דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר הלוואות
הלוואות
אבי 09/12/13 |  צפיות: 2581

הלוואות, בנק ירושליםהן אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר בתחום ההלוואות וענף הפיננסים בכלל ולא בכדי. המקצועיות של בנק ירושלים במתן הלוואות היא חלק מתודעת השירות הכללית של בנק זה. אין ספק שמדובר בדבר חשוב שכן אנו חיים בתקופה שבה אשראי הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. בעוד רובנו נאבקים לסגור את החודש והעולם כולו שרוי במיתון כלכלי עמוק אשר סופו אינו נראה בפתח, עדיין מגיעים רגעים שבהם אנו זקוקים לסכום כסף גדול באופן מיידי וזהו מזל גדול שבאפשרותנו לקחת הלוואות, בנק ירושליםכדי לגשר על פער. אירועי חיים גדולים כגון חתונה, נסיעה לחוץ לארץ, לידה, רכישת דריה או רכב ועוד מצריכים מאיתנו השקעה כלכלית של סכומי כסף גדולים ועל מנת שנוכל לעמוד בכך הלוואות, בנק ירושלים עומדות לרשותנו. יחד עם זאת חשוב לזכור כי לקיחת הלוואה איננה עניין של מה בכך. מדובר בהתחייבות כלכלית כבדת משקל אשר אין להקל במשמעותה. כדי לסייע בעדכם להשיג את ההלוואה שאתם זקוקים לה הכנו עבורכם אוסף של טיפים אשר יכולים לשמש אתכם בבואכם לפגוש את נציג השירות של הבנק. מיד מתחילים.

1. הכירו את המונחים החשובים - כאשר אתם מגיעים פגישה עם יועץ הלוואות מטעם הבנק אתם תשמעו הרבה מאוד מונחים ומושגים מקצועיים מתחום עולם ההלוואות. כמובן שיועץ ההלוואות שלכם ישמח לבאר עבורכם כל דבר שלא תבינו אך נכון הרבה יותר להגיע מוכנים ולהפגין שליטה וידע בנושא. באופן זה תציגו את עצמכם כמוכנים ובשלים הרבה יותר לקחת את ההלוואה ותעשו על יועץ ההלוואות רושם טוב יותר. הידע הבסיס בנושא הלוואות קיים ברשת בשפע. רק צריך לחפש.

2. גובה ההחזר החודשי - הלוואה איננה ניתנת בחינם כמובן. יהיה עליכם לשלם אותה בחזרה ביחד עם הריבית במשך מספר שנים. לשם כך עליכם לחשב בצורה מדויקת וכנה כמה כסף תוכלו להחזיר בכל חודש. כאשר אתם יושבים לחשב את הסכום חשוב מאוד לקחת בחשבון את שהסכום שאתם מתחייבים להחזיר חייב להיות ריאלי. במילים אחרות אסור לכם להתחייב לסכום שלא תוכלו לעמוד בו כי זה יכול להוביל אתכם להידרדרות שקשה יהיה לעצור אותה. תחת זאת קחו נשימה עמוקה וחשבו כמה כסף תוכלו להקצות לכיסוי ההלוואה מדי חודש. כאשר אתם מחשבים את הסכום קחו בחשבון לא רק כמה כסף יש לכם עכשיו להקצות באופן חודשי אלא גם כמה כסף יהיה לכם בעוד שנה, חמש שנים וכיו"ב.

3. הוצאות נוספות - קחו בחשבון הוצאות נוספות שיש להלוואה כגון שכר טרחה עורך דין, ביטוחים, אובדן ימי עבודה, ריביות וכו'. מלבד הוצאות אלו יש לקחת בחשבון גם הוצאות צפויות שיכולות להיות לכם כגון עלייה ביוקר המחייה, חידוש ביטוח לרכב, תשלום שכר לימודים או כל הוצאה שאיננה קבוע כל חודש אך שבהחלט ניתן לחשב אותה מראש.

4. הוצאות לא צפויות - קחו בחשבון שתמיד יכול להיות משהו שלא התכוננתם אליו - פיטורים מהעבודה, צורך בטיפול רפואי יקר או כל דבר אחר. השאירו בצד סכום כסף לטיפול במקרים כאלה וודאו שאתם מוטחים מפני כמה שיותר מקרים מהסוג הזה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI