דף הבית עסקים עסקים - אחר בית ספר לגישור
בית ספר לגישור
totach kidum 02/12/13 |  צפיות: 2183

בכדי שתוכל להיות מוסמך בתחום הגישור אומנם, ניתן היום לעבור קורס שבו תרכוש את רוב הידע הנדרש אך, על מנת באמת לקבל את כל הכלים הנדרשים ולהיות בעל יכולת להתמודד עם כל תהליך של גישור במהלך אספקטים שונים בחייך ניתן ללכת למוסד בית ספר לגישור. בית ספר לגישור, יצייד אותך בכל ההיבטים אשר נושא עימם הגישור מתהליך של משא ומתן ועד לכל הדקויות האתיות אשר קיימות במקצוע הגישור. כמו כן, כל העולם שקשור לתהליכי גישור הינו עולם מאוד מרתק ומעניין ואם קיימת האופציה לחוות את מגוון המשמעויות של תהליך הגישור אז, אסור לוותר על כך וכדאי לגשת עוד היום למוסד בית ספר לגישור.אחד מהדברים החיוביים היום בעולם שלנו הינו שניתן ללכת וללמוד כמעט כל תחום שאנו רוצים להגשים את עצמנו בו ולהתמקצע בו. כל אדם עושה את בחירותיו הלימודיות במהלך החיים וישנה הבנה שללא תעודה ממשית של סיום תואר מסוים או קורס מסוים לא באמת ניתן להגיע לאנשהו בעולם הזה ולהתקדם. אחד מהתחומים שניתן ללמוד היום הינו תחום מדעי החברה בתחום זה לרוב נמצא תחום שבלעדיו עולם מדעי החברה פשוט לא יהיה שלם והינו קורס בתחום לימוד גישור. ניתן ליראות שתחום לימוד גישור, משתלב כמעט בכל עולם מדעי החברה ומצריך מהסטודנט או התלמיד שלאחר מכן יצא לעולם העסקים להיות מצויד ביכולת הגישור מכיוון, שתחום זה מצריך להיות בעל יכולת להתמודד ולפתור תהליכים בין עובדים ואנשים.אתם פשוט לא מפסיקים לריב ולא להסכים על כל דבר כמעט שקיים בזוגיות שלכם גם אם זה סתם דבר פעוט אתם כבר תמצאו איך להפוך את זה לריב גדול שבגללו גם לא תדברו עכשיו שבוע. לאחר תקופה של חודשים או מספר שנים ככה, אתם מחליטים לעשות את הצעד ולהתגרש. לאחר שעשיתם את הצעד אתם מבינים שלמרות שאתם כבר לא ביחד יש צורך לפתור נושא משמעותי שבגללו תצטרכו להמשיך ולהיות בקשר גם אחרי הגירושין והינו הילדים. על מנת, לנסות להגיע להבנה בנושא ולגשר על הפערים שקיימים ביניכם בשביל הילדים תצטרכו לגשת את מגשר לגירושין. מגשר לגירושין, יקנה לכם את הכלים והיכולות כיצד לתפקד במצב החדש שנוצר שבו למרות שאינכם נשואים אתם צריכים לתקשר בצורה חיובית לפחות בשביל הילדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI