דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות כל התשובות לשאלה: איך בונים דק?
כל התשובות לשאלה: איך בונים דק?
אורי גיל 11/03/14 |  צפיות: 3802

כל התשובות לשאלה איך בונים דק

אם החלטתם שאתם רוצים לבנות דק בגינה, בין אם אתם רוצים שהוא ימלא את כל הגינה ובין אם אתם מעדיפים שהוא יתפוס רק חלק אחד בגינה, אתם בוודאי רוצים לדעת איך בונים דקים. הדבר הראשון, והחשוב ביותר, שצריך להיות מודעים אליו, זה שבניית דק דורשת תכנון מקיף שרק אנשי המקצוע והמומחים בתחום יוכלו לעשות עבורכם. מעבר לכך שצריך לבחור את סוג העץ שבו יעשה שימוש ומעבר לכך שצריך לעשות מדידות ולהחליט על גודלו של הדק, יש לבדוק עוד נתונים אחרים. בין יתר הדברים שצריך לבדוק כשבונים דק, ניתן לראות שסוג הקרקע חשוב, הניקוז שיש לכם בגינה וכדומה.

עדיף לפנות אל המומחים

אחד מהדברים שיכולים להפוך את הדק שלכם לעמיד יותר בכל תנאי מזג אוויר, זה אם תיפנו אל המומחים בתחום לצורך הזמנת השירות. אם חשבתם לרגע שבניית דק אורן למשל כוללת רק את החיתוך המדויק של לוחות העץ ואת ההתקנה שלהם הרי שאתם טועים, וכדי לדעת איך בונים דק כמו שצריך עדיף להיפגש עם אנשי המקצוע שיש להם מספיק ניסיון בתחום הזה. מי שיש לו ניסיון יקבע איתכם את הפגישה הראשונה בגינה עצמה, וכבר בפגישה הראשונה אתם תראו האם מדובר על איש מקצוע מיומן או לא. המיומנות כוללת גם את המדידות וגם את ההתייחסות לעץ המועדף, ואין שום סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

בטיחות בבנייה

אחרי התכנון הקפדני ואחרי ההחלטות השונות בנוגע לבניית הדק והפרגולה, אפשר יהיה להתחיל בעבודה עצמה, וכאן אין כל צל של ספק שעדיף שמי שמכיר את התחום יבצע את העבודה. אסור לשכוח שבסופו של דבר הרעיון הוא להצליח להשתמש בגינה הזאת במשך שנים וליהנות מבטיחות גבוהה, ולכן אנשי המקצוע בתחום צריכים להתקין את הפרגולה ואת הדק. רק כך אפשר יהיה לישון בשקט ולדעת שהדברים עומדים יציבים במשך שנים, וזה בפירוש אחד מהדברים שלהם אנחנו מצפים כשאנחנו משקיעים בגינת הבית. מגיע לכם ולילדים שלכם את הטוב ביותר, כך שכדאי לכם לפנות עוד היום להזמנת שירות מקצועי של תכנון והקמת דקים ופרגולות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי גיל


 


מאמרים נוספים מאת אורי גיל
 
חידוש דקים וחידוש פרגולות הכיצד?
אם לפני כמה שנים התקנת בגינת הבית שלכם דק והיום נראה לכם שהוא כבר נראה מעט מיושן, אז אין ספק שאתם רוצים לדעת איך עושים חידוש דקי

דקים ופרגולות אלמנט עיצובי ויעיל לגינה שלכם
המעבר לבית חדש שזה עתה קניתם לעצמכם בוודאי מרגש אתכם, ואם יש לכם גינה בבית החדש, אז אין ספק שאתם צריכים להשקיע בה ולהפוך אותה למקום שנעים לשהות בו. זה לא משנה אם עד היום מעולם לא הייתה לכם גינה או חצר חיצונית, כי בכל מקרה כדאי לדעת שרק אם משקיעים בגינה ומסדרים אותה בצורה חכמה אפשר ליהנות ממנה כמה שיותר.

כל התשובות לשאלה: איך בונים דק?
כל התשובות לשאלה איך בונים דק אם החלטתם שאתם רוצים לבנות דק בגינה, בין אם אתם רוצים שהוא ימלא את כל הגינה ובין אם אתם מעדיפים שהוא יתפוס רק חלק אחד בגינה, אתם בוודאי רוצים לדעת איך בונים דק.

למה לבנות פרגולה בגינה?
החלטתם שהגיע הזמן להשקיע בגינה שלכם ולהפוך אותה להרבה יותר ידידותית ונוחה למשתמש? אם כך, אחד מהדברים שלא כדאי לוותר עליהם, זה על בנייה של פרגולה איכותית ויפה בגינה.

התאמת דקים ו פרגולות לגינה
03/03/14 | שיפוצים
המעבר לבית חדש שזה עתה קניתם לעצמכם בוודאי מרגש אתכם, ואם יש לכם גינה או מרפסת גדולה בבית החדש, אז אין ספק שאתם צריכים להשקיע בה ולהפוך אותה למקום שנעים לשהות בו. זה לא משנה אם עד היום מעולם לא הייתה לכם גינה או חצר חיצונית, כי בכל מקרה כדאי לדעת שרק אם משקיעים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI