דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מקום לבריתה
מקום לבריתה
קלאו אירועים 18/12/13 |  צפיות: 2614

האם אתם מתכננים בריתה בזמן הקרוב? אז מגיע לכם אם כן מזל טוב. יש לחשוב על מקום לבריתה, שיהיה מתאים לכמות האורחים. יש לחשוב אם אתם מעוניינים לערוך את הבריתה בשעות היום או הערב, או אם אתם מעוניינים באירוע קטן ואינטימי עם מעט אורחים, או שאולי אתם מעדיפים לערוך אירוע מיוחד וגדול יותר באולם אירועים בתל אביב?. על כל זה יש לחשוב ולתכנן בזמן. לא כדאי בפירוש לחכות ברגע האחרון על מנת להחליט על מקום לבריתה כך שלא תצטרכו להתפשר על אולמות או מקומות פנויים שעלולים גם לא למצוא חן בעיניכם. יש לבחור את המקום הגיאוגרפי שיתאים לכל האורחים. ברגע שחשבתם על מקום גיאוגרפי שיהיה נוח לאורחים ולכם, יש לבחור מקום לבריתה.

מדוע כדאי לערוך בריתה באולם?

לאולם אירועים יש כמה יתרונות חשובים. אם מזג האוויר הוא חורפי, כדאי כי האירוע ייערך באולם אירועים סגור. גם בעונה החמה של הקיץ, אולם יכול להיות אידיאלי כי הוא ממוזג ונוח לשבת  בו. ישנה אקוסטיקה טובה באולמות האירועים. חשוב כי המוסיקה לאירועים כמו בריתה, תהיה נעימה ולא רועשת מדי. התפאורה  חייבת להיות בעלת אופי מאופק כאשר בוחרים מקום לבריתה כמו אולמות אירועים. יש אולמות שיאפשרו לכם לבחור את בסגנון שיתאים לכם. כדאי כי תפנו לכמה אולמות אירועים, לאחר שבחרתם את המקום הגיאוגרפי. בחרו אולם אירועים שתרגישו בו נוח. החלק הכי חשוב זה כמובן האוכל, ישנם מחירים שונים בין סוגי התפריטים והמנות. אם תבחרו מנות מובחרות, תצליחו לשדרג את האירוע שלכם , כי רוב האורחים ידברו במיוחד על המנות שהוגשו באולם.

בדקו את התמורה שאתם מקבלים באולם האירועים

חשוב, כי יהיה חיבור טוב, ביניכם לבין בעל האולם. שאלו מה השירותים שהאולם מעניק לכם ומה כלול בכל השירותים שינקוב בעל האולם. חשוב שתבחרו אולם אירועים שיהיה מרווח, כי אולמות קטנים הם אינם נוחים, כי תתארו לכם את תור המוזמנים בבופה, או ישיבה מול שולחנות מאוד צפופים, ההרגשה היא הרגשה של מחנק, והאורחים יחושו שלא בנוח. יש להיזהר גם מהאפשרות השנייה, כמו למשל אולם אירועים גדול מדי בו יהיו מעט מוזמנים ויהיו חללים ריקים מדי והאירוע יקבל אופי מנוכר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קלאו אירועים


 


מאמרים נוספים מאת קלאו אירועים
 
גני אירועים בתל אביב
גני אירועים בתל אביב, הם המקום הכי מושלם לערוך אירוע משפחתי רב מוזמנים. הסטייל הוא מיוחד, היות ובתוך ליבה של תל אביב, ניתן למצוא מקום ירוק שיש בו סטייל ויוקרה.

מקום לבריתה
האם אתם מתכננים בריתה בזמן הקרוב? אז מגיע לכם אם כן מזל טוב. יש לחשוב על מקום לבריתה, שיהיה מתאים לכמות האורחים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI