דף הבית רפואה ובריאות רפואה הלבנת שיניים
הלבנת שיניים
אייל יונה 20/03/14 |  צפיות: 3960

הלבנת שיניים זה אחד התחומים הפופולריים ביותר כיום. אך הוא לא תמיד היה כזה, עד לפני כמה שנים, תחום הלבנת שיניים היה די אקסלוסיבי למעמד הגבוה. רק אנשים בעלי אמצעים יכלו להרשות לעצמם הלבנת שיניים מקצועית. אך לא עוד. כיום, עקב התקדמות הטכנולוגיה, ישנם שיטות חדשניות ומהדהימות להלבנת שיניים. ניתן אפילו לקרוא לתקופה זו תור הזהב של הלבנת שיניים.

אבל אני לא חושב שאני צריך הלבנת שיניים

משפט די מפורסם, אבל האם הוא נכון? אובכן, לא כל כך. בסופו של דבר, לכולנו יש או יהיו שיניים צהובות, זה הטבע של השיניים. למה זה קורה? זה די פשוט. המשקאות שאנחנו שותים כגון קולה, יין, קפה ותה מכתימים לנו את השיניים ומצהיבים אותם. המאכלים שאנחנו אוכלים שמכילים צבעי מאכל מכתימים ומצהיבים את השיניים שלנו, הסיגריות שאנחנו מעשנים מצהיבות לנו את השיניים. אבל גם אם אתם שותים רק מים, שומרים על תזונה נכונה ולא מעשנים, השיניים שלכם עדיין יצהיבו. אמנם טיפה מאוחר יותר מאנשים שלא מקפידים אבל אתם עדיין תסבלו משיניים צהובות. למה? כי הסיבה העיקרית להצהבת השיניים שלנו היא משהו שאף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק ממנו - חלוף הזמן. ככל שאנחנו מתבגרים, כך גם השיניים שלנו.

למה דווקא הלבנת שיניים עכשיו?

הקפיצה הטכנולוגית אפשרה לנו להלבין את השיניים בצורה כל כך יעילה ומהירה, שזה גרם לירידת מחירי הטיפולים באופן משמעותי. כיום, שיטות הלבנת שיניים מקצועיות נעשות ע"י טיפול אחד בלבד ובפחות משעה. לשם השוואה, עד לפני כמה שנים, הלבנת שיניים מקצועית הייתה למעשה שורה של טיפולים שבועיים שכל אחד מהם לקח בין שעה לשלוש שעות. מדובר בהבדל עצום שבעצם שינה את חיינו לטובה.

איזה שיטת הלבנת שיניים הכי מומלצת?

אובכן, לאחר סקר שוק נרחב, אני באופן אישי הגעתי למסקנה ששיטת הלבנת שיניים Bright & Shine של whiter היא השיטה שנותנת הכי הרבה תמורה למחיר. היא אחת השיטות הכי זולות שיש, ואצל וויטר אתם מלבינים את השיניים שלכם בטיפול אחד תוך פחות משעה. אין ספק כי הלבנת שיניים בשיטה של וויטר תקנה לכם את השיניים הלבנות והבוהקות ביותר כיום, מומלץ בחום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייל יונה


 


מאמרים נוספים מאת אייל יונה
 
סרטים לצפייה ישירה
27/05/14 | קולנוע
התחום של סרטים לצפייה ישירה באינטרנט נמצא במגמת עלייה תמידית. כל יום שעובר, יש יותר ויותר סרטים לצפייה ישירה חדשים וישנים שאנשים מעלים. המטרה היא להעלים את הצורך בהורדה של סרטים. כי מי רוצה להוריד סרט בשנת 2014? מדובר בהרגל שכבר מתחיל להיות מגונה. אין ספק כי סרטים לצפייה ישירה היא הדרך האולטימטיבית והאופטימלית לצפייה בסרטים באינטרנט.

סדרות לצפייה ישירה
27/04/14 | טלוויזיה
צפייה ישירה היא פלטפורמת צפייה כל כך פופולרית כיום שהיא נהייתה כבר חלק משגרת חיינו. זה במיוחד נכון כאשר מדובר על סדרות לצפייה ישירה.

הלבנת שיניים
20/03/14 | רפואה
הלבנת שיניים באחת השיטות החדשות היא ללא ספק הדרך הכי יעילה ומומלצת להשגת שיניים לבנות, על מנת להבין למה כמה ואיך הגעתם למקום הנכון.

הלבנת שיניים
הלבנת שיניים בשיטה החדשה של Bright & Smile היא התשובה הטובה והמהירה ביותר לשיניים הצהובות מהם כולנו סובלים במשך שנים.

הלבנת שיניים
הלבנת שיניים במרפאות השיניים השונות בשיטה חדשנית ומיוחדת שתגרום לשיניים שלכם להיראות יפות ובריאות מתמיד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI