דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח הארכת שיער - המדריך המלא
הארכת שיער - המדריך המלא
רוני כהן 16/01/14 |  צפיות: 5878

השיער הוא חלק חשוב ומכריע מהמראה החיצוני של כל אישה וכאשר השיער לא מסתדר, איתו גם מצב הרוח. אך השיער הוא חלק אינטגראלי מהגוף ועל כן, מושפע מהתזונה, הגיל והנזקים הסביבתיים, מה שגורם לנשים רבות לסבול מתופעות של שיער דליל או שיער שגדל בקצב איטי ולא משביע רצון.

מה היא הארכת שיער?

מראה השיער האופנתי משתנה מעת לעת, ואם בעבר שיער קצר היה נחשב לטרנדי יותר, כיום המגמה האופנתית נוטה לשיער ארוך יותר, המעיד על שפע, חן ועדינות. בדיוק לשם כך נוצר טיפול הארכת שיער, שמתבצע במספרות השונות, שם למעשה מחברים אל השיער הטבעי תוספות שיער שונות, מה שמייצר תוצאה של מראה שיער בריא ומלא נפח.

מתי ניתן לבצע הארכת שיער?

טיפול הארכת שיער נועד לשקם את המראה הטבעי ולהעניק לו נפח ועל כן, מיועד גם לשיער פגום ודליל, אך ישנם תנאים מקדימים שהכרחיים להצלחת הטיפול:

  • אורך השיער - על מנת לבצע הארכת שיער, השיער הטבעי צריך להיות ארוך מספיק על מנת שהתוספות יוכלו להתחבר אל השיער הטבעי. ככלל, אורך השיער המינימאלי לביצוע הארכת שיער יהיה 8-10 ס"מ לפחות, אך מומלץ להתייעץ בגורמים מקצועיים לפני ההחלטה על ביצוע הארכת השיער.
  • קצב גדילה איטי - כאשר מתלבטים האם לבצע הארכת שיער או לא, יש לקחת בחשבון את קצב גדילת השיער, המהווה פרמטר משמעותי בהחלטה. אם קצב גדילת השיער הוא איטי מאוד, מומלץ לבצע הארכה, אך אם קצב הגדילה הוא מהיר, יש להודיע על כך למבצע ההארכה, שיוכל להתאים את אורך התוספות לקצב הצמיחה העתידי ולתוצאה המבוקשת.

אילו פרמטרים נלקחים בחשבון בהארכת שיער?

הארכת שיער למעשה מבוצעת ע"י תוספות שיער, אותן מחברים לשיער הטבעי בטכניקות שונות, המיועדות להחזיק לאורך זמן. כאשר ניגשים להתאים את התוספות אל השיער הטבעי, ישנם מספר פרמטרים עיקריים הנלקחים בחשבון:

  • צבע - צבע התוספות המשמשות להארכת השיער הוא אלמנט חשוב בהתאמה, משום שהתוצאה הרצויה היא לקבל מראה אחיד של שיער טבעי. במרבית המקומות המקצועיים לכך, נעשית התאמה מדויקת לצבע השיער המקורי ואף מוזמנות תוספות של שיער טבעי על פי הדרישה.
  • סוג שיער - כמו הצבע, גם סוג השיער ממנו בנויות התוספות חשוב ביותר ויש לדאוג כי התוספות המשמשות להארכת השיער יהיו תואמות לסוג השיער הטבעי. בין אם השיער הטבעי מתולתל, גלי או חלק, יש להתאים את מידת התנועה המדויקת של השיער הטבעי לתוספות, על מנת ליצור מראה אחיד ומקצועי.
  • מרקם - מרקם השיער גם הוא מהווה פרמטר מרכזי בהתאמה בין התוספות לשיער הטבעי ויש להתאים את גודל השערה הטבעית לגודל השערה שבתוספת. כמו כן, יש להתאים את מידת הרכות של השיער, האופן שבו הוא נופל כלפי מטה או זז מצד לצד, מה שגורמים מקצועיים, יכולים לבצע ביעילות וביסודיות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוני כהן


 


מאמרים נוספים מאת רוני כהן
 
הרצאה מרתקת בנושא גרפולוגיה משפטית ע"י הגרפולוגית חנה קורן
המרכז הבינלאומי לבריאות משפט ואתיקה שמחים להזמינכם להרצאה חנה קורן - גרפולוגית משפטית, עדה מומחית מטעם בתי המפשט בארץ ובעולם. http://www.grapho-law-g.com/

הארכת שיער - המדריך המלא
השיער הוא חלק חשוב ומכריע מהמראה החיצוני של כל אישה וכאשר השיער לא מסתדר, איתו גם מצב הרוח. אך השיער הוא חלק אינטגראלי מהגוף ועל כן, מושפע מהתזונה, הגיל והנזקים הסביבתיים, מה שגורם לנשים רבות לסבול מתופעות של שיער דליל או שיער שגדל בקצב איטי ולא משביע רצון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI