דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר יונדאי i20 - דגמי insight או inspire- ההנאה שבנסיעה
יונדאי i20 - דגמי insight או inspire- ההנאה שבנסיעה
אבי 24/03/14 |  צפיות: 3692

כל נסיעה מבטיחה הנאה

יונדאי 20i היא המכונית המשודרגת ההופכת כל נסיעה להנאה רבה. היא בעלת מנוע משופר, חסכונית ושומרת על איכות הסביבה שהרי פליטת המזהמים שלה נמוכה. המנוע מספק 100 כוחות סוס בדגמים האוטומטיים ומאפשר לכם לנסוע בלי להרגיש מעמסה כך שחוויית הנסיעה הופכת לעניין בפני עצמו.

על מוזיקה ועל בטיחות

יונדאי 20iכוללת שני דגמי רכב אוטומטיים:insightוinspire .  בשניהם חווית המוזיקה היא עצומה. מערכת השליטה המתרחשת דרך ההגה מקלה עליכם את ההתעסקות המוזיקלית המסורבלת במכוניות אחרות ומאפשרת לכם הנאה רבה ומשודרגת. ההבדל היחידי בין שני הדגמים בענייני המוזיקה נוגע לחיבורי אודיו auxבלבד הקיימים בדגם insight לעומת חיבורי usb נוספים הקיימים בדגם היקר יותר inspire .

רכיבי בטיחות

המכונית הבטוחה מבטיחה לכם גם רכיבי בטיחות המזכים אתכם בהגנה מושלמת בשני הדגמים. אמצעי הבלימה משוכללים ומותאמים לכל מצב שיכול להתקיים בכביש. מותחנים של חגורות בטיחות יגנו עליכם בעת הצורך וכך גם שש כריות האוויר המותקנות בו. המערכות הקיימות ברכב נועלות את הגלגלים בעת בלימה חזקה ומסייעות לשלוט באחיזת הכביש גם כשהוא רטוב או חלק.

ספיגת אנרגיה במקרה של תאונה

אם הרכב יסטה מהכביש כל מערכות הבטיחות תיכנסנה לפעולה כי המחשב המותקן מווסת את כל מה שקשור לבלימה ולכוח הבטוח לנסיעה. אם תהיו מעורבים חלילה בתאונה, קיים ברכב סופג אנרגיה במקרה שתפגעו בהולך רגל כך שנזקי הפגיעה יהיו ממוזערים.

מראות הרכב ותא הכפפות

מראות הרכב מופעלות באופן חשמלי וניתנות לקיפול במקומות חנייה צרים. ההגה מתכוונן ומאפשר נהיגה בטוחה בהתאמה אישית. גובה המושב ברכב מותאם לבחירתו של הנהג, וכך כל המשענות ברכב מותאמות להגנת כל הנהגים. תא  כפפות רחב מאפשר אחסון רב. בתוך התא ניתן לאחסן בקבוקי שתייה כך שישמרו על קור במהלך הנסיעה. מי אמר שאי אפשר להרגיש בבית גם כשנוסעים בכביש?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI