דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר בר מים מוגזים תמי 4 באבל בר של שטראוס מים
בר מים מוגזים תמי 4 באבל בר של שטראוס מים
אבי 31/12/13 |  צפיות: 3255

למרות המודעות שההולכת וגוברת לכך שצריך לשתות כמויות גדולות של מים בכל יום, לא כולנו מצליחים לעשות את זה, כל אחד מהסיבות שלו. אם אתם רוצים להתחיל לשתות יותר מים בכל יום אז יש כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם, ועליהם תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם.

הטיפ הראשון: יש הבדל בין מים ובין משקאות ממותקים

לפני שאתם ניגשים להבין איך תוכלו לגרום לעצמכם לשתות יותר מים, כדאי שתבינו שיש הבדל מהותי בין מים ובין משקאות ממותקים. מעבר לכך שבמשקאות ממותקים יש הרבה יותר מידי קלוריות מיותרות, המשקאות הממותקים גם עלולים לגרום לבעיות בשיניים. אין לכם סיבה אמיתית לא לשתות מים, בטח שלא כאשר אתם יכולים לבחור לשתות אותם מוגזים וכאשר אתם יכולים לבחור להוסיף להם אפילו טעמים שונים.

הטיפ השני: מים מוגזים עושים את העבודה

במידה והבעיה שלכם היא שאתם לא אוהבים לשתות משקאות שאינם מוגזים, הרי שכמובן שתוכלו להוסיף גזים למים שלכם! אתם יכולים לעשות זאת גם על ידי מכשיר כמו באבל בר מים מוגזים, ואין למעשה משהו נוח יותר מזה. על ידי לחיצה על כפתור אתם בוחרים האם לשתות מים מוגזים או לא, ובנוסף, אתם יכולים לבחור את רמת חוזק הגזים, כך שזה בהחלט יגרום לכם לשתות הרבה יותר.

הטיפ השלישי: קנו מכשיר שעונה על הצרכים של כולם

לקנות ככה פתאום מכשיר שיוצר רק מים מוגזים זה לא לגמרי נכון לכולם, כי אם במשפחה שלכם רק אתם אוהבים מים עם גזים, זה אומר שבני המשפחה האחרים כלל לא יוכלו לעשות בכך שימוש. לעומת זאת, אם תיקנו מכשיר כמו זה שתיראו בלינק של תמי 4 באבל בר סרט, הרי שתגרמו לכל בני המשפחה להשתמש במכשיר. מכשיר זה יכול לספק לכולם את המענה לשתייה מרובה יותר של מים כי הוא מפיק גם מים רגילים, גם מים מוגזים ואפילו מים בכל טמפרטורה שרוצים!

הטיפ הרביעי: להפוך את מתקן המים לחלק מהחיים

עוד דבר שכדאי להבין הוא שלקנות מתקן מים שאינו יפה ושאינו מתאים בעיצוב לשאר עיצוב הבית, זה חבל. בסופו של דבר המתקן הזה צריך להיות גם יעיל וגם יפה, ולכן האופציה של באבר בר היא אופציה מצוינת שכדאי לכם לבחון יותר לעומק. זה מכשיר שיש בו גם את כל הפונקציות שצריך וגם עיצוב שקשה להתעלם מיופיו, ולכן זה מומלץ. תוכלו לשלב בו צבעים שונים וכך להביא אותו למצב שהוא מתאים בדיוק לעיצוב המטבח הביתי שלכם, אז למה שלא תעשו את זה?

הטיפ החמישי: המשפחה כולה מתרגלת לשתות מים

אם כבר עושים את ההשקעה וקונים מכשיר באבל בר שבו כולם יכולים להשתמש, אז אין ספק שכדאי להרגיל את כל בני המשפחה לעשות בו שימוש. כל אחד יוכל להשתמש במכשיר לצרכים של שתיית מים כפי שהוא אוהב, ומה שעליכם לעשות הוא רק להרגיל את כולם לקיומו של המכשיר ולשימוש בו.

לסיכום, קניית המכשיר לא תעזור לכם לשתות יותר מים אם לא תתרגלו להשתמש בו, וככל שיש בו יותר פונקציות הסיכוי לשתות יותר הולך וגדל!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI