דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר עיצוב מטבחים
עיצוב מטבחים
portalmitbach 31/12/13 |  צפיות: 3724

מי מאיתנו לא ראה בזמנו את הסדרה העל-זמנית "בית קטן בערבה" וחלם על מטבח שכולו עשוי עץ כפרי גס, בצבע בולט של חום כהה, ללא פורמייקות, אריחים ומכשירי חשמל נוצצים, מפה משובצת בצבעים אדום ולבן פרוסה על השולחן, אח אמיתית שפועלת ומפיצה חום נעים ברחבי הבית, החדרים כולם אפופים בריחות בישול מפתים והשולחן כבר ערוך לארוחת ערב הכוללת תבשיל מזין?

טוב- זה נשמע קצת כמו חלומות באספמיה, לפחות החלק של האח והתבשיל, אבל לא כך לגבי עיצוב המטבח בסגנון הכפרי. סגנון עיצוב מטבחים מעוצבים כפריים כבר מזמן אינו נחלתם של ציבור אנשי הכפר בלבד, ואנשים רבים בוחרים לעצב בסגנון זה את מטבחם- כך שישרה אוירה נינוחה וחמימה.

מה הוא בעצם עיצוב מטבח בסגנון כפרי? ממש כמו בחלום שלנו, מדובר ל מטבח שברובו המוחלט עשוי מעץ אלון, אץ דובדבן או עץ מייפל. הכוונה היא לעצים בצבע כהה, מסיבי, בעלי מראה נושן ונוסטלגי. בעיצוב מטבחים כפריים הדגש הניתן הוא בעיקר על פרקטיות ופחות על אסתטיות ונקיון הקווים. ממש כמו שאמא בכפר צריכה לבשל למשפחתה לאחר יום עבודה קשה בשדות, היא זקוקה למטבח בעל שטחי אחסון גדולים לכלים ולמוצרים, כיורים למטבח גדולים, משטחי עבודה נרחבים ואין מקום לאלמנטים מצועצעים. נשמע אמנם קצת סגפני אך לא כך הדבר. בעיצוב מטבחים כפריים שנעשה על ידי בעל מקצוע מיומן ומנוסה- החוכמה היא לאזן וליצור הרמוניה בין משטחי העץ והארונות "הגסים", ובין אלמנטים צבעוניים המוסיפים נופך חמים וביתי. כך למשל- וילונות, מפות, ידיות מיוחדות לארונות, וכן הלאה.

החלום הכפרי קוסם לכם? דעו לכם שאתם לא הראשונים ובוודאי שלא האחרונים. מדובר על סגנון עיצוב שאינו טרנדי, שאינו בר-חלוף, שתמיד ישאר מתאים ומדויק- ובכך יתרונו הגדול. לכן לא תתקשו למצוא בעלי מקצוע ותיקים ומיומנים שיסייעו לכם בעיצוב מטבח החלומות שיתאים לצרכיכם הפרקטי, אך גם יגשים את גחמותיכם העיצוביות. החלק של הניחוחות והתבשילים המזינים- זה כבר משימה קשה הרבה יותר...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 portalmitbach

http://www.xn--5dbfkchyc.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת portalmitbach
 
מטבחים מודרניים
מעוניין בטיפים שימושיים בנושא מטבחים מודרניים ? במאמר זה נ סביר לך כיצד יש לעצב את המטבח על מנת להופכו למטבח מודרני.

עיצוב מטבחים
מי מאיתנו לא ראה בזמנו את הסדרה העל-זמנית "בית קטן בערבה" וחלם על מטבח שכולו עשוי עץ כפרי גס, בצבע בולט של חום כהה, ללא פורמייקות, אריחים ומכשירי חשמל נוצצים, מפה משובצת בצבעים אדום ולבן פרוסה על השולחן.

כיורי איכות
01/08/13 | CRM
בימינו , ימים בהם רמת החיים של כל אחד מאיתנו עלתה פלאות יחסית לתקופה של עד אמצע שנות התשעים. יחד עם רמת החיים וגם איכות החיים שעלתה , כך גם השפע שבו אנו נתקלים כאשר אנו יוצאים לחנויות הקמעוניות ומחפשים מוצר מסוג מסוים הוא ללא כל ספק רב. כיורים כמו כל מוצר אחר שאנו רוכשים לביתנו מצויים בשלל צבעים וצורות וסוגים. יש כיורים משיש יש כיורים מאוניקס , יש כיורים מרובעים, כיורים אליפטיים וכן הלאהה , כי קצרה היד מלכתוב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI