דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות עוגות חתונה
עוגות חתונה
אסאדו 04/12/13 |  צפיות: 2437

עוגות חתונה מזמינים מקייטרינג לחתונות ולאירועים קטנים. עוגות חתונה הן אחד החלקים היותר מתוקים שעשויים להיות לכם במהלך יום החתונה שלכן. איזה אסוציאציה טובה יותר יש למסיבה מאשר עוגות? עוגות הן סמל לחגיגה. הן סמל לשמחה, לאושר ולהנאה. כאשר אנחנו חוגגים איזה שהוא אירוע, כולם שמחים כאשר יש עוגה. זה מזכיר לנו כמה החיים יכולים להיות מתוקים ונותן לנו את האפשרות להנות מהרגעים האלה עד כמה שניתן.

עוגות חתונה הן דבר בפני עצמו- עוגות חתונה הן סמל לאיחוד המשותף בין בני הזוג שחוגגים את יום החתונה שלהם. עוגות החתונה הן עוגות גדולות- עוגות שמספיקות להרבה אם לא לכל האורחים שמגיעים לאירוע של החתונה, ובדרך כלל בהזמנה מיוחדת. אז מה אפשר לעשות עם עוגות חתונה? עוגות חתונה זה משהו שאפשר לשחק איתו בקלות- אפשר לעצב עוגות חתונה בהרבה צורות- אפשר להפוך עוגות חתונה לאיזו שהיא צורה, אפשר להדפיס על עוגות חתונה תמונה כל שהיא או לצייר באמצעות צבעי מאכל דברים שאנחנו רוצים- דברים שמרגשים אותנו, דברים שמצחיקים אותנו או כל דבר אחר. אנחנו יכולים להשתמש בדמויות מרציפו שיעטרו עוגות חתונה וייצרו איזה שהוא סיפור עבורנו.

יום החתונה שלנו הוא יום גדול. הוא יום שהרבה אנשים חושבים שהוא אחד האירועים הכי חשובים בחיים שלהם, ואולי בצדק, לטובה ולרעה. מכיוון שהאירוע הזה כל כך חשוב להרבה אנשים, הם רוצים שהוא יהיה כמה שיותר מושלם וילך כמה שיותר חלק. זה אירוע שהם רוצים לארגן אותו כמה חודשים מראש כדי למנוע תקלות שעשויות לקרות ולאפשר לחתונה ללכת ללא תקלות.

חתונה זה אירוע בו מתאחדים שני בני זוג- החתן והכלה (או החתן והחתן או הכלה והכלה) מתאחדים תחת ברית הנישואין- הם מצהירים על האהבה שלהם אחד כלפי השניה ועל המוכנות והרצון שלהם להיות חיים משותפים ביחד. האירוע הזה עשוי להיות כל כך משמעותי וכל כך מרגש שהם רוצים להזמין את כל האנשים שהם מכירים כדי שיוכלו לחגוג איתם את השמחה הזאת ולשתף אותם באושר שהם מרגישים.

יום החתונה זה משהו שאפשר להתכונן אליו כמה חודשים לפחות מראש. מלבד כל ההכנות הבסיסיות של להזמין את אולם האירועים, לבחור את המנות שיוגשו לאורחים, מוזיקה וצלמים, ישנם דברים פחות ברורים מאליהם, שחלקם דקורטיביים בלבד וחלקם משמעותיים אבל צריך עדיין להקדיש להם מחשבה יצירתית. בין אם אלה עיצובי ההזמנות של החתונה, סידורי פרחים או שימוש בנרות במהלך החתונה, או שאלה עוגות חתונה שאנחנו באים לחתוך כדי שיתנו לנו את הטעם המתוק של החיים במהלך אחד האירועים שעשויים להיות הכי חשובים בחיים שלנו- עוגות חונה הן תענוג, גם ליצור וגם לאכול אחר כך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסאדו

קייטרינג אסאדו לאירועים מיוחדים - http://www.xn--4dbaegkngab4en8dq.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת אסאדו
 
עוגות חתונה
עוגות חתונה הן אחד החלקים היותר מתוקים שעשויים להיות לכם במהלך יום החתונה שלכן. איזה אסוציאציה טובה יותר יש למסיבה מאשר עוגות? עוגות הן סמל לחגיגה. הן סמל לשמחה, לאושר ולהנאה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI