דף הבית פיננסים וכספים הלוואות ניצול הטבות
ניצול הטבות
אבי 15/01/14 |  צפיות: 2857

אם בעבר שימוש באופציה של אשראי חוץ בנקאי הייתה שמורה בעיקר עבור חברות  עסקיות גדולות, הרי שכיום כל הציבור רשאי ואף מוזמן לנצל את ההטבות השונות וזאת על מנת לממן פעולות יומיומיות, למחוק קנסות או לבצע רכישות גדולות כגון רכישת רכב, החלפת הסלון וכדומה.

יתרונות

כאשר מדובר על פתרונות אשראי חוץ בנקאי לטובת האזרח הפרטי, הרי שניתן להבחין במספר יתרונות ייחודים. קודם כל מדובר על הגדלת התמרון הכלכלי, כך שניתן להחליט באופן אישי על מועדי התשלומים ועל גובה התשלומים. ניתן לקבל הלוואות אקספרס יחסית ללא קושי כך שמול הבנק הלקוח מוצג באופן מחמיא, כבעל אמצעים ועל כן גם בבנק ניתן לקבל תנאים יותר טובים וגם לא צריך ללחום מולו לטובת קבלת ההלוואה, אלא מול גוף שיותר משתף פעולה. בשורה התחתונה ניתן להשיג סכום מזומן גדול שלא היה ניתן לקבל דרך הבנק.

אופציות הלוואה שונות

חברת Cal ידועה במתן מגוון פתרונות שנוגעים לכל מיני הלוואות אקספרס. היא מציעה מגוון חבילות של הלוואות, כך שניתן לבחור בין הלוואות מאוד גדולות, לבין הלוואות יותר קטנות. כך שכל אחד יכול למצוא אצלה את ההלוואה שמתאימה לו מבחינת הצרכים. בנוסף ההתאמה אינה מתבטאת רק ברמה זו אלא גם ברמה שניתן לשלוט באופן מאד גמיש על ההתנהלות השוטפת של החזר ההלוואה. כלומר יש הלוואות Cal אשר מאפשרות להחזיר את ההלוואה ע"י פריסה לעשרות תשלומים שווים, יש אופציות של סוגי כרטיסי אשראי שמעניקים ללקוח להחליט כמה לשלם כל חודש, (כרטיס CalChoice) ועוד.

ריבית

הלוואות Cal כרוכות בריבית שנקבעת בעת סגירת ההלוואה. לקוח חכם יהיה כזה שיהיה מודע לגודל הריבית וייקח בחשבון שככול שהוא פורש יותר את ההחזר, כך עליו יהיה לשלם יותר. אנשים שמודעים לריבית מתנהלים נכון יותר מול החברה ועל כן הם גם ייצאו יותר מרוצים כיוון שהצליחו גם לקבל את ההלוואה הרצויה וגם הקלו על עצמם את ההוצאה. כלומר אין מנוס מריבית אך יש להיות מודעים אליה וזאת על מנת להקטין אותה.

יתרונות

 

כאשר בוחרים בחברתCal יש להיות מודעים שניתן ליהנות ממגוון הטבות ובאתר של החברה ניתן להכיר בהן, (או דרך פנייה טלפונית אל נציג השירות). כך שמומלץ לכל לקוח חדש לעבור על ההטבות ולנצל אותן. באופן שכזה הוא יכול לגלות שהוא יכול לנצל מבצעים ומחירים מוזלים עם חברות שמשתפות פעולה עם מחזיקי כרטיס Cal, שביכולתו לקבל הלוואה בסיטואציה בה הבנק היה מסרב, ושהוא יכול לשלוט טוב יותר על ההוצאות שלו וזאת הודות לתוכנות מתקדמות שמציעות ללקוח נוחות מעקב אחר תזרים המזומנים שלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI