דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות טיפים לשדרוג המרפסת העירונית
טיפים לשדרוג המרפסת העירונית
יעל 18/03/14 |  צפיות: 5454

דשא סינטטי: במקום בלטות מכוערות וקרות, תוכלו להפוך את המרפסת שלכם לגינה קטנה ופורחת בעזרת משטח דשא סינטטי רך וירוק. בניגוד לדשא רגיל, עם דשא סינטטי, לא תצטרכו להתמודד עם מזיקים, השקיה וכיסוח, פשוט תוכלו ליהנות מהירוק הזה שלא יצריך מכם טיפוח מיוחד וקל לניקוי. הנועזים יוכלו לבחור באחד מצבעי הדשא הסינטטי הפחות שגרתיים הקיימים בשוק כמו כחול או כתום. לא ממש דומה למקור, אבל בהחלט מקורי.

עציצים מגולגלים בתוך נייר עיתון: דרך מקורית לעשות עציץ במו ידיכם היא ליצור אותם מדפי עיתון ישנים. מה שיש לעשות זה לשטוף את העיתון בקפה (כן,כן) שיעניק לו צבע חום ומיושן, ולאחר הייבוש להדביק בדבק פלסטיק כמו דפים יחד לעובי הרצוי. בסיום התהליך יש לגלגל את העיתון לגליל בגובה ובקוטר הרצויים, למלא באדמה ולשתול פרח או צמח תבלין.

אדניות על המעקה: טרנד שכבש את הדירות בתל אביב, בהחלט בצדק, הן האדניות הצבעוניות שמחולקות בתחתית לשני חלקים, כך שהן יושבות על מעקה המרפסת בבטחה. מדובר בפתרון מעולה לבעלי המרפסות הקטנות, והן מגיעות בצבעים רבים ונמכרות ברב המשתלות.

להכניס צבע למרפסת: המרפסת זה החלל בבית בו מותר לכם להיות הכי נועזים. אל תפחדו לצבוע כל מה שאפשר ובכמה שיותר צבעים, החל מהקיר, ועד המעקה, הברזלים, מסגרת החלון  והתריסים. כמו כן תוכלו לתלות על החלון או על דלת היציאה מרפסת בד וילון בדוגמא שתתאים לצבעים.

גן ירק: את כל הזרעים של הירקות והפירות שאתם אוכלים תוכלו להכניס לאדמה באחד העציצים במרפסת ולהשקות. לא פעם תופתעו לגלות שאחד מהם נבט, כאשר קל במיוחד להנביט בדרך זו עגבניות ופלפלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל


 


מאמרים נוספים מאת יעל
 
שומרים על צבע אחיד
23/03/14 | רכב
שמירה על חיצוניותו של הרכב היא חשובה. על ידי פעולות קטנות ונכונות תוכלו לשמור על צבעו של הרכב שלכם ולהאריך את חיי הפח שלו.

איך לנקות קרמיקה?
23/03/14 | ריהוט
בתור מעצבת פנים בעלת ניסיון רב, יש לי את הידע לכך שגם את אריחי הקרמיקה בבית חשוב מאוד לשמר ולנקות בתדירות. לפתרונות נוספים היכנסו למאמר

טיפים לשדרוג המרפסת העירונית
המרפסת היא הריאה הירוקה של הבית ומקום שנעים להעביר בו את שעות הפנאי. באמצעים פשוטים וזולים ניתן להפוך כל מרפסת מוזנחת למקום שנעים לרבוץ או לארח בו. הנה כמה טיפים קלים למימוש:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI