דף הבית בידור ופנאי הומור וסטנד-אפ מופע סטנד אפ - כיף חיים
מופע סטנד אפ - כיף חיים
רונן 13/03/14 |  צפיות: 12689
מופע סטנד אפ – האמנות המובילה בתחום הבידור הקל

אין אנשים שלא אוהבים לצחוק ממופע סטנד אפ מוצלח. מופעי סטנד אפ הם מהתחומים היותר מבוקשים בתחום הבידור הקל והם הפכו לאמנות מובילה בז'אנר הזה.

מופעי הסטנד אפ החלו את דרכם בישראל רק במחצית השנייה של המאה ה-20 בו בזמן שבארה"ב, למשל, הז'אנר היה קיים כבר כ- 100 שנה קודם לכן! בתחילה, אפשר היה למצוא בארץ מופע סטנד אפ בודד פה ושם. אורי זוהר ושייקה אופיר היו אמנים בולטים באותה תקופה וכל מופע סטנד אפ שלהם היה בגדר חגיגה. הם לא הוגדרו כסטנדאפיסטים כפי שמגדירים זאת כיום. הם נחשבו יותר למספרי סיפורים הומוריסטיים וההבדל הגדול בין אז להיום מתבטא בכך שכמעט כל המופעים ההומוריסטיים היו כתובים מראש. אפרים קישון הוא אחד הכותבים הבולטים בתחום ההומורסקות כך גם חנוך לווין ובין האמנים הבולטים והאהובים יש לציין את שלישיית הגשש החיוור ואת יהונתן גפן שכתב סאטירה נוקבת על החברה והמדינה.

מופע סטנד אפ לילדים, לכל המשפחה ולכל אירוע

בין כל מופעי הילדים, מופע סטנד אפ מצחיק במיוחד נחשב ללהיט. מופעים כאלה מתאימים במיוחד לאירועי בר ובת מצווה אבל גם לאירועים לכל המשפחה. אפשר להזמין את המופע אל אתר המסיבה וניתן להגיע לאחד ממועדוני הסטנד אפ הרבים הפזורים בכל רחבי הארץ.

קיימים מועדונים מיוחדים בהם ניתן לערוך אירועים עסקיים ופרטיים, אירועי חברות וכל סיבה טובה למסיבה שעולה בדעתכם. מלבד מופעי הבידור המצחיקים שהם שיא הערב, מועדונים אלה מציעים מזון ומשקאות המשלימים את החגיגה לחגיגה מושלמת. אפשר להזמין מופע סטנד אפ לכל אירוע ולכל מקום בו מתקיים האירוע.

מופעי סטנד אפ מתאימים, כמובן, למבוגרים החוגגים ימי הולדת, הן במסגרת מסיבות הפתעה והן במסיבות מתוכננות לימי הולדת של גילאי 40, 50, 60, 70 ועד 120....

אפשר לבחור סטנדאפיסט האהוב עליכם ואפשר להזמין אמן בידור המוכר לכם מאחת התכניות בטלוויזיה. כיום, כל ערוץ המכבד את עצמו משבץ תכנית בידור כזו או אחרת בלוח השידורים שלו.

על מה צוחקים במופע סטנד אפ?

אפשר לומר שעל כל מה שזז. אם בתחילת הדרך הנושאים היו מצומצמים יותר ובארה"ב, למשל, דיברו על הומור אתני וצחקו על שחורים ולבנים, היספאנים ויהודים הרי שבישראל הנושאים החביבים היו העדות השונות, הפערים ומה שביניהם. צחקו על המרוקאים והרומנים, התבדחו על חשבון התימנים והאשכנזים ובאו חשבון עם החמות הפולנייה והאוכל שלה. גם בדיחות גסות סופרו בשפה גסה ובוטה אבל הן הוגבלו למועדונים מסוימים.

כיום, אמני הבידור יכולים לצחוק על הכל, על נושאים לאומיים, על החיים ועל עצמם וגדולתם האמיתית היא בחיבור לקהל שלהם. הם מסוגלים לאלתר במקום כל נושא שקשור לקבוצה מסוימת והוא מציג מצבים הקשורים להווי ולחיי היום יום בצורה שנונה, מצחיקה ומבדרת.

מופע סטנד אפ מצחיק במיוחד יגרום לכם לצחוק עד דמעות ויעשה לכם ערב מהנה במיוחד. הכינו את הממחטות!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן


 


מאמרים נוספים מאת רונן
 
תכנון והתאמה של ימי גיבוש בצפון
ימי גיבוש בצפון מאפשרים להנות משלל האפשרויות שמציע לנו אזור הצפון: החל מימי גיבוש שכוללים פעילויות רטובות כמו למשל רפטינג, ועד לפעילויות אקשן יבשות כמו טרקטורונים. העושר הקיים בצפון גם מאפשר להנות מפינוקים ואטרקציות רגועות יותר כמו קטיף, ביקור ביקבים ובמחלבות גבינה.

טיולי ג'יפים בצפון – החלק הכי שווה של החופשה שלכם
אם יש לכל חברה בישראל, רגע שיא שנתי אחד, כמובן שהיא היום בו הצוותים השונים בחברה עולים על מזוודות ויוצאים ביחד לחוויה מרגשת ומפליאה במהלך סוף השבוע אשר מוקדש כולו לפעילות החברה. הנוהג של טיולי חברה, כבש בשנים האחרונות את החברות החזקות ביותר במשק והפך להיות חלק בלתי נפרד מהמוניטין של החברות המובילות במשק. וביחד איתו גם עלה קרנם של טיולי ג'יפים בצפון, אותם אתם יכולים לשלב לאורך מסלול הטיול, לטובת העובדים שאוהבים טיולי אקסטרים ורוצים לצאת משגרת העבודה לגמרי.

טיולי ג'יפים בגולן – אל מול הנוף הכי יפה בעולם
הנופים המשגעים של הרי הגולן, היו ועודם אחד מהמקומות הכי יפים ומיוחדים שאפשר למצוא במדינת ישראל ובכלל. על אחת כמה וכמה אם אתם אנשים שאוהבים לצאת אל הטבע, לטייל ולהנות מחוויות ייחודיות ושונות. והיום, יותר מאי פעם, אתם יכולים למצוא טיולי ג'יפים בגולן, איתם אתם יכולים להכיר את כלל המקומות הכי יפים ומיוחדים באזור הגולן. בשביל לצאת אל טיולי ג'יפים בגולן, אתם רוצים להבטיח שתהיה לכם אפשרות אמיתית להפוך את חוויית הטיול בגולן למדהימה ולשונה מכל מה שהכרתם.

טיולי ג'יפים בגליל התחתון - להכיר את הארץ
הגליל הוא חבל ארץ יפה והררי, שבו שוכנים בעלי חיים נפלאים ונופים מרהיבים, וכך טיול ג'יפים מאפשר לכם להכיר את חבל ארץ זה בצורה בלתי אמצעית.

למה לטייל במסלולי ג'יפים בגלבוע?
אחד האזורים היפים ביותר בארץ, ובפרט באזור הצפון, הוא הר הגלבוע. ההר מתנשא לגובה רב, המאפשר להנות מהיסטוריה קדומה זה אותו ההר שעליו התנהלה מלחמת עמלק, ובהר הזה מצאו את מותם שאול המלך ובניו. מי שביקר אי פעם באזור הגלבוע יכול לספר את סיפורו של ההר הירוק הזה כמו בשיר המפורסם.

טיולי ג'יפים בגליל – במשך כל השנה
פעם חשבנו שטיולים בחיק הטבע שמורים לימי הקיץ או האביב בלבד. השמש הזורחת בהחלט תהפוך את החוויה כולה לנעימה מאוד, אבל גם בימים הקרירים וגם כשקצת יותר אפור בחוץ, עדיין אפשר ליהנות מטיול מפנק במיוחד. אם אתם מעדיפים להימנע ממסעות רגליים בקיץ הלוהט אם לוותר על הצעידה לאורך השביל הבוצי בחורף, טיולי ג'יפים בגליל בהחלט יספקו פתרון מושלם. אז איך בדיוק עושים את זה ומה חשוב לדעת?

אתר קופונים
החלטת לקנות טלפון נייד חדש? מחפש מחשב שתוכל ליהנות ממנו לאורך שנים? אם כך, בהחלט אפשר להבין את ההתלבטות שלך, כי מי לא היה רוצה לבצע רכישה חכמה?

טיולי ג'יפים למבינים
סוף השבוע הוא זמן אידאלי לטיולים, ועבור רבים זוהי גם הזדמנות טובה להפוך את הטיול הקלאסי לפעילות מעניינת ואתגרית קצת יותר, כזו שתקרב אותם אל הקרקע ותעזור להם להתחבר לשטח טוב יותר.

מהן האופציות של גיימר בשנת 2016?
רבים מאיתנו בוודאי מכירים את משחקי המחשב עוד מגיל קטן, ולאורך השנים ראינו את התחום מתפתח בצורה בלתי רגילה. לצד המשחקים הקלאסיים שממשיכים לככב עד עצם היום הזה, ישנם לא מעט משחקים חדשים יותר שמציעים לא רק אקשן ועניין, אלא גם עיצוב מרשים, איכות גבוהה מאוד ואתגרים שמצליחים לגרום לנו להתמכר.

שאיבת בור ביוב
11/05/16 | שיפוצים
מערכת הביוב עשויה ממגוון רחב של צינורות תת קרקעיים בגדלים שונים ומסוגים שונים המיועדים לניקוז מי השפכים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI