דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר יקב כרם בן זמרה הוקם בשנת 2003
יקב כרם בן זמרה הוקם בשנת 2003
totach kidum 18/11/13 |  צפיות: 2908

יקב כרם בן זמרה הוקם בשנת 2003 על ידי נכדו של מקים המושב ,כרם בן זמרה. החל מהקמתו של היקב, היקב תפס תאוצה רבה ושם עולמי בשל היין המשובח היוצא מיקב זה. עם השנים התפתחו סוגי היינות ביקב ואף האזור בו גדלים הענבים ליצור היין התרחב במושב. בזכות הקפדתם והרמה הגבוה של ייצור היינות ביקב, זכה המקום בפרסים רבים והוכתר כה היקב הטוב ביותר במדינה. עם זאת, היקב מייצא סוגי יינות שונים גם בארץ וגם לעולם הרחב אשר רבים ממנו נהנים משתית היין המשובח של היקב כרם בן זמרה .

כיודע אזור הצפון זהו אזור מדהים לטיולים מסוגים שונים. אחד מגורמי המשיכה של מטיילים רבים הוא יקב בצפון. כפי שאנו יודעים בצפון ישנו מזג אוויר מצוין לגידול ענבים ולכן ישנם יקבים רבים באזור זה שמיצרים יינות שונים אשר נפתחים ומוצעים למבקרים והמטיילים השונים באזור . כמו כן, אם הנכם רוצים לראות כיצד מכינים יין משובח אתם מוזמנים ליקבים השונים באזור הצפון בכדי ללמוד כיצד להיכן יין וכמובן אפשר לקנות יין בחנויות של היקבים השונים וליהנות מהחוויה של ייצור היין ושתייתו.

הגליל זהו אזור אחד היפים במדינת ישראל. רבים נהנים לנסוע לשם בשל הטבע המקסים המוצע במקום זה והאטרקציות הרבות באזור. אחת מהאטרקציות שאנשים נהנים לחוות זהו ביקור במקומות של יקב בגליל , אשר הגליל מציע יקבים רבים ומעולים שבהם אפשר לראות כיצד מכינים יין ,לעשות סיורים באזור גידול הענבים, לטעום מהיין שמכינים במקום, לעבור סדנאות שונות הקשורות ליין וכמו כן אפשר להתכבד באזור עם אוכל שמוגש ביחד עם היין שגורם לנו לחוות חוויה שונה ונעימה . כמו כן, הגליל מציעה גם אטרקציות שונות למטיילים, כמו צימרים באזור של היקבים. בדרך כלל היקבים נמצאים במושבים וקיבוצים בצפון לכן באזורים אלו ישנם גם צימרים בהם המבקרים יכולים ללון עם משפחתם או חבריהם ולעשות את האטרקציות המוצעות באזור וליהנות מהמגוון הרחב של הפעילויות. בנוסף, ניתן לעשות טיולי טרקטורונים, טיולי סוסים, טיולי אופניים, מסלולי הליכה לכל הגילאים ועוד. כמו שנאמר, הגליל והצפון מאוד מזמינים לחוויה כיפית עם כל המשפחה, חברים או אפילו כטיול רומנטי לזוגות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI