דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר אירוח דרוזי בצפון כולל לינה
אירוח דרוזי בצפון כולל לינה
totach kidum 18/11/13 |  צפיות: 2890

עמי הדרוזים בארץ ידועים במסורת האירוח שלהם. פותחים שולחן, היא מסורת עתיקת יומין במזרח התיכון, ובכפרי הדרוזים מקבל ביטוי זה משמעות לא רק קולינארית אלא תרבותית שלמה. אירוח דרוזי בצפון כולל לינה באחד מכפרי הדרוזים הממוקמים בכל רחבי הגליל המערבי בגליל העליון, בסביבות הכינרת ורמת הגולן. הלינה באחד מבתי האירוח הדרוזים שבכפרי הדרוזים מאפשרת לנו ליהנות מחוויית אירוח דרוזי בצפון באופן שלא הכרנו. מעבר לאירוח בתוך הצימר על כך המשתמע מכך נמצאים הצימרים הדרוזים בתוך כפרים עתיקי יומין שהוותיקים שביניהם מגיעים עד לתקופה היווסדות הדת הדרוזית במאה ה-11. אירוחם של הדרוזים כולל סיורים מודרכים בשבילי הכפרים, סיורים במקומות הקדושים לדרוזים ובבתי קברות עתיקים, סיורים בסביבות הכפרים בשבילים נדחים, מעיינות קסומים וחורשות מוריקות וכן הליכה המחברת בין כפרים שונים.

ימי העבודה שהעובדים הכי אוהבים אלה ימי כיף וגיבוש לעובדים. חוץ מההנאה שמסב יום כיף לעובדים, יום כיף לעובדים משיג עוד מספר מטרות חשובות. דבר ראשון, זה הגיבוש. ימי כיף וגיבוש, יגבש את העובדים בחברה ויגרום להם ליצור קשר בין העובדים שינו קשור בהכרח לעבודה. דבר שני, יום כיף לעובדים, מראה לעובדים שההנהלה לא רואה בהם רק איזה כוח יצרני אלא שגם רווחתם חשובה להם והם מבינים שלעיתים צריך גם הפסקה קלה מהעבודה במסגרת של החברה ולא רק כיום חופש. לארגן יום כיף לעובדים דורש השקעה וארגון רב ולא תמיד להנהלה יש זמן לדאוג לכך. חברות רבות מציעות לעובדים שלהן יום כיף לעובדים, יום כיף שהם יזכרו להרבה זמן ודואגים שהוא יהיה גם במחיר סביר. הרבה מן החברות השונות עושות את יום הכיף שלהם בצפון יערות הכרמל אזור מאוד נחמד לארגן יום כיף וכך לדאוג שהעובדים של החברה ייהנו כמו שצריך.

כולנו זקוקים למעט שקט ושלווה בחיים. שגרת היום הלחוצה של כולנו אשר מורכבת מיום עבודה שמתחיל מוקדם ומסתיים מאוחר, עבודה מלחיצה, לימודים, ילדים ועוד על מיני לחצים שונים במהלך השבוע, נותנים את אותותיהם על הגוף. על מנת למלא קצת אנרגיות במצברים העייפים של הגוף, הדרך הטובה ביותר היא לנוע לצפון לאחד ממרכזי הספא המפוארים ולהתפנק עם יום פינוק מיוחד או לבקר באחוזת יערות הכרמל, וליהנות ממרכזי הספר המפוארים ולבלות ביום שלם מלא טיפולי ספא מפנקים. בדומה למרכזי ספא במרכז גם מרכזי הספא בצפון מעסיקים את מיטב אנשי המקצוע המומחים בעיסויים וטיפולי יום פינוק ייחודים, שיהפכו את החוויה שלנו בצפון לחוויה מושלמת. ניתן להזמין מראש עיסוי שבדי מרגיע ומפנק שמשחרר את הגוף ומחייה את הנפש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI