דף הבית עסקים עסקים בינלאומיים יבוא מסין לארץ
יבוא מסין לארץ
דוד כהן 24/12/13 |  צפיות: 13351

לא כולנו יודעים ש-90 אחוז מהייצור של סחורה בעולם, מיוצרת בסין ו-80אחוזים מהם מיוצאים אל ארצות שונות בעולם ולכן, די הגיוני שיזמים ואנשיעסקים יבחרו לייבא סחורה מסין.תשומות ייצור זולות ועלויות עבודה נמוכות מאפשרות ליבואנים להרוויח יותרמאשר ייבוא מארצות אחרות באירופה וגם מארה"ב. נוסף על כך, יש לקחת בחשבוןשזמני ההובלה של סחורה מסין, מהירה יותר, תודות לייצור המהיר וזו סיבהנוספת, לבחור דווקא בסין כמדינת מועדפת לייבוא סחורה.

בסין מייצריםכמעט כל דבר שעולה לכם בראש, כיד הדמיון ומה שלא מייצרים, אפשר להזמין. אםאתם מנהלים יבוא חד-פעמי ובכמות קטנה, אין ספק כי הדרך המועדפת תהיה להזמיןברשת, אך בכל מקרה, צריך להודות שהדרך הטובה ביותר לייבא מסין היא לעשות זאת פנים אל פנים. פשוט לנסוע לסין ולבקר בתערוכות ובשווקיהמכירות שסין מציעה, המתנהלים מס' פעמים בשנה, לבדוק את הסחורה ולדבר עםבעלי העסקים. כך אתם מאפשרים לאיש המכירות לראות למי הוא מוכר ואתם יכוליםלבנות קשר עסקי אמין יותר.

כאשר עושים יבוא מסחרי סיטונאי מסין, יש 3 אפשרויות עיקריות:

  • לקנות ישירות באחד השווקים הסיטונאים
  • לנהל את הרכישות דרך סוכנות או סוכן
  • לרכוש ישירות מהמפעל המייצר

רכישהישירה משווקים סיטוניים דורשת מהיבואן להחליט קודם כל מה שהוא רוצה לרכוש.בסין, השוק הסיטוני יכול להיות מסווג על פי מוצרים והמרכז למכירותסיטונאיות בסין נקרא Guangzhou, ומציע למכירה מוצרים רבים, בין היתר:רהיטים, גופי תאורה, מוצרי קרמיקה, ביגוד, צעצועים ומתנות, מוצרי קוסמטיקה,ציוד משרדי, שעונים ועוד רבים.

כדי לקבל ויזת עסקים בסין, יש צורךבהצגה של מכתב הזמנה מהמפעל או הסוכן ולמרות שהרעיון של הגעה עצמית למיקוםשלכם אינו מסובך, מומלץ כי הסוכן או מי שהזמין אתכם, ימתין לכם בשדה התעופהכאשר אתם מגיעים, ישמש כאיש קשר במהלך הביקור.

התהליך של קנייהמסיטונאים הוא בדרך כלל מתאים יותר לאלה שיש להם את הידע המקומי ומודעיםלדרך שבה מנהלים עסקים בסין. עם זאת, אם אתם מאוד רוצים לנסות את זהבעצמכם, יש כמה נקודות שצריך לזכור:

בניגוד למפעלים, בעלי העסקיםהנמצאים בשוק הסיטונאי יקבלו יואן (רן המינימום Bi) לא דולרים בלבד ובנוסףגם צריך לשלם במזומן. עשו שיעורי בית לגבי מחירי השוק ההוגנים למוצרים. אלתהססו לשאול ולברר בעלי עסקים באזור – אתם עלולים להיות מופתעים מההבדליםבמחירים (בעיקר אלו הניתנים לזרים). היזהרו בעת ניהול המשא ומתן. אתם לארוצים להעליב אותם, על ידי הצעת מחיר נמוכה ממה שבד"כ סביר (שוב מדגיש אתהחשיבות שבידיעת FMP - fair market price).

חשוב שתשימו לב, במהלךתהליך הרכישה שלכם, שלא שכחתם איך יגיעו המוצרים לארץ. לעתים אנשים כל-כךנרגשים מהמחיר הנפלא שהצליחו להשיג, שהם מפספסים את הצורך בהסדרת משלוחהסחורה לארץ. לכן, ברגע שרכשתם את הסחורה ודאו שסגרתם את כל הקצוות, לגבימשלוח המוצרים ארצה: אריזה, אחסון, ניירת נדרשת ואישורים נדרשים, כדישתוכלו גם לשחרר אותה כשהיא מגיעה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI