שלהם, כדאי לא להשאיר את ההתארגנות לכך לרגע האחרון. הדרך הנכונה שבעזרתה אפשר יהיה לשים כסף בצד ולתכנן את מימון האירועים הללו היא על ידי הפקדת חודשים לפיקדון כזה או אחר, והסיבה לכך היא שפיקדון הוא כלי השקעה סולידי. אם שאלתם את עצמכם למה הכוונה עם הביטוי כלי השקעה סולידי, הרי שכדאי שתדעו שמדובר על כלי השקעה שאומנם יש בו ריבית יחסית נמוכה, אך גם הסיכונים בו כמעט ולא קיימים. המאמר שלפניכם כולל את כל הטיפים שכדאי לכם לקרוא לפני שאתם פותחים פיקדון כך שטוב תעשו אם תעיינו בו.

הטיפ הראשון: חבל לדחות את העניין

אם היום נולדה הבת שלכם זה נכון שיהיה לכם קשה לדמיין את היום שבו היא תתחתן או תבקש מכם עזרה כלכלית כדי ללמוד באוניברסיטה, אך יחד עם זאת, הטיפ הראשון הוא להבין שזה כן יקרה. כלומר, הטיפ הראשון הוא לא לדחות את פתיחת הפיקדון לבת שלכם כי ככל שתתחילו אותו מוקדם יותר כך תוכלו להפקיד אליו יותר כסף ולעשות זאת בצורה נוחה יותר.

הטיפ השני: אל תיקחו את הפיקדון הראשון שאתם רואים

בכל הבנקים יש אופציה לעשות פיקדונות שונים, אך האמת היא שזה לא באמת כדאי בכל בנק. אם על פיקדון מסוים אתם יכולים להרוויח יותר ריבית בבנק אחר אז למה שתתפשרו ישר על הפיקדון שאותו מציע לכם הבנק שבו יש לכם את חשבון העו"ש?

הטיפ השלישי: אל תוותרו על בנק ירושלים

בבנק ירושלים אפשר לקבל על פיקדון בגובה כזה או אחר יותר ריבית, ולכן הטיפ השלישי הוא לבדוק האם בנק ירושלים יוכל להתאים גם לכם. הריבית כאן היא יותר גבוהה כיוון שמתוך הריבית של בנק ישראל למעשה הלקוח הוא זה שמקבל 80% ולא הבנק, בניגוד למה שקורה בבנקים האחרים.

הטיפ הרביעי: כנסו לאתר האינטרנט של הבנק

אין כל סיבה שבגללה אתם צריכים לקבוע לעצמכם פגישה בסניף של בנק ירושלים שיש באזור המגורים שלכם, כי זה פשוט מיותר. את כל המידע שאתם צריכים על הפיקדון שאתם רוצים לפתוח תוכלו לקבל היום באינטרנט, ולכן הטיפ הרביעי הוא רק להיכנס לאתר האינטרנט של הבנק ולקרוא בו בעיון את כל התנאים של הפיקדון.

הטיפ החמישי: נצלו את האופציה של הפקדות חריגות

בדרך כלל בפיקדונות השונים שניתן לעשות בבנק ירושלים אפשר להפקיד הפקדה ראשונה, אחר כך בכל חודש ומידי פעם ניתן להפקיד עוד הפקדות שונות. בכל פעם כאשר יצטבר לכם סכום כסף שתירצו לא להשתמש בו אלא להפקיד אותו כדאי שתעשו זאת, וזה למעשה גם הטיפ החמישי. כך תוכלו לחסוך מספיק כסף לצרכים השונים של הבנק שלכם וגם לקבל על הכסף הזה ריבית הוגנת.

לסיכום, זה לא מפליא שכל כך הרבה אנשים בוחרים לעשות פיקדונות בבנק ירושלים וכדאי גם לכם לנצל את כלי ההשקעה הסולידי הזה שיניב לכם ריבית שכן תהייה כדאית על חיסכון של שנים רבות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI