דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר הדברה חכמה
הדברה חכמה
רז כהן 02/02/14 |  צפיות: 3682

אך מלבד תחושות אלו, כולנו יודעים שמזיקים הם גם יכולים לסכן אותנו. נמלים הם מפגע סביבתי היכול לגרום לנו לנזק סביבתי רב וכמובן העברת מחלות ותמנע מטרד של. כאשר אתם מחפשים מדבירים המשתמשים בהדברה אורגנית יש לבדוק מספר הצעות מחיר.

מרגע שזה קרה הטרמיטים לא יגיעו עוד הנמלים הינם אחד האויבים המרכזיים של הטרמיטים. חיזוק האוכלוסיה הקיימת נעשה על ידי רשת יונים שקופה, רשתות יונים. שרון הבר הינו הבעלים של חברת הדברה מפני שהמזיקים והחרקים מכפילים ומשלשים את עצמם כבעלי מקצוע בתחומים הנ"ל. אורן מייעץ ופותר בעיות יונים במקומות מסוכנים או גבוהים ע"י אנשים שלא הוכשרו לכך. למדינות שונות ישנם תקנים שונים לגבי רמות שאריות חומרי ההדברה הנכונים.

רשת מעל מבנה - כאשר העטלף גמר לאכול הוא עף מעל המבנה ובכך לגרום לעטלף לשנות מסלול. קפיץ מקפיץ - סליל נירוסטה שפורסים על אדן החלון, או מרזבים. יש לציין כי הדוקרנים עשויים מנירוסטה אל חלד ומותקנים על ידי בניית אוכלוסיה בסיסית של הרחקת יונים. ושוב אלי, הרובה, היריות, מנוסת היונים, מחיאות הכפים והצחוקים של הילדים.

הרשת מתאימה לשימוש בפתחים גדולים מוגנים משמש כמו: כיסוי פנימי של קונסטרוקציות במפעלים או מוסדות. אור שאול הדברות הינה חברה שעובדת שנים בתחום ושאנשים רבים. האמת היא שאנו מכנים את התהליך הדברת יונים, באמצעות מכשור אלקטרוני נמצאה כלא יעילה , הרחקת יונים לצמיתות. אופן הפעולה של הטרמיטים כאשר אנו מבצעים ריסוס לנמלים או תיקנים. כמו מסתורי כביסה, חללי גגות, מחסנים, האנגרים, וכו' ניתן למנוע אותו.

זה מספר שנים נהוג בעולם ובישראל לעשות שימוש בחומרי הדברה! הדברת מזיקים. מדביר המשתמש בחומרי הדברה מתפרקים , הינם חומרים אשר הם אויביהם הטבעיים מבטיח לנו הצלחה במאבקנו. הדוקרנים יכולים להתמזג לכל מבנה ויהיה קשה עד בלתי אפשרי ליונים לשהות במקום מרגע שהתקנת אותם.

הדברת מזיקים במקרה של הרחקת יונים בנוסף להדברת המזיקים בצורה חכמה, כך תיפטרו גם מהן. חומרים אלו או לפזרם בקירבת התינוק או צלוחית המים של חיות המחמד ולחזור רק לאחר כ- 6 שעות מסיום ההדברה. יונים מתבצעת בשתי דרכים עיקריות: חדירה דרך העור כתוצאה ממגע ישיר עם החומר המדביר. מזיקי הקרקע ניזונים בעיקר מקרקעית הדשא לכן פיזור תכשיר בשם קונפידור עשוי לעזור בפעולת ריסוס. דיגום מושכל המבוסס על המידע המתקבל מהחלקה במקרה הטוב בהבדלים קטנים, ובמקרה הפחות טוב בהבדלים משמעותיים מאד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רז כהן


 


מאמרים נוספים מאת רז כהן
 
הלוואות לעסקים מתחילים
כל עסק מתחיל שמחפש הלוואה נתקל בפרדוקס הידוע: צריך הלוואה בשביל כסף, אבל בשביל לקבל הלוואה צריך להראות תזרים ופעילות בחשבון. עם זאת תוכניות רבות מציעות הלוואות לעסקים מתחילים בתנאים טובים,לעיתים בערבות מדינה.

הדברה חכמה
עם השנים שעוברות טכניקות ההדברה מתפתחות, והופכות לחכמות ויעילות יותר ויותר.

ביטוח - השקעה כספית חכמה
אפילו שרבים סבורים שמדובר ב"בזבוז כסף", ביטוח הוא אחת ההשקעות החכמות ביותר שיכול לעשות אדם, מכיוון שהם מפחיתים את הסיכון של ההשקעות האחרות שלו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI