דף הבית עסקים תקשורת שירות מענה אנושי חכם
שירות מענה אנושי חכם
קישורית 26/01/14 |  צפיות: 2897

כמה פעמים קורה לנו שאנו מתקשרים למוקדי שירות ואז עונה לנו מענה אוטומטי, באותו הרגע אנו כבר מתאכזבים. תמיד נצפה לדבר עם נציג שירות ולהסביר לו מה הבעיה או לשאול אותו שאלה. הסיבה היום שהרבה חברות מעדיפות שירות מענה אנושי חכם על מנת שהלקוחות יקבלו את השירות המלא. מענה אנושי חכם הוא תמיד עדיף על מענה אלקטרוני מהסיבות שהזכרתי קודם לכן. בדרך של שירות מענה אנושי חכם, החברות לא מאבדים לקוחות , וכידוע הלקוחות הם לב הליבה של כל עסק. יש היום הרבה דרכים ושיטות של חברות שונות המעניקות שירותים באמצעות שירותי מענה אנושי מבית קישורית כמו באמצעות צ'אט ע"י נציגת שירות ועוד.

שירות מענה אנושי חכם – פתרון תקשורת יעיל

שירות מענה אנושי חכם הוא פתרון  תקשורתי יעיל שמסייע לחברות השונות הן הפרטיות והן הציבוריות, להתגבר על הרבה מכשולים שיכולים להאט את הפעילות בכל עסק, כמו למשל עומס בקווי הטלפון, שתמיד מצריך כוח עבודה נוסף למתן מענה יעיל. יש מגוון שירותים באמצעות שירות מענה אנושי חכם מתמיכה באתרי אינטרנט, שירות גררה למכוניות, ועד לחילוץ אנשים ממעליות. השירות של מענה אנושי חכם הוא עדיף מהרבה מאוד בחינות, ראשית, ללקוחות של כל חברה, אין את הסבלנות להמתין ולחכות למענה באמצעות לחצנים שונים. בהרבה מקרים לא מוצאים את השלוחה המתאימה. באמצעות מענה אנושי חכם, לא יהיו כאלה בעיות.

מענה אנושי חכם באמצעות צ'אט

אחת הדרכים היעילות לקבל שירות של מענה אנושי חכם הוא באמצעות הצ'אט, יש הרב אתרים של חברות שונות שניתן להתעניין למשל במוצרים שונים, להתעניין לגבי לימודים, לקבל תמיכה או לקבל תשובות לשאלות מסוימות. נציגי השירות בצ'אט הם מהירים ויעילים ותמיד יתנו מענה בזמן אמת. הרבה לקוחות מאוד מרוצים באמצעות מענה אנושי של הצ'אט. מענה אנושי חכם, יעלה את קרנה של כל חברה  ואת רווחיה, היות ובדרך זו, אין סיכוי לאבד לקוחות. רוב החברות היום, מודעות לצורך בשירות ונמנעים משירות מענה אוטומטי על מנת לשמור על מאגר של לקוחות קיים ולהביא לכל בית עסק המשתמש בשירותים אלה עוד לקוחות חדשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קישורית


 


מאמרים נוספים מאת קישורית
 
שירות מענה אנושי חכם
26/01/14 | תקשורת
כמה פעמים קורה לנו שאנו מתקשרים למוקדי שירות ואז עונה לנו מענה אוטומטי, באותו הרגע אנו כבר מתאכזבים. תמיד נצפה לדבר עם נציג שירות ולהסביר לו מה הבעיה או לשאול אותו שאלה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI