דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות ברית מילה
ברית מילה
שמיים 27/11/13 |  צפיות: 2576

ברית מילה זה טקס שבו מסירים את העורלה מהפין של הילד הנולד.  בעיניי רבים ברית מילה זה טקס חגיגי. טקס שמסמל איזו שהיא כניסה אל העולם ובפרט כניסה אל העם היהודי. טקס ברית מילה זה טקס קדום שעושים מלפני מאות אם לא אלפי שנים. זה טקס עתיק ולעיתים נראה כאילו שומר מסורת.

ברית מילה זה דבר שנוי במחלוקת. חלקם הגדול שביהודים עורכים טקס ברית מילה לילוד. חלקם שפחות מאמין (והחלק הזה הוא מועט) לא מבצעים טקס זה, ומשאירים אותו לבחירת הילד לכשיגדל.

ברית מילה- אז מה היא ולמה היא משמשת?

ברית מילה היא בעצם טקס דתי- טקס שביהדות נועד לעשות ברית עם השם, כמו הברית שעשה אברהם לעצמו מול אלוהים. לברית מילה יש כמה כוונות ואחת מהן היא כדי שיוכל היילוד להתעלות מעל תאוות הגוף ולהגיע למימדים רוחניים גבוהים יותר. הדבר הזה לא מפתיע לאור המחקרים שמוכיחים שגברים שעברו ברית מילה הם בעלי רגישות נמוכה יותר למשגל

בתור הורים יש לנו אחראיות לילדים שלנו- לשמור ולהגן עליהם, לטפח ולגדל אותם כדי שיוכלו ביום מן הימים לעמוד על הרגליים שלהם ולצעוד לבד. טקס זה זה חלק מחינוך ודרך של הורים. דרך שמעבירים אותה לילדים עוד בהיותם תינוקות. דבר זה משפיע לטובה עליהם ועל רוחניותם.

היכן עורכים ברית מילה?

ניתן לערוך בריתות שזה אירועים פרטיים באולמי שמיים. וניתן לערוך חיפושים באינטרנט ולעקוב אחר תארי אירועים שמציעים אולמות אירועים יוקרתיים.

אירוע ברית מילה לא בהכרח חייב להתקיים באולם מפואר. ישנם אנשים שאין ביוכלתם להוציא הרבה כסף על אירוע ברית מילה ולכן הם מקיימים אירוע ברית בבית, בבית הכנסת הקרוב ובמקומות נוספים דומים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שמיים

שמיים הבית לאירועים בגליל - http://www.shamayimevents.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת שמיים
 
ברית מילה
ברית מילה זה טקס שבו מסירים את העורלה מהפין של הליד הנולד. בעיניי רבים ברית מילה זה טקס חגיגי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI