דף הבית תחבורה ורכב רכב אמרתם רכב פרטי מיד ראשונה? אמרתם כלמוביל.
אמרתם רכב פרטי מיד ראשונה? אמרתם כלמוביל.
אבי 27/02/14 |  צפיות: 2438

מי לא מכיר את אותה הסיטואציה, שבה מעוניינים למכור את הרכב הישן, ולהחליפו ברכב חדש יותר. ברוב המקרים מדובר ברכב מיד ראשונה, במצב אופטימאלי ככל הניתן, ובמחיר הוגן, כזה שניתן יהיה לעמוד בו. בואו ונודה באמת, רובנו הגדול לא מומחים גדולים בתחום הרכב, ובמקרה הטוב יודעים היכן יש לבדוק שמן והיכן נמצא מיכל מי הקירור של המנוע. זוהי הסיבה לכך שרובנו הגדול חושש יותר מכל מהאפשרות שהמוכר יוליך אותנו שולל וימכור לנו חתול בשק, וכך, זמן קצר לאחר סגירת העסקה, נגלה למרבה האכזבה תופעות שונות ומשונות על הרכב "החדש" שזה עתה רכשנו ממיטב כספינו, שאיש לא טרח ליידע אותנו לגביהן מראש.

למרבה המזל, תסריט אימים זה שייך לנחלת העבר, שכן כיום, רכב מיד ראשונה אפשר, ואפילו מומלץ ביותר לקנות בראש שקט, ללא דאגות, ואפילו ליהנות מחוויית קניה כיפית במיוחד. רכב טוב מבית טוב זה כלמוביל, פשוטו כמשמעו. קבוצת כלמוביל הוקמה בשנת 1936. עד היום היא זו שמייבאת באופן בלעדי לארץ את רכבי מרצדס בנץ, מיצובישי יד שניה, ויונדאי יד שניה. לקבוצת כלמוביל יש ידע רב וניסיון עשיר בכל הקשור למכירת רכבים חדשים לחלוטין, רכבי יד ראשונה מושבחים, ביצוע טרייד אין, וליסינג תפעולי.

לכן בפעם הבאה שתרצו לקנות רכב יד ראשונה, או לבצע עסקת טרייד אין עבור הרכב הישן שלכם, כל שיידרש הוא להיכנס בזמנכם החופשי לאתר האינטרנט של כלמוביל טרייד אין, ושם תוכלו לבחור את הרכב המבוקש, על פי חתכי חיפוש מתאימים, כגון שם היצרן, סוג תיבת ההילוכים, טווח המחיר וכדומה, מתוך המאגר הגדול והמגוון של החברה, שאף מתעדכן באופן קבוע. רוב הרכבים שתמצאו במאגר, הם רכבי יד ראשונה, לאחר שעברו טיפולים,השבחה, ונבדקו באופן קפדני על ידי מומחי החברה. במידה ותיזקקו למידע נוסף לגבי רכב כלשהו, או כל שאלה אחרת שתרצו לשאול, תוכלו כמובן לפנות אל מוקד המכירות הטלפוני בחיוג מקוצר, ובהמשך, אף לגשת אל אחד ממרכזי המכירות של החברה בפתח תקווה, באר שבע, ראשון לציון או רעננה. מרכזי מכירות נוספים של החברה, עתידים להיפתח בהמשך.

חשוב להדגיש שהרכב, אותו תבחרו, הוא רכב יד ראשונה, שעבר בדיקות מכלולים קפדניות, על פי הסטנדרטים המחמירים שנקבעו על ידי היצרן. מעבר לכך, הרכב יימסר לכם, מלבד הבדיקה המקיפה, לאחר שעיבור טיפול, וניקוי יסודי כשהוא בעל חזות חדשה. כל אלה יגובו על ידי חברת כלמוביל בתעודת אחריות שתימסר לכם במעמד הרכישה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI