דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מי מפחד מרופא השיניים?
מי מפחד מרופא השיניים?
totach kidum 13/03/14 |  צפיות: 3118

אנשים רבים מפחדים מרופאי שיניים. כאשר הפחד חזק מאוד ניתן לכנות אותו "דנטופוביה". דנטופוביה היא חרדה מוגזמת מרופאי שיניים ומטיפולי שיניים. במקרים מסוימים החרדה היא תוצאה של חוויה שלילית. אדם אשר פוחד מרופאי השיניים בצורה קיצונית ימנע מלהגיע לטיפול גם אם בעייתו תגדל ותהפוך להיות בלתי נסבלת, אפילו המחשבה על הליכה לטיפול תגרום לו לחוש חרדה או מצוקה, כתוצאה מכך, האדם ימנע מהליכה לטיפולים והבעיות רק יחריפו.

בכדי להימנע ממצבים בעייתיים והליכה אל רופאי שיניים שאינם מקצועיים, מומלץ לבחור את רופא השיניים שלכם בצורה קפדנית. תוכלו לאתר רופא שיניים מנוסה באמצעות קבלת המלצות מחברים, מכרים, שכנים, קרובי משפחה וכו'. כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט, תוכלו להקליד את המילים : "רופא שיניים מנוסה", "כתר זירקוניה", "יישור שיניים שקוף" וכו' במנועי החיפוש. לאחר שתקלידו את המילים הללו, יופיעו בפניכם מגוון אתרים של רופאי שיניים ואתם תוכלו לעיין בתכני האתרים ולבחור ברופא המתאים ביותר.

מרפאת שיניים מקצועית, תעסיק רופאים מיומנים, בעלי ניסיון של שנים וסייעות מנוסות, עדינות ומדויקות. במרפאה שכזו תוכלו לבצע את כל טיפולי השיניים הדרושים- תוכלו לבצע: יישור שיניים שקוף, הלבנת שיניים, כתר זירוקניה, שיקום פה (תותבות, שתלים, טיפולי שורש), טיפולי רפואת שיניים מונעת ועוד.

באמצעות יישור שיניים שקוף, תוכלו ליישר את השיניים בצורה שלא תבלוט ולא תמשוך תשומת לב.  כמו כן, תוכלו לבצע כתר זירוקניה. כתר זה אינו זול אך הוא משתלם מאוד מכיוון שהוא יוצר מראה טבעי, מחקה את גוון השן, מתאים לחניכיים ומפחית את הסיכון לסבול מדלקות חניכיים.

רופא שיניים איכותי, יטפל בכם בצורה מקצועית, מדויקת, נקייה ועדינה. בצורה זו לא תפחדו להגיע אל הטיפולים ותוכלו לשמור על השיניים שלכם בריאות, יפות וחזקות. אז לפני שאתם מגיעים אל המרפאה, עשו סקר ובדקו היטב את רופא השיניים שלכם. כך, תוכלו להפחית את הסיכונים ותקבלו טיפולים איכותיים ויעילים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI