דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר דאסו סיסטמס מדווחת על תוצאות כספיות שנתיות ולרבעון האחרון של 2013
דאסו סיסטמס מדווחת על תוצאות כספיות שנתיות ולרבעון האחרון של 2013
אסף מואב 10/02/14 |  צפיות: 2907

מציגה הרחבה של שוק הפעילות והיצע נרחב בענן

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הציגה תוצאות כספיות ללא IFRS עבור השנה והרבעון הרביעי שמסתיימים ב-31 בדצמבר, 2013. תוצאות אלה נסקרו על ידי דירקטוריון החברה ב- 5 בפברואר 2014.

עיקר התוצאות מרכזיות:

· מכירות יחידת SOLIDWORKS עלו ב- 5% ברבעון הרביעי.

· גרסה V6צברה מומנטום ברבעון הרביעי.

· הכנסות במדינות עם צמיחה גבוהה עלו ב-14% ברבעון הרביעי, כשמובילות אותן סין והודו.

· 19,500 לקוחות חדשים ב-2013.

· החברה מתרחבת לשוק ניהול פעילות ייצור עם Apriso ו-RTT

· דאסו סיסטמס מכוונת להוספת  יכולות כימיה מולקולרית עם היצע המבוסס על רכישת Accelrys.

· דאסו סיסטמס חושפת גם את גרסה2014xשל פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE שלה, הממשיכה את הצלחת תוכנית Lighthouse.

· היעדים הפיננסים ל–2014: צמיחה כוללת ברישיונות אורגניים חדשים, רכישת RTT, השפעה מחוזקת של מטבע הין.

"שנתיים בלבד לאחר ההכרזה על עתידנו כחברת 3DEXPERIENCE, הטמעת הפתרונות הייעודיים שלנו לתעשיות השונות מביאים ערך משמעותי ללקוחות שלנו וללקוחות הקצה שלהם", ציין ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס.

"חברת MeadWestvaco, לדוגמה, המספקת פתרונות אריזה למותגים המובילים בעולם, ממנפת 6 פתרונות תעשייה חווייתיים כדי להאיץ באופן משמעותי את זמן היציאה לשוק עבור לקוחותיה. זאת, תוך האצת החדשנות התומכת  באסטרטגיות האריזה של לקוחות הקצה".

"מעבר לערך המתקבל מהפתרונות התעשייתיים, חלק מלקוחותינו הגדולים ביותר עוברים לשלב ההפעלה של ארכיטקטורת V6 שלנו. הפעלות אלו, כגון זו המתבצעת בחברת רנו, מציגות היטב את היכולת של הארכיטקטורה לייצר מקור אחיד של נתונים אמיתיים כבסיס לפעילות בינלאומית. פעילות החוצה יבשות, מותגים ואפיקים עסקיים".

"תוכנית ה- 3DEXPERIENCE Lighthouse שלנו, שהושקה באמצע 2013, מציגה היטב את הערך של שיתופויות על גבי פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. חברות בתעשיות שונות, בטווח רחב של גדלים, העובדות בענן ובפתרונות מקומיים, מאמתות את הערך הקיים בפלטפורמה עסקית  שממוקדת בחדשנות חברתית של המוצר – במיוחד בעידן החוויות שאנו נמצאים בו".

"בשבוע שעבר חתמנו על הסכם סופי לרכישת Accelrys במטרה לספק ערך פורץ דרך ללקוחותינו בתעשיות אשר מבוססות על נוסחאות, כגון מדעי החיים. הרכישה תאפשר לשלב בין חדשנות מדעית לבין ניהול מחזור חיי מוצר על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE. הרכישה היא חלק מהמטרה שלנו לאחד בין מוצרים, טבע וחיים. היא מתוזמנת היטב עם הצגת פתרון ה- Bio-Intelligence לתעשיית הפארמה, שתתרחש מאוחר יותר השנה, לאחר מחקר ופיתוח של יותר מ- 5 שנים בשיתוף שחקנים מובילים בתעשייה".

ניתוח של התוצאות הכספיות:

· סך ההכנסות צמח ב-5% (IFRS ולא על פי IFRS), עם צמיחת הכנסות מתוכנה של 6% (IFRS) ו- 5% (שאינו IFRS), וצמיחה של 4% בהכנסות משירותים ונושאים אחרים. התוצאות הפיננסיות כוללות את רכישת Gemcom (חלק מ-GEOVIA) שהחלה ביולי 2012 ו-Apriso (חלק מ- DELMIA)  ביולי 2013. בנוסף נכלל הספין אוף של Transcat PLM GmbH החל מה-1 ביולי 2012 ו- Inceptra החל מה-1 באוקטובר 2013.

ללא הכללת ההשפעה של רכישות ופיצולים אלה, צמיחת ההכנסות הייתה מוערכת  ב-3% וצמיחת ההכנסות מתוכנה ב- 4% (במונחי מטבע קבוע).

· על בסיס אזורי ובמונחי מטבע קבוע, כל האזורים הציגו עליה בהכנסות. התוצאות היו חזקות באסיה עם עליה בהכנסה של 9%(IFRS). אזור אמריקה הציג צמיחה של 4%  שנבלמה בגלל הכנסות נמוכות משירותים ואחרים. הגידול הכולל בהכנסות באירופה היה 4%.

· מדינות עם צמיחה גבוהה הציגו עליה כוללת בהכנסות של 13% והן מהוות 12.4% מכלל ההכנסות ב- 2013 (בהשוואה ל- 11.6% ב- 2012). החברה הציגה עליה דו ספרתית בהכנסה ברוב המדינות עם הצמיחה הגבוהה, כשהודו מציגה את הצמיחה החזקה ביותר.

· הכנסות מתוכנה עלו ב- 5% (IFRS וללא IFRS) עם הכנסות חוזרות מתוכנה הגבוהות ב- 8% לרוחב כל אפליקציות התוכנה של החברה. הכנסות מרשיונות חדשים ירדו ב- 2% ומשקפים ירידה כללית במקרו ב- 2013 בהשוואה ל- 2012.

· הרווח התפעולי עמד על 503 מיליון יורו (על בסיס IFRS). על בסיס שאינו IFRS, הרווח התפעולי עלה ב- 1.3% ל- 652.8מיליון – עם הכנסות גדולות יותר וצמיחה בהוצאות התפעוליות שהוגבלה ל- 1.9%. שיעור הרווח התפעולי (שלא לפי IFRS) נותר יציב על 31.5% הודות לצמיחה אורגנית, שהתאפשרה הודות ליכולת של החברה לספוג השפעות שליליות מתנודתיות במטבע, ובייחוד מהין היפני, וכתוצאה מדילול הנוצר מרכישות.

· הרווח הנקי למניה גדל ב- 4% ל- 2.76 יורו (IFRS) ו- 3.49 יורו (שלא על פי IFRS).

תחזית עסקית ל-2014

תיבו דה טרסאט, סמנכ"ל הכספים בדאסו סיסטמס, אמר: "בעוד הכנסות הרבעון הרביעי, שיעור הרווח התפעולי והרווח למניה עמדו ביעדים שלנו, הפיכת הזדמנויות בצנרת לפעילות עסקית חדשה נותרה קשה. אלו מובילים לצמיחה כוללת של 5% בהכנסות במונחי מטבע קבוע עבור הרבעון הרביעי והשנה כולה".

"עבור הרבעון הראשון של 2014, אנו חושבים כי ניתן להניח המשך של המגמות של 2013, כשמנועי הצמיחה נכנסים לפעולה במהלך הרבעון, ויובילו לטווח יעד של הכנסות שבין 490 מיליון ל- 500 מיליון יורו, ורווח שלא על פי IFRSלמניה שבין 0.6 יורו ל- 0.65. אלה משקפים רמת מס גבוהה יותר ותנודתיות חזקה בשערי המטבע.

"בהסתכלות על כל שנת 2014, ישנם מספר סימנים מעודדים והיצע חדש המובילים אותנו ליעד דו ספרתי של צמיחה בהכנסות מרישיונות חדשים במונחי מטבע קבוע. הגורמים כוללים גידול של 5% ביחידת SOLIDWORKS, צמיחה מחודשת במדינות בעלות צמיחה מהירה באסיה ועסקאות עם פלטפורמת V6 ברבעון הרביעי, וכן הצגת גרסת R2014x של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. במונחי רווח למניה, הקווים המנחים שלא לפי IFRS דורשים לקחת בחשבון שתי נקודות אחוז בשיעור המס ושלקף השפעת מטבע מול הין, שלא גודר ב- 2014.

לתוצאות המלאות, ניתן להיכנס לקישור:

http://www.3ds.com/press-releases/single/dassault-systemes-reports-q4-and-fy-results-addressable-market-expansion-and-introduction-of-bro/

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-170,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף מואב


 


מאמרים נוספים מאת אסף מואב
 
גניבת מידע, סוסים טרויאנים וציטוטים מהתנ"ך: עולם הצללים של מלווי הכספים בדואר הזבל
למרות הפעולות האינטנסיביות נגד מפיצי דואר הזבל, החוקים שנחקקו נגדם והפילטרים שאמורים לצמצם את שכיחותם, עדיין מצליחים מדי פעם להגיע אל תיבות הדואר שלנו הצעות הלוואה שונות ומשונות שמאחוריהן עומדים עבריינים וארגוני פשע. איך מזהים דואר זבל כזה ואיך לא נכנסים לסטטיסטיקת הונאות האינטרנט. מומחי קספרסקי מסבירים

מעבדת קספרסקי מכריזה על הקמת מועצה מייעצת בינלאומית
מעבדת קספרסקי מייסדת מועצה מייעצת בינלאומית, שתאגד מומחי אבטחת סייבר מוכרים בעולם, ותספק לחברה ייעוץ אסטרטגי בתחום אבטחת המידע. במועצה המייעצת יהיו חברים שבעה מומחים מוכרים מתעשיית אבטחת המידע, מהמגזר הציבורי ומהאקדמיה, אשר יספקו קווים מנחים, תובנות ואישרור של

אמזון, BMC ומטריקס עורכות לראשונה אירוע משותף בישראל
בכירים מ- Amazon Web Services, ספקית גלובלית של פתרונות מחשוב הענן ו- BMC Software, המספקת פתרונות ניהול ושליטה בענן, מגיעים לישראל ויהיו אורחי הכבוד באירוע, שייערך במשותף עם CloudZone - יחידת שירותי הענן של מטריקס.

מידע פיננסי ממשיך להוות מטרה מרכזית של נוזקות דואר זבל זו שנה שלישית ברציפות
שיעור דואר הזבל ממשיך לצנוח – בשלוש השנים האחרונות אחוז ההודעות שאינן ממוענות ירד ב- 10.7 נקודות אחוז. נראה כי מפרסמים מעדיפים לפנות לסוגים שונים של אפיקים חוקיים של פרסום מקוון הזמינים כעת, ואשר מייצרים אחוזי תגובה גבוהים יותר בעלויות נמוכות מאשר הספאם.

ארתור שמונק מונה למנהל יחידת CloudZone המרכזת את פתרונות הענן במטריקס
ארתור שמונק, מונה למנהל יחידת CloudZone, יחידה ייעודית חדשה בחטיבת אינטגרציה ותשתיות המרכזת את פתרונות הענן במטריקס. היחידה מציעה לארגוני Enterprise, לארגוני SME ולסטרטאפים שירותי מחשוב ענן מנוהלים ע"י צוות מקצועי ומנוסה.

פאלו אלטו משיקה את הדור הבא של ה-Firewall: חזק, מהיר ועמיד יותר
Palo Alto Networks, מובילה עולמית באבטחת רשתות מידע והמיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, השיקה בשבוע שעבר את ה-PA-7050, פיירוול מדור חדש, הנחשב לחזק ביותר בתעשייה. הפיירוול כולל יכולות IPS/AV/DLP/QoS/URL Filteringו-) Wildfireהגנה בפני התקפות

ווינד ריבר מצטרפת לקהילת ה- OpenStack ותקדם תשתיות ענן עבור ספקי התקשורת
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, הודיעה כי הצטרפה לקהילת ה- OpenStack ותיתן חסות לקרן לקידום ה- Open Stack. במסגרת ההצטרפות לקהילת ה- OpenStack, תסייע ווינד ריבר ליישם את תפיסת

יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר
יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר. סניף ליסקאר בירושלים כולל מתחם לשיווק עסקאות ליסינג לכלי-רכב, מתחם למכירת רכב יד שניה ושירותי טרייד אין. סניף ירושלים הוא אחד מבין 4 מתחמי ליסקאר, הפועלים גם בחיפה, פתח תקוה ובאר שבע.

דאסו סיסטמס פתחה את השנה בברצלונה
דאסו סיסטמס ישראל, הסניף המקומי של ענקית התוכנה הצרפתית Dassault Systèmes, פתח את השנה באירוע מיוחד שנערך בברצלונה. כ-1300 נציגים שהגיעו לאירוע מכל רחבי אירופה ראו את בכירי החברה, וביניהם ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס, וכן

ליבי חונכת אתר אינטרנט חדש שמאפשר ללקוחות לעקוב אחרי קריאות שירות שלהם
ליבי טכנולוגיות תוכנה, המתמחה מזה כשני עשורים בתחום הבינה העסקית, העלתה לאוויר את אתר האינטרנט החדש שלה – www.libi.co.il.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI