דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות עדיף להפסיד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע
עדיף להפסיד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע
רונית 25/11/13 |  צפיות: 2475

הסעות לאירועים הן הדרך הבטוחה ביותר להבטיח את שלומם של האורחים. כל מי שמפיק אירוע יודע עד כמה חשוב לדאוג לרווחתם של האורחים, לשמור על נוחיותם, ובעיקר למנוע מהם לקחת סיכונים לא רצויים. יחד עם זאת, בעלי אירועים לא תמיד מסתכלים על התמונה המלאה, ושמים לב לפרטים הקטנים. כך לדוגמא יש הרבה אירועים בהם אורחים מגיעים ממקומות רחוקים, בעזרת רכב פרטי, וללא אפשרות של שירותי הסעות. אירועים אלו מסכנים מאוד את האורחים משום שהם מחייבים אותם לנהוג אחרי שעות ארוכות ומעייפות של שתייה, אוכל וריקודים.

הדרך הנכונה לבחון את הנושא של הסעות לאירועים קשורה לפתגם הידוע "עדיף להפסיד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע". מאחורי הפתגם הזה עומדות מספר הנחות יסוד:

1. תאונת דרכים יכולה להיגרם בחצי שנייה של חוסר תשומת לב

2. כל תאונת דרכים, ולו הקטנה ביותר, עשויה לגרור נזקים בלתי הפיכים בגוף ובנפש

3. פרספקטיבה של זמן יכולה להטעות

4. עדיף להתעכב או לאחר מאשר למהר ולגרום תאונת דרכים

היתרונות של הסעות לאירועים

הסעות לאירועים רלוונטיות עבור הדרך אל האירוע, ובעיקר עבור הדרך ממנו לבתים:

- ההסעה אוספת את האורחים מנקודות קבועות מראש.

- ההסעה מבטיחה שהאורחים יגיעו בזמן אל האירוע, ומאפשרת גיבוש גם בין אורחים שלא מכירים אחד את השני.

- בתום האירוע האורחים פשוט עולים בחזרה על האוטובוס או המיניבוס, נחים או ישנים, ומגיעים הביתה בשלום.

- הסעות מוכיחות את עצמן בכל סוגי האירועים ללא יוצא מן הכלל - בין אם מדובר על חתונות אינטימיות, ימי גיבוש לעובדים או ברית בצהריים.

- הסעות מונעות מהאורחים את הצורך בנהיגה, ומצמצמות את מספר הרכבים על הכביש.

לא מעט אורחים המעוניינים להגיע בזמן מאיצים מבלי לשים לב, מתעלמים מחוקי תנועה ומסתכנים בתאונת דרכים. האורחים עושים זאת מתוך רצון להשתתף באירוע, ולא להפסיד "אף רגע בחיים". מצד שני, אפשר לראות כיצד ההתנהגות הזו גורמת להם "להפסיד את החיים ברגע". יתרה על כך, רוב הסיכון מגולם כאשר האירוע מסתיים: האורחים שיוצאים מהאירוע הם לרוב עייפים ובלתי מרוכזים, אך הם בכל זאת רוצים להגיע הביתה במהירות האפשרית.

פיתרון בטיחותי ומשתלם

המחיר של הסעות לאירועים הופך אותן לפיתרון בטיחותי וגם משתלם. ההסעות מתבצעות על פי העדפות אישיות של בעלי האירוע, אפשר לתאם אותן מראש, וניתן לקבל הצעת מחיר הגיונית ונוחה. לא כל האורחים חייבים כמובן להגיע עם ההסעות, ולכן מומלץ לבדוק מראש איזה כלי רכב הוא המתאים ביותר. גם בהקשר הזה, הידע והניסיון של חברת ההסעות יכולים להיות לעזר רב ולחסוך בהוצאות.

לסיכום, הסעות לאירועים מוכיחות כי בהחלט עדיף לאבד רגע בחיים ולהתעכב עוד כמה דקות, מאשר לקחת חלק בתאונת דרכים. הימנעו מסיכונים, ונסו ליהנות מהאירוע בלי לאבד את החיים ברגע.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונית


 


מאמרים נוספים מאת רונית
 
עדיף להפסיד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע
אנחנו לא מפסיקים לשמוע על תאונות דרכים בגלל נהיגה בשיכרות. בואו נשים לזה סוף ונוכל גם לשתות ולהנות בלי שום דאגות של מי הנהג תורן, חברת שיא הסעות תעשה את העבודה בשבילך, היא תדאג לך עד לרגע שתחזיר אותך עד הבית בביטחה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI