דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות סטים לגינה
סטים לגינה
קיטלי 06/03/14 |  צפיות: 3386

במאמר זה נעסוק בנושא סטים לגינה. סטים לגינה הם מוצרי ריהוט גן מעוצבים ומשולבים היטב זה עם זה. במאמר זה נסקור מספר פריטי בסיס עבור כל חצר אשר בעליה הכריזו עליה כגן המשמש לאירועים. סטים לגינה משמשים הן עבור גני אירועים מסחריים והן עבור חצרות של בתים אשר מתקיימות בהן חגיגות קטנות מפעם לפעם. להלן מספר פריטים מבוקש של סטים לגינה:

כיסאות גינה

כיסאות עץ או פלסטיק המחופים עם ריהוט גינה יוקרתי. מדובר בכיסאות עם ידיות או ללא הידיות, עם רגליים או עם גוף חצי מעגלי המשמש לטלטול הכסא כמו נדנדה. ניתן למצוא כיסאות מסוגים שונים ובגדלים שונים במוקדי הרכישה הרלוונטיים: כיסאות גינה ניתנים לרכישה בקלות בחנויות המתמחות בריהוט גינה.

כיסאות נוח

כיסאות נוח הם פריט שימושי ולא יקר. במסגרת שהותכם על כסא זה תוכלו ליהנות מבורר מצבים מרמת ישיבה ב  90 מעלות ועד לרמה של שכיבה. ניתן להפוך כיסאות נוח למזרוני גינה על ידי רכישת ריפודים מתאימים והורדת בורר המצבים ל 180 מעלות. חשוב להיצמד למשווקי סטים לגינה האיכותיים ביותר בארץ ולבדוק זאת באתרי אינטרנט מקצועיים על מנת להגיע אל כיסאות הנוח המשוכללים והנוחים ביותר שניתן למצוא בשוק. אנו ממליצים על חברה לממכר סטים לגינה בתור משווק פוטנציאלי.

שולחנות לגינה

ישנם דגמים שונים של שולחנות גן הניתנים לרכישה: מדגמים קטנים המיועדים ל 1-2 אנשים ועד לשולחנות גינה יוקרתיים וגדולים המכילים בדרך כלל מקום להצבת שמשייה: שקע מעגלי אשר נחפר במיוחד לטובת הצבתה. ישנן חנויות סטים לגינה אשר מציעות שמשייה בנוסף לשולחן זה במחיר מבצע אם רוכשים חבילת סטים לגינה בהיקף גדול.

שמשיות גינה

השמשייה יכולה להיות מותקנת בזכות עצמה או להיות מחוברת לשולחן גן. שמשייה וקיטלי סוככים ומרקיזות הם פריטים חשובים בקרב סטים לגינה ומשמשות אותנו להגנה מפני האקלים השמשי והחם בייחוד בחודשי הקיץ. יש לשים לב לסוג היריעה של השמשייה ולסוג השורש שלה: הגוף שמוצב בקרקע. שמשיות יוקרתיות יכילו גופי הצבה יציבים ויריעות מחומרים איכותיים, ואנו סבורים כי זה מה שיש לרכוש עבור הבית שלכם, שכן לא מדובר במוצר להחלפה מדי חודש או שבוע אלא במוצר קבע שישמש אתכם זמן רב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קיטלי

קיטלי יצרנית סוככים ומרקיזות - http://www.kit-li.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת קיטלי
 
סטים לגינה
במאמר זה נעסוק בנושא סטים לגינה. סטים לגינה הם מוצרי ריהוט גן מעוצבים ומשולבים היטב זה עם זה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI