דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר פתיחת חשבון בנק
פתיחת חשבון בנק
אבי 09/12/13 |  צפיות: 2465

החיים המודרניים מחייבים כל אחד מאיתנו לפתוח חשבון בנק. למעשה כמעט ולא ניתן לדמיין את חיינו בלי חשבון בנק. חשבון הבנק הוא שמרכז את כל הפעולות הפיננסיות שלנו ובכלל זה תשלומים לגורמים שונים. חשבון בנק הוא הבסיס לקבלת פנקס צ'קים לרישום לתשלום באמצעות צ'קים וכן הבסיס שעליו נקבל כרטיס אשראי מחברת אשראי. בעזרת חשבון בנק ניתן להורות על הוראות קבע בגין שירותים שונים שאנו מקבלים וכן לקבל הלוואות מהבנק שלנו, לשלם הלוואות מבנקים אחרים וכן ליצור פיקדון וחסכונות לעתיד. ללא חשבון בנק לא נוכל לעשות את כל הדברים הללו וליהנות ממגוון שירותים ומוצרים אשר מחייבים אותנו לשלם יחד עם זאת פתיחת חשבון בנק איננה עניין של מה בכך. מדובר בחוזה לכל דבר ביננו לבין מוסד פיננסי חזק ולכן מומלץ לקחת בחשבון מספר פרמטרים בטרם נתחייב לבנק שבו אנו פותחים את החשבון. לקיחה בחשבון של שיקולים אלו תעזור לנו לעמוד מול הבנק ולייצר לעצמנו את התנאים הטובים ביותר שניתן. פתיחת חשבון בנק, בנק ירושלים תאפשר לכם גישה לכלי הפיננסי הכה חשוב הזה.

1. מיקוח - חשוב לזכור כי פתיחת חשבון בנק, בנק ירושלים היא למעשה חתימה על חוזה מחייב אשר מרגע החתימה מחייב אתכם לעמוד בו. יחד עם זאת עד למועד החתימה ניתן להתמקח על התנאים הסופיים שיופיעו בחוזה. הכל פתוח למשא ומתן אז אל תפחדו לשאול. זכרו במהלך המשא ומתן כי הבנק אינו רשאי לסרב לפתוח לכם חשבון אלא מטעמים סבירים בלבד. כל עוד אינכם מסוכסכים על הבנק ויש לכם יתרת זכות זוהי זכותכם לנהל חשבון בכל בנק שתבחרו בו. עם זאת הבנק כן רשאי להגביל את חשבונכם בדרכים שונות כגון לסרב לנפק לכם אשראי או צ'קים.

2. התנאים השונים המוצעים בין הבנקים משתנים מאוד אלה מאלה. בעוד לא ניתן להגיד שבנק אחד הוא הכי טוב, יותר נכון לומר כי תנאים שונים מתאימים ללקוחות מסוגים שונים עם הצרכים שלהם. על כן בצעו סקר שוק יסודי ולגבי כל הטבה שמציעים לכם נסו לחשוב עד כמה היא רלוונטית לצרכים הספציפיים שלכם. פתיחת חשבון בנק, בנק ירושלים מציע לכם את התנאים הטובים ביותר בחשבון בנק חדש או קיים.

3. בידקו מהם הצרכים שלכם מבחינת שירותים בנקאיים שונים ואל תיקחו מה שאתם לא צריכים. למשל, בעוד אנשים רבים משתמשים בצ'קים מדי יום, ישנם לא מטע אנשים שלא זקוקים לצ'קים כלל ולכן חבל להזמין צ'קים מהבנק אם אין בהם צורך.

4. בררו מהן העמלות שתדרשו לשלם. כיום נהוג להבין בין שני סוגים של עמלות. הסוג הראשון הוא עמלה בערוץ ישיר המתייחסת לפעולות שהלקוח מבצע לבד באינטרנט או בעמדות משוב שונות שהבנק מעמיד לרשותו. הסוג השני הוא עמלות פקיד אשר מתייחסות לכל פעולה שאותה מבצע הלקוח בסיועו של פקיד (טלפונית או פנים אל פנים).

אם כן כעת יש לכם את הדרוש כדי לצאת אל הבנק ולהפגין את הביטחון הדרוש כדי שייקחו אתכם ברצינות ויציעו לכם תנאים ראויים עבור כספכם. נצלו את הידע שרכשתם על מנת לשפר את התנאים שלכם וזכרו כי תמיד תוכלו להחליף בנק לבנק אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI