דף הבית פיננסים וכספים הלוואות פתרונות אשראי חוץ בנקאי של cal
פתרונות אשראי חוץ בנקאי של cal
אבי 24/03/14 |  צפיות: 3510

נכון הוא שהבנקים עוסקים במתן מימון ואשראי ללקוחות שונים בהיקף גדול, מאחר והגדרת העיסוק העיקרי שלהם הוא מכירת כסף למטרות רווח. לבנקים יש שיטות עבודה מסודרות, וברוב המקרים, הם מבקשים בטחונות מתאימים לכספים שהם מלווים ולאשראי שהם נותנים ללקוחות. סך ההתחייבויות הללו של הלקוחות כלפי הבנקים מכונה אובליגו, ולקוחות אינם מורשים לחרוג מסך כל האשראי שניתן להם. חברת cal יכולה לתת אשראי חוץ בנקאי במקרים כאלו, ולכן, הלוואות cal אלו יכולות לעזור מאוד לכל לקוח נזקק.

ליסינג

בעלי עסקים רבים אשר מבקשים לקנות למפעלים שלהם מיכון נוסף, ציוד משרדי ואחר, מכוניות ועוד, נוהגים לבקש הלוואות ליסינג שמממנות, למעשה את קניית המוצרים האלו. יש ליסינג תפעולי שבמסגרתו מתפעלים חברות הליסינג את כל מערך המכוניות ודואגות לתחזוקה שלו, ויש ליסינג מימוני אשר נועד רק לנושא ההלוואה. הלוואות cal כוללות גם הלוואות אקספרס שונות שניתנות בזמן קצר ולאחר בדיקות מהירות על הלווה. יש הלוואות גישור, הלוואות ללא רבית ועוד סוגים שונים של הלוואות.

מסלולי הלוואות

חברת cal מחפשת כל העת פתרונות יצירתיים שיכולים לסייע ללקוחות שנמצאים במצוקה כספית זמנית, או כאלו שרוצים לתכנן מעט אחרת את תזרים המזומנים שלהם. אחד הפתרונות הוא החזר תקופתי שבמסגרתו יכול הלקוח להחליט שהוא אינו מחזיר את כל הכספים שהתחייב עבורם בכרטיס האשראי, אלא רק חלק מהם לפי תכנית תקציבית שהוא עושה. יתר הכספים הופכים למעשה, להלוואה שתוחזר בתנאים שייקבעו. יש עוד שיטות ומסלולים שונים שניתנים במסגרת של אשראי חוץ בנקאי של cal.

תנאי ההלוואות

תנאי קבלת אשראי חוץ בנקאי משתנים בהתאם לסוגי ההלוואות שניתנות ונלקחים בחשבון סיכוני האשראי של כל עסקה. על פי הסיכונים נקבעות הריביות לכל הלוואות. במידה ויש בטחונות מתאימים, אזי הריביות יותר נמוכות ולהיפך, אחוז הריבית יורד ככל שמתקצר המועד להחזרת הכספים, כך, שכל אחד צריך לתכנן היטב את ההלוואות שהוא לוקח, על מנת לנצל אותן בצורה מקסימאלית. הלוואות אקספרס ניתנות במהירות, ולרוב, הן בסכומים נמוכים יחסית, ודבר זה ישתקף כמובן בגובה העמלה שלוקחת cal.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI