דף הבית עבודה וקריירה עובד מעביד האם המעביד צריך לממן ביגוד לעובדים ?
האם המעביד צריך לממן ביגוד לעובדים ?
שיר גנץ 18/03/14 |  צפיות: 13357

בגדי עבודה הם פריט לבוש חשוב מאין כמוהו. מעבר לנוחות וסגנון אפנתי, בהרבה מקומות עבודה הם חלק בלתי נפרד מיכולת התפקוד של העובד. חשוב לזכור שבייחוד בעבודות  פיזיות בהם עובדים, סוחבים או נעים הרבה, נעלי העבודה גם כן, הן חלק בלתי נפרד ומהותי בביצוע מטלות, שכן הרגליים שסוחבות את כל הגוף חייבות לדרוך על משטח יציב ונוח המתאים למידת רגלינו. במקביל, יש להתחשב במזג האוויר ובסביבת העבודה בה אנו נמצאים.

נעלי עבודה טובות יכולות לעשות את כל ההבדל בעולם. אם העבודה שלכם מחייבת אתכם להיות על הרגליים רוב היום אז תצטרכו להשקיע או לדרוש מהמעסיק שלכם זוג נעליים באיכות טובה לביצוע העבודה. זה יכול להיות קשה להוציא את הכסף אבל ברגע שיש לכם זוג טוב אחד של נעליים, תראו שהעבודה שלכם תשתפר פלאים והנעל תישמר לאורך זמן.

ישנם סוגים רבים של נעליים המיועדות למטרות עבודה. אם תבחרו לקנות זוג באינטרנט ודאו שאתם קוראים קריאה מעמיקה של ביקורות וחוות דעת של לקוחות רבים ככל האפשר. זה ייתן לכם מושג טוב יותר על יתרונות וחסרונות הנעל.

עובדים היושבים כל היום במשרד, לא ינעלו נעליים סגורות והדוקות, שכן הם אינם נמצאים בסביבה המחייבת הגנה הרמטית. מעבר לנעל אפנתית ויפה בהתאם לקודי הלבוש של מקום העבודה, חשובה מידת האווריריות שלה ונוחות הצעידה אתה על מנת למנוע כאבי גב וברכיים.

דוגמה לנעל עבודה אוורירית היא נעל הקרוקס שהינה הלהיט הקנדי שהיכה גלים בשנים האחרונות בשוק המקומי והעולמי. הנעל צברה פופולריות בקרב נשים וגברים, צעירים ומבוגרים ואף זכתה למעין מאפיין חיצוני של הישראלי הטיפוסי. הנעל האוורירית הזו לאט לאט עשתה את דרכה מאביזר אפנתי לאביזר נוחות בקרב עובדי ייצור העומדים שעות רבות וגם בקרב טבחים, ואנשי מטבח העומדים שעות רבות ללא הפסקה. הנעל שהיא למעשה כפכף יוצרת הרגשה של עמידה טבעית והרגשת כף הרגל, ומרחיקה ריחות לא נעימים. יחד עם זאת, היא נחשבת כנעל עבודה לבעלי מקצועות שלא באים במגע פרונטלי עם אנשים עקב צורתה הלא אסתטית והמוזרה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שיר גנץ


 


מאמרים נוספים מאת שיר גנץ
 
האם המעביד צריך לממן ביגוד לעובדים ?
ברוב מקומות העבודה אין צורך להגיע בלבוש מיוחד. לרוב העובדים בוחרים לבד את האופנה תוך התחשבות בסטנדרטים ברורים. אך במקומות עבודה מסויימים המעביד דורש לבוש מסויים, לפעמים הוא יקר, לפעמים צריך להיות אחיד ובמקרים מסויימים אף חלק בלתי נפרד מהמשימות שעל העובד לבצע. האם המעביד צריך לשלם על כך ?

מדים אחידים לבית הספר - בעד ונגד
מדים לבית הספר אינם שכיחים בישראל, עם זאת, ישנם בתי ספר המבקשים מהתלמידים להגיע בלבוש אחיד וזאת מכמה סיבות. בחו"ל, הדבר נפוץ יותר, אך פה בארץ הדבר עדיין מעורר סערה בבתי ספר רבים

חולצות אמריקאיות חוזרות לאופנה
11/07/13 | אופנה
חולצות אמריקאיות הן מתנה נפלאה לילדים, לנוער ולמוגרים כאחד אשר רוצים להתחדש במלתחה צעירה ורעננה. עם שרוול ¾ ובד 100% כותנה, מובטחת לכם חווית אופנה ונוחות באיכות הגבוהה ביותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI