דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות חבילות לידה, מה הכי מתאים לכם?
חבילות לידה, מה הכי מתאים לכם?
GreenWeb 01/04/09 |  צפיות: 2886

חבילות לידה הם ההוצאה הכספית הישירה הראשונה על התינוק. חבילות לידה הם חבילות אשר כוללות בתוכם (וזה כמובן משתנה בהתאם לחנות) את כל האלמנטים שההורים הטריים צריכים כדי להתחיל את הפרק החדש בחייהם. חבילות לידה מגוונות בהייצא שלהם וכך גם טווח המחירים שלהם.

מחירי חבילות הלידה חופנים בתוכם גם את עלויות החנות, המוכרים והמותג. לכן תמיד כדאי לבדוק מספר חנויות לפני שמחליטים איפה לקנות,יש לעשות השוואת מחירים למוצרים שאותם אהבתם לפי המותג והצבא ותוכלו לראות שאכן יש פער מחירים בין החנויות המובילות של הרשתות הגדולות והמוכרות לבין הרשתות הקטנות יותר עם אותו מגוון מוצרים וחוויות קנייה הרבה יותר נעימה. חנות כזאת היא חנות סודות אשר כיום יש לה 2 סניפים, ברעננה ובבית יצחק. חווית הקנייה ברשת היא מעולה וזה בעיקר בגלל היחס האנושי של המוכרים, השירות הלבבי וכמובן המחיר הנוח.

מחבילת לידה מלאה אשר כוללת את מגוון המוצרים שהאם והתינוק רוצים תעלה עד כ -15,000 ש"ח. כמובן שחבילת לידה זאת הינה החבילה "המלאה" ויהיו הורים שיחשבו שיש מספר מוצרים אשר אינם חשובים ואפשר להוזיל את חבילת הלידה.

חבילת לידה בסיסית כוללת בתוכה:
מיטה, מזרן, מצעים ושידת החתלה. מחיר החבילה הנ"ל יהיה בסביבות 3000 ש"ח.  כמובן שלזה אפשר להוסיף מזרן לשידת החתלה, מגן החלקה שעוונית ועוד במחירים של כ-60 ש"ח למוצר.

לחבילות לידה יש מספר רב של מוצרים אשר משתנים מחנות לחנות. להלן רשימה מצומצמת של מוצרים אשר תמצאו בחבילות לידה בחנויות השונות:
מיטת תינוק, שידה, מזרן לשידה, סט מצעים, מד חום לחדר, בטיה, מגבת רחצה, מד חום לאמבטיה,בקבוק קטן ובקבוק גדול של Avent, מברשת לניקוי הבקבוקים, מתקן ליבוש הבקבוקים, מוצצי סיליקון, ספוג רחצה טבעי, מגבונים לחים, קיסמים לאוזניים, צמר גפן, חיתול ים, סבון נוזלי, שמפו לתינוק, תחליב לתינוק ושמן לתינוק של דוקטור פישר, משחה לישבן , מזרונית ריפוד, שעוונית למיטת התינוק, 3 יחי' של סדניות, שמיכת עגלה פליז, טיטולים של האגיס, בגד גוף חזיה, בגד גוף שלם , חליפה ראשונה, סל קל, עגלות, צאלון לעגלה

ועוד מגוון רחב של מוצרים...

יש לוודא עם החנות שבה אתם קונים את חבילת הלידה מהו המועד הטוב ביותר להזמין את החבילה על מנת שיוכלו לסדר לכם אותה. בחלק מהחנויות יש צורך של בהזמנה עד שלושה שבועות על מנת שיוכלו להכין את החבילה ובחלקם יש חבילות מוכנות או שמסדרים לכם אותם במעמד ההזמנה. לרוב החנויות המציעות חבילות לידה יש שירות משלוחים עד הבית. כמובן שאין תורך לצאת מהחנות עם מספר רב של שקיות, מיטת תינוק, שידת החתלה וכו. לחנויות יש צוות מיומן שיעזור לכם להרכיב את המיטות ואת השידות והכול בסכומים זולים.


קניית חבילות הלידה מרגשות כמעט כמו הלידה עצמה. כאן מגיעות ההחלטות החשובות ביותר והם באיזה צבע ניקח את המצעים של התינוק או התינוקת החדשים...

שיהיה במזל טוב...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 GreenWeb


 


מאמרים נוספים מאת GreenWeb
 
חבילות לידה, מה הכי מתאים לכם?
01/04/09 | הורות
כיום יש מגוון רחב של חבילות לידה, מה הם כוללות ואיך נדע מה לקנות?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI